منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

پایبندی رئیس‌جمهور به رهبر معظم انقلاب را تردیدناپذیر یافتیم

طلاعیه 4 اتحادیه بزرگ دانشجویی خطاب به ملت شریف ایران:

پایبندی رئیس‌جمهور به رهبر معظم انقلاب را تردیدناپذیر یافتیم

خبرگزاری فارس: 4 اتحادیه بزرگ دانشجویی کشور در اطلاعیه‌ای مشترک با اشاره به جلسه مشترک اخیر خود با رئیس‌جمهور، ضمن محکوم کردن سیاه‌نمایی‌های اخیر در خصوص احمدی‌نژاد، تأکید کردند: پایبندی رئیس‌جمهور به اصل ولایت مطلقه فقیه و رهبر معظم انقلاب را تردید ناپذیر یافتیم.

اطلاعیه 4 اتحادیه بزرگ دانشجویی خطاب به ملت شریف ایران:
پایبندی رئیس‌جمهور به رهبر معظم انقلاب را تردیدناپذیر یافتیم

خبرگزاری فارس: 4 اتحادیه بزرگ دانشجویی کشور در اطلاعیه‌ای مشترک با اشاره به جلسه مشترک اخیر خود با رئیس‌جمهور، ضمن محکوم کردن سیاه‌نمایی‌های اخیر در خصوص احمدی‌نژاد، تأکید کردند: پایبندی رئیس‌جمهور به اصل ولایت مطلقه فقیه و رهبر معظم انقلاب را تردید ناپذیر یافتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، متن اطلاعیه دفتر تحکیم وحدت، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، بسیج دانشجویی و جنبش عدالتخواه دانشجویی به شرح ذیل است:
ملت عزیز و شریف ایران
در گفتمان جنبش دانشجویی مسلمان حکومت از آن صالحین است و ولایت مطلقه فقیه، به عنوان مدار نظام اسلامی در عصر غیبت مهمترین تجلی و مظهر این ایده می‌باشد.
در گفتمان جنبش دانشجویی مسلمان، مردمسالاری دینی بر پایه و اساس وحدت عقل و وحی، پیوستگی علم و سیاست با دین، همگرایی قدرت و اقتصاد با اخلاق و سازگاری ارزش های دینی با آزادی و حقوق بشر و در هم تنیده بودن حوزه‌های مادی و معنوی زندگی فردی و جمعی انسان تجربه نوینی از حکومت‌داری است که با نگاه یکپارچه دینی علاوه بر حل پارادوکس‌ها و تضادهای مفهومی، الگویی است از حکومت دینی که ریشه در مشروعیت الهی دارد و متکی به خواست و اراده مردم است.
دفتر تحکیم وحدت، بسیج دانشجویی سراسر کشور، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل و جنبش عدالتخواهی دانشجویی به عنوان 4 اتحادیه بزرگ و فعال در تحقق گفتمان جنبش دانشجویی مسلمان با افتخار به اینکه از سوی شما ملت عزیز نقشی پیشرو یافته است، ضمن قدردانی از پشتیبانی و حماسه‌آفرینی‌های ملت علوی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و صبر، استقامت و یاری خدمتگزاران خود در مدیریت فضای غبارآلود کشور در هفته‌های گذشته، مطالبی را به اطلاع می‌رساند.
اتحادیه‌های دانشجویی تکلیف خود می‌دیدند تا براساس رسالتی که از سوی شما بر دوش آنان نهادینه شده بود با تکیه بر گفتمان انتقادی خود مواضع و خواست ملت غیور ایران را از یکایک مسئولین کشوری مطالبه نمایند. لذا در این خصوص سلسله جلسات مطالبه گرایانه، عدالتخواهانه و حق جویانه خود را سازماندهی نموده و در رابطه با آخرین جلسه‌ای که با حضور نمایندگان آنان و رئیس جمهور محترم دکتر محمود احمدی‌نژاد برگزار گردید، توضیحاتی را به اطلاع ملت هوشیار و مبارز برساند.
جلسه مفصل، صمیمی و انتقادی مذکور از یک سو دربرگیرنده خواست، مطالبات و توضیحاتی از رئیس‌جمهور درباره موضوعاتی چون انتصاب تأمل برانگیز اسفندیار رحیم مشایی به سمت معاون اولی، نامه‌نگاری رئیس جمهور با مقام معظم رهبری، تأخیر در اجرای امر رهبر گرانقدر انقلاب و انذارها، تأکیدات و پیشنهادات بیشماری در چگونگی شکل‌گیری کابینه دهم حول ولایتمداری، باور و حفظ روحیه انقلابی، کارآمدی، خدمتگزاری، ساده‌زیستی، پاسخگویی، تخصص و... بود، که در عین صراحت و جدیت به صورت کاملاً صادقانه و شفاف مطرح گردید.
صبر و حوصله و ظرفیت نقدپذیری در رئیس جمهور از سوی دیگر متضمن این گردید که در یک فضای آزاد اندیشانه ایشان به شبهات، مطالبات و مسائل مطروحه در فضای عمومی جامعه پاسخ بدهند و تأکید فرمودند: "احمدی نژاد، رهبری را محوریت در همه امور می‌داند. "
ملت آزاده، غیرت مند و شهید پرور
در پایان 4 اتحادیه بزرگ دانشجویان بر خود فرض می داند تا خطاب به شما اعلام دارد که:
علی رغم برخی اختلاف نظرها میان جریان دانشجویی مسلمان و رئیس دولت دهم در خصوص برخی اطرافیان و نزدیکان ایشان، مفتوح دانستن باب انتقاد از این دولت و اعتراض به انتصاب مشایی و برخی چهره‌ها در مناصب حساس دولتی و ادامه پیگیری مطالبات رهبری و مردم از تمامی قوای کشور، همچنان دکتر محمود احمدی نژاد را یار صدیق و وفادار مقام معظم رهبری می‌‌داند و با محکوم کردن تمامی سیاه نمایی ها و شانتاژهای رسانه ای - سیاسی، تلاش دشمنان در القای اختلاف و کدورت میان رئوس اجرایی و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی را همچون گذشته برنتابیده و برای حفظ و کیاست از حقوق حقه مردم شجاعانه در مقابل تمامی این زیاده‌خواهی و فتنه‌اندازی‌های داخلی و خارجی خواهد ایستاد.
والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد