منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

تروخدا از رو نرید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در پی یارگیری سبز ها پس از ناکامی 13 آبان برای روز دانشجو:
سیزده بدر ، ایران را سبز می کنیم

بعد از تلاش بی وقفه وبلاگ های سبز در اطلاع رسانی و ترغیب جنبش سبز سبز اندیش و حضور میلیونی! سبز ها در راهپیمایی روز سیزده آبان و به دلیل استقبال بی نظیر باقی مردم ایران ،جهت راحتی شهروندان زمان برگزاری راهپیمایی شانزدهم آذر روز دانشجو به سیزده فروردین ماه (سیزده به در) موکول خواهد شد تا جنبش با این کار با یک تیر دو نشان را بزنند . اول این که برای پیروزی دولت سبز نیت کرده و سبزه گره بزنند .دوم این که به سبب حضور میلیونی مردم برای بدر کردن سیزده شعار ما بی شماریم را تحقق بخشند

باشگاه جوانی برنا/
بعد از تلاش بی وقفه وبلاگ های سبز در اطلاع رسانی و ترغیب جنبش سبزِ سبز اندیش و حضور میلیونی! سبز ها در راهپیمایی روز سیزده آبان و به دلیل استقبال بی نظیر باقی مردم ایران ! از حضور پر شور جوانان و نوجوانان سبز و همچنین به دلیل این که حتی یک نفر بالای سی سال هم در حضور سبزشان وجود نداشت! (که خود این نشان می دهد که به چه میزان جوانان سبز عزیز به حضورشان دراین گونه مراسم ها اهمیت می دهند ) و با توجه به نزدیک بودن رویداد تاریخی بعدی!و مناسبت شانزدهم آذر برابر با روز دانشجو ، که اتفاقاً این جنبش برنامه های سنگین و جالبی در دست تدارک دارد و گمانه زنی ها گویای این ادعا است که حضور مردم سبز ایران در این روز نیز همچون سیزده آبان ماه چشمگیر و زیاد و بی شمار باشد،به اطلاع کلیه دوستداران این جنبش می رساند جهت هر چه شورانگیز برگزار شدن این راهپیمایی پیشنهاد های خود را به اطلاع برسانند.
- پیشنهاد می شود که همچنان از رو نرفته و از عبارت "ما بیشماریم" تا حد امکان استفاده شود .
- برنامه های آموزشی و اصول اولیه جامعه مدنی همچنان در وبلاگ های سبز آموزش داده شود تا خدایی نکرده ،زبانم لال راهپیمایان دست به حرکاتی که باب طبع دشمن بوده و هیچ ربطی به جنبش ندارد نزنند ! حرکاتی مانند آتش زدن سطل های زبانه و حمله به ماشین چهره های سابق سیاسی و ...
- طراحی شعار ها صرفاً زیر نظر شبکه های معتبر ماهواره ای تهیه شده و از هر گونه شعار من درآوردی مانند مرگ برامریکا و اسرائیل که هم دمده شده و هم ریشه اش معلوم نیست جداً خودداری شود .
- آن دسته از عزیزانی که به شدت علاقه دارند در این برنامه ها شرکت کنند و بنا به دلایلی موفق به شرکت در آن نمی شوند ،چشمان خود را بسته و خود را در صف راهپیمایان تصور کنند . بدیهی است که جنبش در ارائه آمار حضور شرکت کنندگان سبز، آنان را نیز مدنظر خواهد داشت .
- برخی خبرها حاکی از این است که عده زیادی از مهد کودک ها و همچنین مراکز نگهداری از سالمندان نیز برای شرکت در این راهپیمایی پرشکوه ابراز تمایل کرده اند که جنبش به دلیل نیاز بسیار به سپر انسانی و ایضاً گوشت قربانی از حضور آنان استقبال خواهد کرد .
- مسیرهای راهپیمایی به شرح زیر اعلام می شود: تمام خیابان های اصلی و شاهراه های حیاتی تهران ،خیابان های فرعی وکوچه های منتهی به آنان ،کوچه های بن بست و راه رو های منازل ...
- جهت راحتی شهروندان زمان برگزاری راهپیمایی شانزدهم آذر به سیزده فروردین ماه (سیزده به در) موکول خواهد شد تا جنبش با این کار با یک تیر دو نشان را بزنند . اول این که برای پیروزی دولت سبز نیت کرده و سبزه گره بزنند .دوم این که به سبب حضور میلیونی مردم برای بدر کردن سیزده شعار ما بی شماریم را تحقق بخشند .
- هر سبزه ای که تو سبز می کنی شمعی در راه آزادی خواهد بود ! برای پیروزی جنبش از امروز تا اطلاع ثانوی هر روز یک کیلو گندم پوست نکنده را سبز می کنیم .
- یادگیری چند عدد فحش آبدار برای شرکت کنندگان لازم و ضروری است . بدیهی است که این فحش ها فقط در وقت مقتضی استفاده خواهد شد !
- لازم به ذکر است مسیرهای راهپیمایی به صورت رفت و برگشتی برگزار می شود و هر شرکت کننده موظف است حداقل دو یا سه بار مسیر را رفته و برگردد.
- در آخر، پیشنهاد می شود تو رو خدا در این راهپیمایی یک لحظه هم که شده شرکت کنید. 
منبع:برنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد