منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

انا لله و انا الیه راجعون

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، مسئولان امر به معروف و نهی از منکر استان‌های حزب مؤتلفه اسلامی در محکومیت اهانت فرقه موسوی به امام(ره) اطلاعیه‌ای صادر کرد که این اطلاعیه به شرح زیر است: 

  

انا لله و انا الیه راجعون

مردم آگاه ایران
روز 16 آذر روز مبارزه با استکبار جهانی و روز مبارزه با استبداد پهلوی عده‌ای دانشجونمای وابسته به فرقه موسوی با اهانت به ساحت مقدس امام (ره)‌ در دانشگاه تهران قلب امام‌ زمان(عج) و مراجع عالیقدر و رهبر عظیم‌الشان انقلاب و امت حزب‌الله را به درد آوردند.
امام خمینی(ره) قهرمان مبارزه با استبداد پهلوی روز 16 آذر توسط کسانی مورد جسارت قرار می‌گیرد که از طرف آمریکا مامور حمله به نظام و مقدسات اسلامی هستند.
متاسفانه این رویداد تلخ و دردآور در برخی دانشگاه‌های دیگر در واکنش به حضور حماسی دانشجویان خط امام و رهبری هم دیده شده که توسط رسانه‌های دشمن بویژه امریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی نیز انعکاس داشته است.
ما مسئولان امر به معروف و نهی از منکر استان‌های حزب مؤتلفه اسلامی از مسئولان قضایی می‌خواهیم این اهانت را با قانون پاسخ دهند از ائمه و جماعات و نیز مراجع عالیقدر می‌خواهیم با موضع‌گیری روشنگرانه خود به حیات فرقه ضاله موسوی پایان دهند تا دیگر شاهد این اهانت‌ها نباشیم. از مجمع روحانیون مبارز و نیز برخی که سکوت در برابر این واقعه دردناک پیشه کرده‌اند می‌خواهیم با موضع‌گیری صریح از این اهانت نابخشودنی تبری جویند و اهانت‌کنندگان را محکوم نمایند.
ما از موسوی ناامید هستیم چرا که رژیم صهیونیستی او را از سرمایه‌های خود در تهران می‌داند. ما احتمال بازگشت او به دامن ملت را بعید می‌دانیم چرا که کاخ سفید و مقامات انگلیسی صریحا حمایت از او را اعلام کرده‌اند.
لذا از اندک کسانی که هنوز فکر می‌کنند او به خط امام(ره) پایبند است می‌خواهیم با تبری از وی و فرقه‌اش دنیا و آخرت خود را نجات دهند.
در پایان از خداوند متعال می‌خواهیم شر اجانب و عمال داخلی آنها را به خودشان برگرداند و ملت مظلوم ایران را در پناه خود قرار دهد.  

---------------------------------------------------------------------------------------- 

ممکن است بعضی دوستان که هنوز مهندس را یار امام و پیرو خط امام میدانند به ما خرده بگیرند که عمل یک عده قلیل در دانشگاه تهران ربطی به موسوی ندارد یا شاید این ها نفوذی بودند تا میر حسین را خراب کنند. 

یه سوال این آقایی که دستگاه تکثیر بیانیه شده و ماشالله هزار ماشالله برا دخترای فراری بیانیه میده نمیتونه یه پیام بده و از این قبیل افراد ابراز انزجار کنه؟ 

البته ماهیت این اقا مهندس برا ما کاملا روشنه برا دوستانی میگم که خوابن یا خودشون رو به خواب زدن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد