منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

میر حسین دست در دست رهنورد به زباله دان تاریخ پیوست

 

تمام شد.صبر و کرامت ملت لبریز شد.امروز میلیون ها نفر آمدند.6ماه بود که مردم عزیز ایران که از مناقشات سیاسی برکنار بوده و هستند مورد هجمه وسیع جریان زیاده خواهی قرار گرفتند که مردم را زمانی مردم میداند که به ایشان رای دهند و اگر جز این شد یا شعور مردم را به سخره میگرفتند و یا ملت را گدایان قابلمه به دست توصیف میکردند.

این بار انتخاب مردم تکلیف را روشن میکرد. انتخاب احمدی نژاد برای این جریان مرگ بود.اما رای دوبرابری دکتر برایشان مرگ و برزخ و دوزخ را یک جا آورد و هرکار کردند تا نقاب نفاق 30 ساله شان را لو ندهند نشد که نشد.

میر حسین که از حضور( 400 هزار نفری تا 3میلیونی هر عددی خواستید انتخاب کنید) حامیانش در روز شنبه 24 خرداد در خیابان های تهران به وجد امده بود مست از این حضور افسار پاره کرد و مستانه ترک تازی نمود.دوستان و دلسوزان واقعی ایشان هرچه کردند نتوانستند او را از این مسیر خطرناک برحذر دارندو او کرد انچه دیدید و شنیدید و خواندید...

در این میان رهبر عزیز که جانم فدایش مانند پدری دلسوز ایشان را نصیحت می کرد و در پیام های خصوصی از این آقایان خواست تا به قانون تمکین کنند. اما این حقیران که از رایحه ولایت هیچ بویی نبرده بودند این کرامات و برزگواری ها را حمل بر ترس حکومت کردند و حامیانشان را به حضور بیشتر دعوت کردند.

در این میان این سرمایه مردمی حامیان موسوی بود که به شدت ریزش می کرد و از طرفی دیگر عده ای از زبون ترین مردمان بی دین و ناموس که ننگ است نام وطنم روی آنها باشد به جمع حامیانش پیوستند تا رای نداده شان را پس بگیرند.

و موسوی دست در دست رهنورد سقوط می کرد و خود نمیدانست ...

مردم که به سرعت مسیر خود را با ولایت تنظیم کرده بودند از وی فاصله گرفتند و او تنها ماند با مشتی خس و خاشاک و این مشت و کمتر از مشت اورا بدون این که بفهمد چه شد به زباله دان تاریخ فرستادند.

کم کم بحث از انتخابات فراتر رفت و کسانی که احمدی نژاد مظلوم را مقصر اصلی این آشوب ها میدانستند کمی به فکر فرو رفتند اگر این ها با احمدی مخالفند پس چرا شعار ساختارشکنانه؟جمهوری ایرانی؟نه غزه نه لبنان؟این ها به چه معناست؟توهین به رهبری؟

در این میان نقش سایت ها و وبلاگ های سبز نیز در تلقین بیشمار بودن به طرفداران سکولار موسوی را نباید منکر شد.این وبلاگ ها با تمامی قدرت تلاش میکردند تا کشور را درحال انقلاب و دولت را در حال سقوط نمایش دهند.و شاید موسوی نیز شب ها دست در دست رهنورد با این وبلاگ ها دلخوش بود.

عکس امام پاره شد.اصلاح طلبان را سکوت تهوع آوری گرفت. چه کنیم؟بهتر است صدا و سیما را محکوم کنیم.وپس از نامه کروبی به ضرغامی مردم که از نهایت بیشرمی و پرروی این جناح به خشم امده بودند به میدان امدند.موسوی وقتی حضور مردم را دید به ارامی که مبادا به کسی بر بخورد بیانیه ای داد و پاره شدن تصویر امام را مشکوک خواند!!

و مردم آرام ارام اماده خشم انقلابی میشد.

و عاشورا..

چه روزی است این روز بزرگ چه قدر این خون حسین میزان حق و باطل است.و هذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان

و چه راحت ثابت شد که اینان بقایای آل زیاد و مروانند اما بقایای حسینیان نیز هستند و دیگر اجازه تکرار کربلا نمی دهند و نخواهند داد.

امروز سراسر ایران شعر مرگ بر موسوی در کنار مرگ بر اسراییل و امریکا طنین انداخت.مردمی که به شدت عصبانی بودند و هستند و خدا امشب را بر میر حسین و همسر متفکرش رحم کند تا صبح راببینند.

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ازادی خواه چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ

زیاد زور نزن داداش.... بابا این کارا پیش حکومت عزیز نمی شید.

دیگر دستتان رو شده از تمام اداراجات را امروز بسته بودید و به تمام کارمندان دستور دادید اگر تظاهرات نیاین برخورد بدی خواهید کرد..

از دهات حدود صد اتوبوس آدم اوردید..

بابا فروپاشیتون نزدیکه..تلاش نکنین..

خوشم میاد رو نیس که سنگ پاس اونم از نوع قزوینیش!!
باشه تلاش نمیکنیم.

شیما چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ب.ظ

بابا عجب رویی داره این آزادی خواه!!

دقیقا دارم معنیه آیه ی مبارکه (صم بکم عمی فهم لا یعقلون رو درک میکنم)

زنده باد جمهوری اسلامی
نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ب.ظ

این همه لشکر آمده به عشق ساندیس آمده ها ها ها . چند تا ساندیس می خوای از من طرفداری کنی ؟؟ خاک بر سر گشنت کنن

fk پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ب.ظ

ببین اگه مردی جواب منو ایمیل کن.واقعا" احمدی نژاد اگر بالا سرش به عربی نوشته بود خلیج عربی نمی نشست اونجا؟مطمئن باش کلی رفته فکر کرده.یکی هم بهش کمک کرده جوابی واسه ما پیدا کنه.حالا کار ندارم...سوال بعدی:ا.ن گفتش تو مناظره که چرا خ. رهنورد همزمان با تحصیل درس میداده و کار دولتی داشته.خوب ببخشید فرماندار و استاندار بودن ا.ن و همزمان تحصیل در تهران ایراد نداشته؟تازه به موسوی چه که هاشمی دزد باشه یا نه؟حالا سوال سوم:اصلا تقلب نشده،شما هم پسر پیغمبرید،خوب مخابراتو چه جوری و چند و به کی فروختید؟لطفا"جواب منو بده تا منو توجیه کنی منم مطمئن میشم موسوی نابحق و این تحلیلای آبگوشتی شما رو میپذیرم.در ضمن ما نیازی به رضا پهلوی نداریم شاه داریم حالا عمامه داره با تاج فرقی نداره که.رجوی هم مرده!

هموطن پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ

برادر جان گول این جمعیت رو نخور شش ماه قبل از فرو ریختن دیوار برلین دولت چنان جمعیتی جمع کرد که نگو و نپرس هنوز تو یوتوپ فیلمهاش هست میتونید برید ببیند اینقدر ساده نباشید.

برادر جان شما هنوز بعد 30 سال درک نکردی که ملت ایران قابل مقایسه با هیچ مردم و ملتی نیستن؟
اینو موصاد و سیا هم فهمیدن!

[ بدون نام ] جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ب.ظ

لعنت خدا بر شما دروغگویان

آذری سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ق.ظ

شما سبزها خیلی پست و حقیر هستید
همان سیزده میلیون رای هم به واسطه آذری بودن و نخست وزیر بودن زمان امام است ویک سری خس و خاشاک مثل شما ها الان به خدا اگر رای گیری بشود طرفدارانتان مشخص می شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد