منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

از تیم تحقیقاتی زمینی به کنفدراسیون راه شیری(۱)

 

 

 تحقیقات ما نشان می دهد زمینیها موجودات عجیبی هستند.آنها قانون درست میکنند ولی خودشان به آن عمل نمی کنند.  

گزارش ارائه شده در مورد انتخابات رییس جمهوری ایران می باشدو رییس جمهور در واقع چیزی است مثل همان فرمانده سیاره خودمان که مردم با آزادی کامل انتخاب می کنند. 

زمینی ها انتخابات راه می اندازند و چند نفر کاندیدا میشوند.  

گروهی از طرفداران یکی از نامزد ها که رنگشان سبز است مدام میگویند دولت هیچ کاری نکرده و مدام دروغ می گوید. 

روز رای گیری مردم به پای صندوق ها می آیند. و یکی از نامزد ها و طرفدارانش از همان ساعات اولیه رای گیری اعلام پیروزی می کنند. 

رای ها شمرده می شود و کسی به اسم دکتر انتخاب می شود

آنهایی که انتخاب نشدند می گویند تقلب شده و یکسری سوسول و فوفول (این یک اصطلاح زمینی است)میریزند در خیابان ها و به کسی که اکثر مردم انتخابش کرده اند توهین میکنند.  

 اینجا کسانی هستند که مثل قزمیت در خیابان ها سطل زباله ها را به آتش میکشند و بانکهایی که در بین التعطیلین تعطیل بودند را هم به آتش می کشند و با نهایت شرارت رفتار می کنند و قصد دارند که محدوده ای که در آن زندگی می کنند و نام آن را وطن گذاشته اند نابود کنند. 

 

این گروه از زمینیها جانورانی هستند که جنبش سبز نام دارند. سردسته این قزمیت ها یک "چیزی" هست به نام میرحسین موسوی که فقط بلد است چیز چیز کند و عده ای از این انسانهای زمینی را تحریک کند و فریب بدهد.این انسان زمینی خیلی خوب بلد است وانمود کند که انسان خوبی است ولی با آنالیز هایی که ستاره انجام داد مشخص شد که اینجور نیست. این موجود زمینی "میرحسین موسوی" در این مدت که ما در زمین بودیم کارهایی کرد که ما چند بار تصمیم گرفتیم تک تک سلول هایش را تجزیه و تبخیر کنیم وهمسرش را نیز کز بدهیم و شرش را از سر انسانها کم کنیم ولی از آنجا که انسان بی ارزشی بود نخواستیم ماموریتمان را به خاطر چینین "چیز" بی ارزشی به خطر بندازیم. در این مدت به این نتیجه رسیدیم که "میرحسین موسوی" چیز بیخودی است و اصلا اهمیتی ندارد.....  

 

اما کسان دیگری هم هستند که شجاعانه جلوی آن قزمیت ها را می گیرند و اجازه نمی دهند شهر را به آتش بکشند.این گروه در واقع وطن خود را دوست دارند و به هیچ وجه نمی خواهند آنرا به بیگانه بفروشند و خود را انگشت نمای بیگانه نمی کنند.اما نکته جالب درمورد این گروه این است که انسانهایی که طرفدار شخص انتخاب شده "یعنی کسی که دکتر احمدی نژاد نام دارد" هستند ، به طرز عجیبی رئیس جمهور و رهبرشان را دوست دارند علاقه ای که هیچ جای دیگری نمونه اش را ندیدیم. تحقیقات ما در این زمینه همچنان ادامه دارد تلاش ما برای پیدا کردن دلیل رفتارهای قزمیت های زمینی که جنبش سبز نام دارند تا کنون موفقیت آمیز نبوده و اگر دلیلش را پیدا کردیم برایتان ارسال می نماییم .

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد صادق جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام
ههههههههههههههههههه
خیلی باحال بود دمت گرم

شیما شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ق.ظ

خیلی جالب بود من برا خیلیا خوندمش
البته با اجازه و با ذکر منبع!

تشکر

luke skywalker یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:34 ب.ظ

پس تماس فرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد