منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

کودکی در هاله سبز

 

 

 

۷ مهر 1320!!!

 

ثانیه نیوز- سید حسن تقی زاده و سیدضیاء طباطبایی طی مرقومه ای محرمانه از شوی شخص رضاخان مأمور شده اند تاریخ ولادت میرحسین موسوی را از 7 مهر 1320 به 11 اسفند 1320 تغییر دهند.

به گزارش ثانیه نیوز، آخرالامر بر اساس پژوهش های «جنین شناسی تاریخی» که از ناحیه هواداران یگانه انحصارگر رنگ سبز؛ آخرین سامورایی دانا به اسرار «چیز»! مهندس میرحین موسوی فاش شد که اداره «ثبت احوال و تنظیم سجل» دستگاه رضاخان میرپنج در اقدامی ضد حقوق بشر و متضاد با دموکراسی در ثبت تاریخ تولد میرحسین تقلب کرده است.

به اذعان منابع خبری؛ سید حسن تقی زاده و سیدضیاء طباطبایی طی مرقومه ای فوق محرمانه از شوی شخص رضاشاه مأمور شده اند طی فرایندی «پیچیده» تاریخ واقعی ولادت میرحسین موسوی را از 7 مهر 1320 به 11 اسفند 1320 تغییر دهند. سند این تقلب در اداره استخبارات بریتانیای کبیر موجود است.

بر اساس « پژوهش های جنین شناسی تاریخی» دلل این تقلب به پیشگویی های «کاهنان اعظم سبز» بر می گردد که هزارسال پیش از تولد رضاخان از ولادت کودکی در سرزمین آریا خبر داده بودند که هفتم مهرماه به دنیا می آید و در هنگامه تولد‘ «نوری سبز» از او تراوش می کند و چون مقدر شده که تنها او از «اسرار رنگ خضراء» آگاه باشد ثبات و آرامش ایران را تهدید می کند.

رضاخان ابتدا قصد داشته است که این کودک را از میان بردارد اما چون «هاله سبز» او را می بیند دلش به رحم آمده و از آسیب رساندن به وی حذر می کند اما دستور می دهد تاریخ تولدش را با «تقلب» تغییر دهند؛ از این رو در شناسناه میرحسین موسوی تاریخ تولدش 11 اسفند 1320 قید شده اما این را نباید باور کرد چرا که خود او هم از این واقعه عظیم ناآگاه است و تنها حامیانش از این «راز بزرگ جنینی- تاریخی» باخبرند.

 لذاست که هر چه هوادارانش به او می القائانند که « مهندس! تو ولادت یافته ماه مهری»؛ گوشش بدهکار نیست که نیست! و هر چه فریاد می زنند:« مهندس! تو فی الحال بدنت داغ همی باشد و متوجه همی نیستی» افاقه نمی کند که نمی کند!

یکی از اعضای اصلی ستاد مهندس در همین خصوص گفت:« در شنوایی مهندس هم تقلب شده است»!

نظرات 1 + ارسال نظر
یه غریبه پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ http://fellow.blogsky.com

سلام
خیلی خوب می نویسید!
خوشمان آمد!
به ما هم سری بزنید...
اگر واقعا به قلم خودتان می نویسید یک احسنت از ته دل باید بهتان گفت.
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد