منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

بکشید ما را؛ ملت ما بیدار تر می شود...

بررسی و تحلیل خواندنی {کیهان} ازعکس العمل رسانه های خارج از کشور به ترور استاد شهید مسعود علی محمدی

              

 


 ایران امروز مدعی شد: «رد پای رژیم در این ترور دیده می شود... سازمان های جاسوسی انگلیس، آمریکا و به خصوص اسرائیل یا سازمان مجاهدین و انجمن پادشاهی چرا باید دکتر علی محمدی را ترور کنند؟ او در انتخابات از موسوی حمایت کرده بود». 


در همین حال پایگاه اطلاعاتی دبکا فایل در تحلیلی نوشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در پی نبرد مخفیانه هسته ای با تهران هستند و ترور استاد علی محمدی، نوعی جنگ پنهان آمریکا و رژیم صهیونیستی با دانش هسته ای ایران می باشد. هدف قرار دادن دانشمندان ایرانی در قلب تهران و با بمب های کنترل از راه دور، نشان دهنده عملیات پنهانی با هدف خراب کاری در روند هسته ای ایران می باشد و این عملیات همانند خراب کاری در روند برنامه های هسته ای دمشق بود. 


  مئیر جاودان فر همکار رادیو اسرائیل در گفت وگو با کریستین ساینس مانیتور گفت: احتمالاً سازمان مجاهدین در این حادثه نقش داشته باشند. 


نیوزویک ترور «دکتر علیمحمدی» را قسمت دوم ضربه زدن به دانش علمی ایران دانست که در مرحله اول با ربوده شدن «شهرام امیری» یکی از دانشمندان هسته ای ایران در عربستان صورت گرفت. 


 لس آنجلس تایمز هم ضمن شرح نحوه ترور این استاد ایرانی نوشت: غرب و اسرائیل متعهد به فعالیت علیه برنامه های هسته ای ایران می باشند و سعی می نمایند به نحوی با ربودن، ترور یا پیشنهاد پناهندگی به ایرانیان خارج از کشور، به پیشرفت های علمی ایران لطمه بزنند. به نوشته این روزنامه «مارک رگف»، سخنگوی رژیم صهیونیستی روز گذشته از هرگونه اظهار نظر در رابطه دست داشتن رژیم اشغالگر قدس در این ترور خودداری نمود. 


 القدس العربی در تحلیلی ترور دکتر علی محمدی را ادامه اهداف آمریکایی- صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته ای کشورهای اسلامی دانست و نوشت این ترور پس از ربودن دانشمند هسته ای ایران در عربستان نشان دهنده توطئه عربی، آمریکایی و اسرائیلی برای شکار دانشمندان هسته ای ایران است.
این روزنامه، شهادت مسعود علی محمدی را به دلیل اصرار تهران بر ادامه برنامه های صلح آمیز هسته ای خود ارزیابی کرد و با اشاره به شکار دانشمندان هسته ای عرب از سوی دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و آمریکا به قتل «یحیی المشد» (دهه هشتاد) در یک هتل پاریس از سوی موساد اشاره کرد و نوشت: این اقدام به منظور ممانعت از پیشرفت هسته ای عراق انجام شد.
به نوشته القدس العربی، ترور آقای محمدی کمتر از یک سال از ربوده شدن دانشمند هسته ای ایران در هنگام ادای مناسک حج در عربستان رخ داد . القدس العربی ادامه داد: آنچه که امروز اسرائیلی ها و آمریکا را نگران کرده است تنها تاسیسات هسته ای ایران نیست بلکه اندیشه ها و مغزهایی است که این پروژه را اداره می کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد صادق پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ب.ظ

دستت درست شریعتمداری

[ بدون نام ] جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ب.ظ

الاغ!رضا پهلوی یه مدرسه رو نمی تونه اداره کنه چه برسه به مملکت!تازه شاه داریم اونم از نوع دیکتاتورش.شاه میخوایم چی کار!؟راستی شما هستید ملت رو میکشید ما کسی را نکشتیم.سبز بودن استاد رو هم انکار کن.حضور دو تروریست:ابو ناصر و میر کاظمی هم انکار کن...

هههههه
بله با تشکر!
آقا استاد علیمحمدی از حامیان موسوی بودن این رو هزار بار هم میگم
اما استاد علی محمدی تنها کشته ای هست تو این مدت 6 ماهکه من با افتخار بهش میگم شهید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد