منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

یا علی

 
فارس نیوز: 
 احمدی‌نژاد در اجتماع بی‌نظیر و تاریخی مردم اصفهان:
مفسدین اگر دست از اموال ملت برندارند یکی‌یکی به ملت معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: می‌گویند چرا اسمی بعضی‌ها را برده‌اید، من می‌گویم این تازه آغاز راه است؛ اگر دست از توطئه علیه ملت برندارند، اگر دست از روی اموال ملت برندارند، اگر دست از سنگ‌اندازی در برابر ملت برندارند، همه آنها یکی یکی به ملت بزرگ معرفی خواهند شد.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور عصر جمعه در اجتماع بی سابقه و تاریخی مردم اصفهان که در میدان امام گرد هم آمده بودند حضور یافت و اظهار داشت: خدا را سپاس می ‌گویم که توفیق داد یک بار دیگر به حضور مردم مومن، هوشمند ، انقلابی و سرنوشت ساز اصفهان برسم.
وی اصفهان را مرکز فرهنگ و تمدن ایران دانست و افزود: اکنون در آستانه یک حادثه بزرگ در مسیر تعالی و شکوفایی انقلاب قرار داریم و امروز نیز سالروز 15 خرداد، سر آغاز نهضت امام و یک حرکت الهی در امتداد حرکت پیامبر اسلام و ائمه طاهرین برای نجات بشریت و رسیدن به قله های نور و زیبایی است.
احمدی نژاد انقلاب اسلامی را سکوی پرش ملت ایران به سمت انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) دانست و اظهار داشت: در ایران با پیروزی انقلاب هویت ما زنده شد و راه عزت و پیشرفت ملت ما روشن شد و 30 سال ملت ایران در این مسیر نورانی پیروزی بزرگی به دست آورد.
وی ملت ایران را عزیزترین و مقتدرترین ملت دنیا و راه ملت ما را تنها راه نجات ملت‌ها دانست و گفت: همه دستاوردهای انقلاب کم نظیر و موجب افتخار است و همه این پیروزی ها و دستاوردها نشان داده که ظرفیت ملت ایران ظرفیت بزرگی است و اندیشه و راه و ویژگی‌های ملت ما می‌تواند الگوی همه ملت‌ها باشد و مشاهده شد در ظرف چند سال وقتی موانع برداشته شد چه جهش‌های علمی و سیاسی و فرهنگی اتفاق افتاد.
احمدی نژاد اظهار داشت: انقلاب زنجیرها را از پای ملت ما باز کرد و ملت ما آماده پرواز شد اما چند سال بعد از پیروزی انقلاب دشمنان خارجی سنگ اندازی و موانع جدید ایجاد کردند و ملت ما توی دهن آنها زد و امروز هم دشمنان هر مقدار هم که قوی باشند در برابر اراده ملت ایران شکست خواهند خورد.
وی با تأکید بر اینکه در مسیر حرکت ملت موانعی درست شد که تا امروز هم ادامه داد، تصریح کرد: پس از چهار یا پنج سال شش سال از پیروزی انقلاب آرام آرام یک گروهی مدیریت کلان کشور را در دست گرفتند که اندیشه آنان و اخلاق آنان در مسیر ملت و امام زاویه و انحراف داشت.
وی اظهار داشت: آنها به جای اینکه انقلاب را در دسته، خانواده و گروه خود ترجیح دهند منافع خود را بر آبروی ملت ترجیح دادند و حلقه‌ای درست شد از مدیرانی که خود را نوکر مردم نمی‌دانستند بلکه خود را آقا و صاحب مملکت می‌دانستند.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: آنها منابع و گروه خود را و خانواده خود را بر ملت ترجیح دادند و این در حالی است که آرام آرام حلقه‌های قدرت و ثروت شکل گرفت و کار به جایی رسید که رابطه‌ آنها با توده‌های ملت قطع شد.
احمدی‌نژاد با تأکید براینکه آنها خود را بالاتر از ملت می‌پنداشتند تصریح کرد: حتی طرز حرف‌ زدن آنان این را نشان می‌دهد.
وی تصریح کرد: من می‌خواهم از زبان شما بگویم که دنیا هم بدانند انقلاب را این توده‌های مردم برپا کردند نه چند سیاست‌مدار خودخواه و این در حالی است که انقلاب متعلق به مردم است.
وی اظهار داشت: این مردم بودند که شهید دادند مقاومت کردند سختی‌ها را تحمل کردند و از عزت و استقلال کشور دفاع کردند.
رئیس جمهور اظهار داشت: این گروه خاص یا منحرف شدند یا از راه رسیدند و شروع کردن به پر کردن جیب‌ها و اموال شخصی و گروه خود و تصور کردن اموال انقلاب مال شخصی آنها است.
وی افزود: خاطرتان هست چهار سال قبل عرض کردم که مردم عزیز به صحنه آمدید برای شکستن آن حلقه خودخواه، متبکر مدیریتی و آن زمان وارد صحنه شدید و با رأی قاطع خودتان فرزند خودتان را به وسط این حلقه فرستادید.
احمدی‌نژاد اظهار داشت: من همان روز اعلام کردم که ظاهراً این خادم ملت به محدوده ممنوعه قدرت این حلقه بسته خودخواه جدا شده از ملت وارد شده است.
رئیس جمهور خطاب به مردم تصریح کرد: آنها در طول چهار سال تلاش کردند رأی شما، اراده شما و خواست شما را بشکنند و وقتی که مأیوس شدند امروز همه با هم در یک صف واحد جمع شدند تا مانع از اضمحلال کامل جناح قدرت و ثروت و زورگو که دائماً حق ملت را زیرپا می‌گذارد بشوم.
وی با اشاره به توهین‌ها، تهمت‌ها و دروغ‌هایی که در این سه ماه به او و دولت نهم زده شده است، اظهار داشت: سه ماه است بدترین توهین‌ها، تهمت‌ها و دروغ‌ها را فقط و فقط به جرم تسلیم نشدن و ایستادن بر حقوق ملت ادعا می‌کنند.
وی اظهار داشت: مشکل آنها این نیست که در گوشه و کنار کشور مشکلات و ضعف‌هایی است، همه و همه برای برگرداندن همان شرایط تحمیلی به ملت بزرگ ایران است.
وی افزود: آنها بدانند این توهین‌ها چیزی نیست اگر شما صد برابر هم جمع شوید و صد برابر توهین و تهمت‌ها هم بزنید بنده خادم ملت بزرگ ایران هستم و گلو و سینه خود را برای تیر تهمت‌های شما آماده کرده‌ام و ما برای تحمل توهین‌ها و تهمت‌های شما سینه خود را آماده‌ کرده‌ایم، اما یک ریال و امضای یک سندی که یک ریال منافع این ملت را تضییع کند هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: می‌گویند چرا اسم بعضی‌ها را برده‌اید و به انقلاب با این کار ضربه وارد می‌شود من می‌خواهم سؤال کنم اگر حقوق یک ملت پایمال بشود اگر کرامت یک ملت پایمال بشود، اگر وجود انقلاب زیرپا گذاشته شود آیا به انقلاب صدمه‌ای وارد نخواهد شد؟!
وی افزود: امام فرمودند هرفردی هرچقدر بزرگ باشد، اگر در مقابل انقلاب بایستد، منحرف بشود به فکر منافع خود، خانواده و گروه خود باشد این ملت او را زیر پای خود له خواهند کرد.
وی افزود: می‌گویند چرا اسمی بعضی‌ها را برده‌اید من می‌گویم این تازه آغاز راه است؛ اگر دست از توطئه علیه ملت برندارید اگر دست از روی اموال ملت برندارید اگر دست از سنگ‌اندازی در برابر ملت برندارید همه آنها یکی یکی به ملت بزرگ معرفی خواهند شد.
احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: آنها به ملت ما توهین کردند به مردم شریف اصفهان توهین کرده‌اند برای اینکه آنها خود را تافته جدا بافته از ملت می‌دانند آنها همه کشور را برای خود می‌خواهند، آنها طی 24 سال تاریخ ثبت می‌کند آنها با اعمال خودشان خون به دل ملت و رهبری عزیز کردند.
احمدی‌نژاد با اشاره به مردم اصفهان مبنی بر اینکه شما صحنه را خوب می‌شناسید تصریح کرد: 3 ماه است بدترین توهین‌ها را به ملت بدترین تهمت‌ها را زدند آنوقت دم از اخلاق می‌زنند امروز ‌جمع شده‌اند آب رفته را به جوی برگردانند اما من از قول مردم اصفهان به آنان می‌گویم برگشتن آب انحراف به جوی انقلاب محال است.
وی افزود: امشب نوبت ما است تا از گفتگوی ویژه شبکه 2 با شما صحبت کنیم و تلاش کردیم در همین اصفهان این گفتگو انجام شود اما بعضی موانع فنی اجازه نداد و باید زودتر برویم و الی حق شما را ضایع خواهد کرد.
احمدی‌نژاد با اشاره به حادثه عظیم و استقبال تاریخی مردم اصفهان در روز 15 خرداد تصریح کرد: شما هوشمندانه مسیر اصلی انقلاب و اصل خط ولایت و امامت را با اراده مستحکم دنبال می‌کنید و امروز هم حماسه بزرگ اصفهان را همچون گذشته با خط زرین در تاریخ ثبت کردید.
وی افزود: پس از انتخابات به فضل الهی اگر لطف خدا برای خدمتگزاری شامل حال ما شد جزو نخستین استان‌ها برای تشکر به اصفهان خواهم آمد.
وی در پایان به شوخی خاطرنشان کرد: من باید به سرعت به فرودگاه بروم و اگر به گفتگوی ویژه خبری نرسم برخی‌ها آن را دبه می‌کنند. 

نظرات 3 + ارسال نظر
مصطفی شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ق.ظ

با سلام.
دوست عزیز وب زیبای شما را دیدم.اگر به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.

اگر دوست دارید مارو با نام زیر لینک کنید:
.:: تفریح و سرگرمی در اینجا ::.

منتظر نظرات سازنده شما هستیم.
با تشکر

یه دوست شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

محمد یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ق.ظ

تا کور شود هر آنکه نتواند دید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد