منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

آمادگی برای پیروزی

بر اساس تازه ترین نظر سنجی ها
احمدی نژاد پیروز مرحله اول انتخابات خواهد بود

خبرگزاری فارس: بر اساس نظر‌سنجی دستگاه‌های مختلف میزان آرای احمدی نژاد با فاصله چشمگیری همچنان بیش از سایر نامزد‌هاست و بر این اساس نامبرده پیروز مرحله اول انتخابات خواهد بود.


به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس نظرسنجی یکی از دستگاه‌ها که شامل تمام مراکز استان ها و در هر استان شامل دو شهرستان و دو روستا بوده است، میزان آرای احمدی‌نژاد 8/52 درصد بوده است که نسبت به 5/25 درصد آرای میرحسین موسوی بیش از دو برابر افزایش نشان می‌دهد.
بر اساس این نظر‌سنجی میزان آرای محسن رضایی با 6/3 درصد از حجت‌الاسلام مهدی کروبی با 3/2 درصد پیشی گرفته است. در این نظرسنجی 7/12 درصد پاسخ نداده و 1/3 درصد بی‌پاسخ و سایر موارد بوده است.
بر اساس نظرسنجی دیگری توسط یکی از وزارتخانه‌ها میزان مشارکت 60 درصد و میزان آرای احمدی‌نژاد 54 درصد و آرای میرحسین موسوی 43 درصد بوده است.
گزارش دیگری از 31 شهر کشور حاکی است که آرای احمدی‌نژاد 60 درصد، میرحسین موسوی 25 درصد و آرای کروبی و رضایی 7/1 درصد بوده است.
مطابق یک نظر سنجی از 46 شهر کشور، میزان آرای احمدی نژاد 54 درصد، میرحسین موسوی 33 درصد، محسن رضایی 2/3 درصد و کروبی 6/1درصد و میزان مشارکت 69 درصد گزارش شده است.
نظر سنجی دیگری شامل هزار روستا، شهر و مرکز استان بیانگر 62 درصد آرای احمدی نژاد و 35 درصد آرای موسوی و کروبی است.
برتری محمود احمدی‌‌نژاد در نظر‌سنجی‌ها در حالی است که حجم بسیار گسترده‌ای از تخریب‌ها شامل دهها میلیون سی دی، بروشور، جزوه و پوستر بصورت غیر قانونی برای تخریب وی هزینه شده است.
اغلب نامزدها در مناظره ها و برنامه های تلویزیونی بیشترین وقت خود را صرف نقد یا تخریب احمدی نژاد کردند. ولی صدا و سیما تنها 20 دقیقه برای دفاع احمدی نژاد اختصاص داده است.پیش بینی می شود با اختصاص این وقت موقعیت احمدی نژاد باز هم ارتقا یابد.

نظرات 1 + ارسال نظر
humanism چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810


ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد