منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

به احترام لبخند هایش

 

 

کیومرث ملک مطیعی» درگذشت

خبرگزاری فارس:" کیومرث ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون ساعاتی پیش در سن 74 سالگی دار فانی را وداع گفت. " 

 

غلام ششلول بند رفت. رفت از این دیار شصتاد لول بند! رفت از این دیار فنای فانی خالی بند! رفت از این دیار غصه و غم  دردو و دردمند! 

غلامی که همه دوستش داشتند حتی بیشتر از خشایار! 

خشایار را به خاطر رندی هایش و غلام را به خاطر دل جوانش! 

دل جوان کیومرث ملک مطیعی میلیون ها جوان را به حیرت وا میداشت. اکنون آن دل جوان از طپش ایستاده است! 

لبخند ما نیز بر لب ها خشکیده است! 

به احترام لبخند هایش که لبخند بر لبانمان جاری کرد به احترام مویی که در هنر این مرزوبوم سپید کرد   به احترام خاک هایی که در صحنه های زیر خورد: 

ایفای نقش غلام‌شش‌لول بند در سریال "زیر آسمان شهر " و بازی در سریال‌های "شاه دزد "، "اشک تمساح "، "شب هزار و یکم "، "مدرسه ما "، "مزرعه کوچک " ، "هتل مروارید "، "گل پامچال "، "پس از باران "و "مسافر " در تلویزیون؛ 

حسن سنتوری، زیر گذر لوطی صالح، چرا عاقل کند کاری، داروی جوانی‌ در تئاتر 

و گل بارون (1388)، پسر آدم، دختر حوا (1387)، پوست موز (1387)، صبح روز هفتم (1387)، کلانتری غیرانتفاعی (1387)، خروس جنگی (تلخ و شیرین) (1386) و قاعده بازی (1385)عروس فراری (1383)، فردا روز دیگری است (1374)، الو!الو! من جوجوام (1373)، دیدار (1373)، آوای دریا (1369)، ترن (1366)، جنگلبان (1366)، سرزمین آرزوها (1366)، بگذار زندگی کنم (1365)، معما (1365)، مهمانی خصوصی (1365)، تفنگ شکسته (1364) و راه دوم (1363)در سینما 

  شادی روحش صلوات!

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ب.ظ

خدایش بیامرزاد

ارمیا ایرانی یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ق.ظ http://dia110.ir

خدا بیامرزدشان..

agustino یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ب.ظ

مرگ پایان کبوتر نیست
خدا رحمت کنه ایشان را و سایر اموات مومنین و مومنات
خوبه که گاه گاهی ما نیز مرگ را یاد کنیم

RFN یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.rfn.ir

یه پیشنهاد دارم
بهش فکر کن و نتیجشو بهم بگو
من چند وقتیه که توی این فکرم که وبلاگمو به صورت گروهی اداره کنم. و تو اولین کسی هستی که این موضوع رو باهات در میون میزارم
پیشنهاد اینه که من یک username و password بهت بدم و تو هر مطلبی که در وبلاگ خودت میزاری در وبلاگ من هم کپی کنی با نام خودت.
چند تا حسن داره که بزرگترینش اینه که چون من و تو در افکارمون تفاوت هایی وجود داره باعث میشه تجمعی از افکار به وجود بیاد.
اگر به اینکار تمایلی داشتی آدرس ایمیلتو به
rfnbnkr at gmail.com بفرست تا یه ID بسازم
در ضمن من ارسال پیام خصوصی رو ندیدم و به همین دلیل این ÷یشنهاد رو همینجا مطرح کردم

موسوی یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ http://karroubi.blogfa.com


سلام

با مطالب زیر به روز هستم، حتما بخوانید

پرده برداری از نقش باند موسوی در ربودن شهرام امیری
ارتباط بهائیت با اسرائیل صهیونیسم
چگونگی جاسوسی رژیم صهیونیستی از طریق "فیس‌بوک"
آیا کویت به دنبال اخراج شیعیان است؟
کرسی های نظریه پردازی، کرسی های آزاداندیشی
جنگ سرد در اینترنت
شیطان پرستان را بهتر بشناسیم

www.edalat.tk
کد لوگوی "طرفداران عدالت" جهت قرار دادن در وبلاگ نیز با حجم کم آماده شده است
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد