منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

پفیوز یعنی چه؟

 لغت نامه دهخدا:  

پفیوز: [ پ ُ ] (ص ) در تداول عوام ، سست و ضعیف و بیکاره . پَه پَه . پخمه . چلمن . 

 

لغت نامه معین:  

پفیوز: بی غیرت، بی صفت 

 

گویند روزی یکی از بزرگ زادگان بر منبر قانونیه رفته بود .و با تشر های آنچنانی به مردمی که به روش هم سنخانش معترض بودند بد و بیراه می گفت.

روز قبلش آخر عده ای از مردم و دانشجویان در مقابل قانونیه تجمعی کرده بودند و اعتراضی و شعاری و ...

در حین صحبت های سراسر متانت و سرشار از بزرگی این بزرگ زاده ،کوچک زاده ای اعتراض میکند که ای بزرگ زاده من اعتراض دارم.

بزرگ زاده میگوید مشکل تویی ای  کوچک اف!

اف اخرش را با نهایت ادب و احترام میگوید و یک راست  کوچک زاده را تبعه کشور یه ذره دوست یه ذره دشمن روسیه می شمارد.

آن بنده خدایی که بزرگزاده نیست به نشانه اعتراض به این توهین بی سابقه از تریبون مجلس صندلی خود را ترک کرده و به سمت جایگاه  می آید ...

بزرگ زاده که معلوم نیست برای چه اینقدر عصبی است در مقابل میلیونها گوشی که صدای نازنیش را از رادیو مجلس می شنوند می گوید: 

خفه شو  بتمرگ سرجات پفیوز!! 

آری بزرگزاده عزیز، کوچک زاده را با این الفاظ مورد عنایت قرار میدهد. 

خدارا شکر که آن کوچک زاده بیچاره  در جواب سکوت کرد ونگفت: "خودتی! " 

وگرنه فردا تمامی علما و فضلا  و احزاب و گروهها جهت دفاع از بیت شهید مطهری و دفاع از مظلومیت فرزند ایشان بیانیه داده و کلمه "خودتی" کوچک زاده بینوا را به شدت محکوم میکردند!

البته اکنون مدعی شده است که اعصابش خورد بوده و نمیدونسته چی میگوید و اعتراف کرده که معنی پفیوز را نمیدانسته و همین جوری گفته است.

اما این که این بزرگ زاده کی و کجا این کلمه زشت را شنیده و یاد گرفته معلوم نیست؟ و معلمین مکتب خانه هایش همه اذعان دارند که به او همچین کلمه ای را نیاموخته اند ....

به هر حال توصیه می شود عزیزان خواص و نخبگان  یه سری فحش دیپلماتیک یاد بگیرند مثل :

ای افراطی، ای تند رو، ای نادان، ای پول بیت المال حروم کن و ای وکیل الدوله!

و یا اگر قراره فحش بدن معنیشو بدونن تا بفهمن چی دارن میگن!
به هرحال آقای مطهری فریمانی! 

پفیوز خیلی کلمه زشتیه!  خیلی وایی نچ نچ نچ!

وزشت تر عدم رعایت شان مجلسه 

و از همه مهمتر و زشت تر اجحافی است که شما در حق نام بلند و پر آوازه پدر علامه و شهیدتان میکنید! 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------

پی نوشت: 

فایل صوتی توهین بزرگ زاده به کوچک زاده جهت تنویر افکار هنوز سبز مانده! 

http://www.jahannews.com/vdci3raz5t1arp2.cbct.html 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------ 

خبر فوری: 

دکتر کوچک زاده در یادداشتی که امروز در وبلاگ شخصی خود گذاشتند موارد زیر را تذکر دادند که بنا بر شمول یادداشت اخیر ما بر تذکر ایشان توجه شما را به متن یاددداشت جلب میکنیم  : 

تقاضا دارم با توجه به اعتذار آقای مطهری و اینکه اگر واقعا آنچه در جلسه مجلس بیان کردند ،چنانچه در اعتذاریه شان بیان نموده اند، از سر غفلت بوده، ادامه تعرض به ایشان حتی در حد اظهار نظر در فضای مجازی را دور از انصاف می بینم و راضی به مظلومیت ایشان نیستم و امیدوارم خدای متعال عاقبت همه ما را ختم به خیر گرداند.  

لذا از همه عزیزان می خواهم اظهار نظر در این مورد را متوقف نمایند و  مطلع باشند از این لحظه نظرات در این مورد منعکس نخواهد شد و این امر را حمل بر بی توجهی به نظرات خود ننمایند.  

 

ما نیز بنا بر این درخواست اعتراض خود را متوقف میکنیم اما جهت ثبت این رویداد در تاریخ وب نوشته هایمان جهت عبرت آیندگان از حذف این یادداشت معذوریم.

نظرات 43 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ http://bandemokhles.blogfa.com/

D:

ذهن زیبا دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.zm66g.iranblog.com

سلام
احسنت. خیلی خوب نوشتی برادر.

فدکفا دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ http://fadakfa.blogfa.com

سلام همسایه.رفت تو کلمه البته یکم تند بود. وب شخصی منو خوندی؟ یاعلی

rfn دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ

.....
....

تمامی نظرات شما تاکنون توسط من و با حدود و اختیارات قانونی! سانسور شده است. و دلیل سانسور شدن را هم خودتان میدانید که عدم قدرت پاسخ گویی به وهمیات شما نیست بلکه مارا با ان کس که نور ولایت در دلش نتابیده کاری نیست حال میخواهد معترض باشد یااغتشاشگر باشد، شیشه بشکند و یا درسکوت راهپیمایی کند!
اما در این باب از خود جناب مطهری بپرسید خودش به شما میگوید که جریان عکس بوده یا برعکس!

یگانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://shki,blogfa.com

سلام:واقعا خوب بود

مهدی کوچک زاده دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام برادر خدا قوت

مهاجر سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ http://shathiye.blogfa.com

بسم الله
ببینید که چه قحط الرجالی است که آدم هایی مثل کوچک زاده و مطهری کوس انارجل می زنند.

البته هم دکتر مطهری و هم دکتر کوچک زاده هر دو مرد و مصداق رجل هستند اما دکتر مطهری بعضی مواقع انصافا فکر نمیکند و بدون فکر سخن گفتن و موضع گرفتن شایسته مومن نیست

شیما سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ

واقعا این اتفاق افتاده؟!!!!!!!!!!
تو مجلس!!!!!
واقعا خدا عاقبت همه مارو ختم به خیر کنه
------------
پ.ن : بازم از شرافته مطهریه که حداقل معذرت خواهی کرده بعضیا که میزنن چش و چال طرفو کور میکنن دوقورت و نیمشونم باقیه
واللا

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ

لطفا جهت تنویر افکار منتشر کنید.
ببینم اگه عذر خواهی نمی کرد چیکار باید می کرد؟!
تازه گفته به سمت من یه چیزی پرتاب کرده که به پشت سرم خورده و ....
اینا آیا صحت داشته و با عذرخواهی صادقانه همخوانی داره؟!
اصلا ایشون اول اهانت کرده نه آقای کوچک زاده.
گیرم آدم از توهین کسی از جاش بلند بشه باید بهش بگن بتمرگ پف ....؟؟
به نظرم این قضیه خوبه تموم بشه ولی نه اینکه تحلیل هامون برعکس بشه و به این گونه خطاها حق بدیم.
حضرت علی (ع) مجرم و گناهکار را حد میزد و بعد بر زخمش مرهم می گذارد. نه اینکه از جرمش درگذرد و فراموش کند.
این برخوردها باید در ذهنمان بماند برای آینده خیلی مفیده. انتخابات رو میگم!

ف پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ

عالی بود

تهمینه پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ

خسته نباشی برادر

زیبا می نویسی .
وجدانی اگر با دقت به فایل صوتی ماجرا گوش کنیم (تاکید می کانم وجدانی ) وقتی مطهری درباره ی فامیل کوچک زاده صحبت می کند کاملاْ مشخص است که به قول خودش از زبانش در نرفته بلکه اول کمی مکث می کند بعد فامیل قبلی دکتر را به زبان می آورد و در ادامه هم می گوید که ایشان باید این موضوع را روشن کند !
هر آدم کمی بی طرف و با دقتی می فهمد که اعتذاریه اقای مطهری مشکل دارد!
وجدانی فایل را گوش کنید و اعتذاریه را بخوانید .
ضمناٌ عکسهای مجلس را اگر با دقت ببنید می بینید که جاسوزنی از نوعی است که همراه جا چسبی است و از نوع بزرگ است . آن طوری که اصلاْ به ذهن هیچ تنابنده ای نمی رسد که بوشد ژرتش کرد .
کوچک زاده هم به صراحت در جواب یکی از کامنت گذاران وبلاگش گفته که من چیزی به طرف ایشان پرت نکردم .
دیگر این که یک سیاستمدار که هیچ یک بیسواد عامی چاله میدانی هم می داند پفیوز یک فحش ناموسی است حتی اگر معنای دقیقش را نداند . خدا وکیلی بی ربط می گویم ؟‌
پس چه بگویم در مورد اعتذاریه ی دروغ آقای مطهری که چه قدر هم حق به جانب و مظلومانه به نظر می رسد .
و چقدر با گذشت و بزرگی رفتار کرده کوچک زاده که همین اعتذاریه دروغ و فریبکارانه را هم پذیرفته . کیست که نفهمد کوچک زاده خودش می داند ماهیت این اعتذاریه چیست ؟
آدم دلش می گیرد از دیدن ریاها و دروغها ی بعضی ها و مظلومیت کوچک زاده .

باز باران شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ http://tabyin.ir/

با سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ

این مطلب خوب شما در پایگاه "تبیین" وابسته به انجمن فارغ التحصیلان موسسه امام خمینی پیوند خورد.

زنده و برازنده ظهور باشید.


حاشر عزیز سلام. این مساله حق شخصی آقای کوچکزاده عزیز نیست که بخواهند راضی باشند یا نباشند. حق عمومی هم هست.حق همه ملت ضایع شد. آبروی نظام رفت. آبروی مسلمانی هم و آبروی انسانیت.

با سلام خدمت اساتید عزیزم در تبیین
به هرحال چون دکتر کوچک زاده این مطلب رو در پاسخ به یادداشت من برام گذاشته بودند من هم منعکس کردم

مردم زبانبسته سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ

این مجلس رو باید به توپ بست!
دولت رو هم ای کاش زمین دهن باز کنه و ببلعه و حتی اثری ازش در تاریخ و اذهان این 70 میلیون اغتشاشگر خس و خاشاک و نسلهای بعدشون نمونه!
دوران اصولگرایان, دوران سیاه تاریخ ایران بوده و من به شخصه هیچ وقت کشور رو اینگونه بی صاحب و بی درو پیکر و بیقانون ندیده بودم!
قانون گذار و مجری قانون به جون هم افتادن و مملکت با کله داره تو لجن بیکاری, بیقانونی, فقر و گرانی و فساد سقوط میکنه!
ای صد رحمت به ناصرالدین شاه!

نه دیگه منصف باش ما نگفتیم 70 میلیون خس و خاشاک گفتیم حدود یکی دو میلیون خس و خاشاک در سراسر کشور که این هم برای همه کشور ها امری طبیعیه!!

مریم چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ

این حرفا سیاسی بودن؟ به هر حال من اومده بودم ببینم پفیوز ینی چی. تشکر

محمد اسدی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ق.ظ http://qalbekhaste.blogfa.com

سلام علیکم؛
خیلی جالب بود! دقیقا من هم مثل دوست عزیزمون مریم خانم اومده بودم ببینم پوفیوز یعنی چی!
ولی در جواب دوست شاید محترممون آقای "مردم زبانبسته" باید عرض کنم که:
واقعا لیاقت شما همون مرتیکه بی‌خانواده (که واقعا کار و بار مادرش در تاریخ معلوم نیست!) هستش که با چماق بالا سرتون باشه، اون محمدعلی شاه که بعد اون همه خون شهیدان و جوون مردان مملکت برای تاسیس مجلس، بیاد "مجلس رو به توپ ببنده"!
دوست عزیز، صاحب وبلاگ که تو جوابشون نوشتید "نه ما گفتیم یکی دو میلیون"، منظر دیدتون خیلی خوشبینانه‌ست! ایشون منظورشون از 70 میلیون خس و خاشاک یعنی خودشون خیلی دسته بالا گرفته‌ن و هم‌بارگی‌هاشون رو آدم فرض کرده‌ن و تعدادشون رو ضرب در یک میلیون کرده‌ن!! بعد جناب آقای "مردم زبانبسته" شما ان‌شاءالله چنصد سال یا چنهزار سال عمر نسبتا شریفتونه که در تمام تاریخ بودین و هیچ تاریخی رو به سیاهی امروز ندیدین؟؟؟؟ یا اصلا راستی چشم دارین؟؟؟ واسه امروز می‌گما!! من که شک دارم، وگرنه اینقد ذلیلانه از ملت بزرگ و شریف ایران یاد نمی‌کردین، ملتی که اینقدر بزرگ و قوی، رشید و قدرتمند، با تلاش صد چندان داره تمام تاریخ محجور بودن و مظلوم بودن خودش رو جبران می‌کنه. برو رددد کارت آقا، برووو!! یاعلی

sسیده زهرا سادات قدری پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام واقعا پفیوز یعنی چه

محمد حسین جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ب.ظ http://mh-ghadiri.blog.ir

سلام. هههههه... یک هزارم باباش هم نیست جدن.
آخرش نفهمیدیم پفیوز یعنی چی D:
ببین با کیا شدیم 75 میلیون ههه

محمدحسن تاجور یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ق.ظ

پفیوز
لغت نامه دهخدا

پفیوز. [ پ ُ ] (ص ) در تداول عوام ، سست و ضعیف و بیکاره . پَه پَه . پخمه . چلمن .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ

خب لابد هس که بهش گفته دیگه

سلام
یعنی اگر یکی تو خیابون به شما چیزی گفت یعنی حتما همون هستی؟؟!! واقعا که!!

بهزاد پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ

دوست عزیز و ارجمندم متن زیبای شما نشانگر توان بالای شما در نگارش میباشد . که ازاین بابت تبریک میگویم
بنده هم با اکثر دوستان در خصوص ناپسند بودن هتک حرمت برادر ارجمند و مومن جناب آقای دکتر کوچک زاده موافقم . بنده به عنوان سرباز ولایت بر خود واجب میدانم امر به معروف و نهی از منکر کنم ؛ چرا که ؛ همانگونه که قبح و زشتی بیان این کلمات در محاوره دوستان برایمان ناصواب آمده. نگارش این قسمت از متن که : ((ممکن است وقتی در کوجه اصلاح طلبان گل کوچیک بازی میکرده است مثلا کروبی به خاتمی گفته و او یاد گرفته است )) نیز ناصواب است .
بامید نگارش متنهای زیبای شما دوست عزیز
یا علی مدد. خدانگهدار

هادی چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ب.ظ

خدا رو خوش میاد اسم میبرید شما حرب اللهی ها؟؟؟؟
بنده خودم ادم معتقدی هستم ولی یه چیز هست اینه که جناح راستی ها راحت توهین و تهمت میزنید

ها؟
ما که نفهمیدیم شما چی میگی؟
طرف پشت تریبون مجلس به یه مسلمون گفته پفیوز بعد ما اسم می بریم؟؟

ایرانی دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:40 ق.ظ

خدا عاقبتمون رو به خیر کنه... دوست عزیزی که صاحب این وبلاگ هستی و پاسخ ها رو عنایت می کنی. من هم پی گیر این بودم که معنای پفیوز رو ببینم که به مطالب فوق برخوردم. نفس فحش و فضیحت چه از جانب اصولگرا باشه و چه اصلاح طلب عملی ناپسند و قبیحه. اما مسلمان! شما در مطالبتان مثال عجیبی بدی که مثلا کروبی به خاتمی گفته (فلان). خودت مطمئنی مه جانبدار نیستی؟! از اون بزرگی که حاضر و ناظره بترس. نه از کوچکزاده و بزرگزاده. من معتقدم ایران بزرگ حتی تنی خس و خاشاک نداره، چه یکی دو میلیون یا بیشتر. در هر صورت وبلاگ شما آلوده شده به تریبون جانبداری از یک جناح. متاسفم و من باب مزاح عرض می کنم.... دست مریزاد

سلام
انتقاد شما وارد بود ممنون تکه متن مورد نظرتان از یادداشت حذف شد.
البته جانبداری از یک جناح آلودگی نیست دفاع از تمامی عملکرد یک جناح آلودگی است که ما این چنین نیستیم.

خطر ناک سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:02 ب.ظ

من اخر نفمیدم چی شد یعنی چی

مریم پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:50 ق.ظ http://soolmazehsa.blogfa.com

واقعا که..اومدم ببین معنی این کلمه یعنی چی که اینجا هم دیدیم ابروی کسی و دارید میبرید...
خدا از گناه شما بگذره.
از گناه هممون.
این نوشته نه مفید بود نه به درد میخورد و نه حیاتی....
اصلا لزومی به شر کردنش نبودادمین عزیزی که به فکر توهین های مردم هستی.
بهتره تا ماتاخرت نشده خودت پاکش کنی

سلام ممنون از تذکرتون اما این بنده خدا که میگید مسئوله این مملکته حق نداره هر حرفی بزنه اونم از تریبون مجلس

Mohammad 2afm شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:40 ب.ظ

بستس که این فایل صوتی خطا 404 میده

سلام یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:38 ب.ظ

خیلی خوب نوشته

علی جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:19 ق.ظ

از کوچک زاده ما بی شخصیت تر بی ادب تر بی خانواده تر و مال مردم خور تر و مفت خور تر ندارریم برو مصاحبه هاشو گوش کن ببین کی بی ادبه سگ مطهری می ارزه به کل جد و اباد کوچکف

یعنی ادب و نزاکت از تمام وجودت داره میریزه
به علی مطهری گفتن ادب از که آموختی گفت از طرفدارام!

مهدی چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:40 ب.ظ

جمع کن این اسباب خاله زنک بازیو یه ملتیو گذاشتید سرکار با این حرفهای پوچ حالا اخرش چی ؟ ملت درگیر مشکلات و بدبختین شما دنبال اقا و اقازاده که چه گفت و نگفت دعوای حزبی مسخره اقایون دردی از ملت دوا نمیکند

آقا به ملت بگید درداشون رو بیان بگن تا ببینیم چه میشه کرد/

پتوش شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:59 ق.ظ

چرت نوشتی

aSaLi♥ جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:45 ق.ظ

با سلام و درود خدمت دوستان عزیز =من نیز برای یافتن معنی این واژه به این سایت مراجعه کرده و تاجایی معنی کلمه ی مورد نظر خود را یافتم اما باید ضمن تشکر از پاسخ های زیبا و زبون زد مدیر وبلاگ و تاسف برای اشخاصی مانند °مردم زبان بسته°و جاهلین امسال او میخواستم ب عرضشان برسانم که اگر جاهلین و افراد عقب مانده و بی فرهنگی مثله شما در مملکت ایران و کشور آریایی عزیزمان نبودند که کشور ما به کثافت کشیده نمیشد و بنده با گقته های جناب آقای محمد اسدی ب طور کامل موافقم و بهتره بگویم که آقای مردم زیان بسته من دختری 13ساله هستم که با تمامی گفته های شما مخالفم و با وجود ابلهانی مانند شما است که جامعه ی ما سطح پایین شده است،
متاسفانه در کشور ما بسیجی ها و امسال آقای مردم زبان بسته میخواهند کشور زیبایمان را مانند کشور عرب های جاهل بی کیفیت کنند و من باید بگویم که بنده در این سن نیز سعی خودمو میکنم که جاهلین مانند شمارا سرکوب کنم

سلام بر خواهر 13 ساله خودم که قرار است ما را سرکوب کند.
امید وارم همه ما بتوانیم جهل درونی خود را سرکوب کنیم چه جاهلیت مدرن چه جاهلیت سنتی
اگر بسیج نبود الان همان عرب هایی که میگویید بر کول مردم ّآریایی ما سوار بودند! خواهر 13 ساله من کمی از وقت خود را بگذارید و تاریخ را مطالعه و عبرت بگیرید.

aSaLi♥ چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:45 ب.ظ

هع چه چیزا
برادر بسیجی من شما کجا و نجات کشور کجا
بنده قصد بی احترامی ندارم ولی خدمتتون عارضم که شما بسیجی ها فقط با بستن دکمه های خود تا بالای سر و گرفتن یک تسبیح بر دست و .....
و سرکوب کردن دختران جوانی که سرشار از ارزو هستند را تحقیر آن ها به خیال خودتان دارید جامعه را حفظ میکنید .
نه برادر من بسیجی دیگر چیست ؟
بسیجی به کسی میگویند که سنبل پاکی و صداقت و کار های نیک باشد ن شماها که......
در جامعه ی ما هنوز بحث بسیج جا نیوفتاده و بسیجی را به شرکت در نماز جماعت و ..... بسیجی میدانند میداند
درضمن من بیشتر وقت خودم را در حال مطالعه هستم و این حرف هارا از روی اگاهی زدم و مطمئنم که سطح دانسته های بنده از خیلی از شما مثلا بسیجی ها بیشتر است
اقای مدیر وبلاگ .حالا ایا شما خود را بسیجی میدانید؟

سلام ایکاش بنده یک بسیجی واقعی باشم حرفهیاتان هم بماند برای روزی که همدیگر را در سرای آخرت ملاقات کنیم اگر تهمت های شما درست باشد وای بر ما و اگر تهمت باشد وای بر شما
خوشحالم که دانسته هایتان زیاد است خدا بیشترش کند اما به هرحال شما همچنان مطالعه کنید ...

aSaLi♥ دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:55 ب.ظ

بله حتما من سر پل سرات منتظر شما و افرادی که زندگی را برای زنان و دختران منع کردن هستم
سرکاره آقا :
من مطالعات زیادی کردم و برای بسیجی ها ارزش بسیار زیادی قائلم ولی برای بسیجی های حقیقی نه بسیجی هایی که فقط از شغل خود محدود کردن را بلد هستند .
من که شماهارا بسیجی نمیدانم فقط از خدا میخواهم که شماهارا به راه راست هدایت کند . آقای محترم از نظر شما سنّ ملاک عاقلیت و جاهلیته ولی از نظر من به عقل هر شخص مربوطه که من در زمان حال عقلی در سر هدایت کنندگانمان (بسیجی ها) نمیبینم امیدوارم حرف هایم را از روی جاهلیت ندانید و کمی روی کامنت های من فکر کنید تا چشم بر حاهلیت هایی که در جهان هست بگشایید
من نیز ب شما توصیه میکنم که به غیر از مطالعه کمی با خود فکر هم بکنید و....

سلام با این جمله شما صد درصد موافقم که خدا کند به راه راست هدایت شوم خداکند

aSaLi♥ پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 07:31 ب.ظ

درضمن من ترجیح میدم که این بحثو دیگه ادامه ندم چون میترسم مثله ندا و امیر بی گناه سَرم به باد برود

خدانکنه ایشاالله سالها زنده باشید و پس از مرگ هرجا که ندا بود شما هم باشید

بسیج چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:13 ب.ظ

من خودم بسیجی هستم. بسیجیان نه طرف چپ هستن و نه طرف راست. فقط تحت امر مقام معظم رهبری و ولایت هستیم. از مدیریت هم تقاضا دارم باعث دفع نشوند و هدف جذب حداکثری باشند. هر چند خوشبختانه انقلابی هستید اما سعی کنید جوری نشه که هم میهنان احساس کنند سمت یه جناح سیاسی هستید. در پاسخ به خواهرمون که بشدت نارحتن بگم که ما مخالف عقب ماندگی کشورمون هستیم و همه باید دست به دست هم کشورمون رو اباد کنیم. برای بانوان احترام قائل هستیم و بشدت مخالف کسانی هستیم که از اسم دین دارن سوء استفاده میکنن و اونها بسیج واقعی نیستن و بشدت مخالف این جور افراد هستیم. بسیج واقعی تندروی و کندروی ندارن و یار ملت هستن.

بسیجی چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:16 ب.ظ

من خودم بسیجی هستم. بسیجیان نه طرف چپ هستن و نه طرف راست. فقط تحت امر مقام معظم رهبری و ولایت هستیم. از مدیریت هم تقاضا دارم باعث دفع نشوند و هدف جذب حداکثری باشند. هر چند خوشبختانه انقلابی هستید اما سعی کنید جوری نشه که هم میهنان احساس کنند سمت یه جناح سیاسی هستید. در پاسخ به خواهرمون که بشدت نارحتن بگم که ما مخالف عقب ماندگی کشورمون هستیم و همه باید دست به دست هم کشورمون رو اباد کنیم. برای بانوان احترام قائل هستیم و بشدت مخالف کسانی هستیم که از اسم دین دارن سوء استفاده میکنن و اونها بسیج واقعی نیستن و بشدت مخالف این جور افراد هستیم. بسیج واقعی تندروی و کندروی ندارن و یار ملت هستن.

محمدرضا جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.ba133.blog.com

عالیه همه کلمه ها معنی داره

محمد پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:28 ب.ظ

بسیار زیبا نوشتی قسمت دوم این داستان در مورد پفیوز گفتن مداح اهل بیت است که در مجلس دعای عرفه که مهمتر از مجلس شورای اسلمی است امده است.وای به حال روز ما که پسر ایت الله و مداح اهل بیتمون اینه.وای

...... یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:53 ب.ظ

zahradehghan سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:22 ق.ظ

اون از پایین داشت عربده میزد و بد و بیراه میگفت اونقدر اقلیت هستید که نتونستید کوچک اف رو دوباره به مجلس بیارید!!!! مطهری تنها مرد مجلسه

یعنی سی نفری که شما اکثریت ! به مجلس بردید فقط یکیشون مرده؟؟ بیچاره عارف

مهدی. شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام
من هم دنبال معنی پفیوز رسیدم اینجا ولی...
اصلاً فکرشم نمی کردم توی مجلس اینجوری شده باشه!
حالا اون جای خود، طنز ماجرا در واقع توی قسمت نظرات بود. توی بعضی نظرات مثلا حزب اللهی یا مثلا آریایی احساس میکردم شخص مورد نظر فکرکرده از طرف خدا به شکل مستقیم مآمور به گفتن جملاتی در نفی طرف مقابل شده!
اون عزیزای حزبی هم که بماند.
آخه عزیز این دل رنج دیده ی من
داداش باغیرت
برادر بسیجی
خواهر و برادر آریایی فرزند کوروش کبیر

رحمی!
و ایضاً رحمی! دوباره!!
این نکته رو از حقیر در نظر داشته باشید که دوره ی حزب و جناح و نژاد و بابام کی بود و آقام کیه گذشت. عزیزان، الان دوره ی فکر و عمله.

مسئول یه جایی عمامه داره؟ با هشت سال سابقه جبهه؟ هرسال پیاده میره زیارت کربلا؟ اون دکمه ی بالا رو بسته؟ صف اول نمازجمعه میاد میگه مطیع امر رهبریم؟ ولی اگه فکر من و شما، فکر فقرا، فکر آسایش و گشایش مردم نیست والله این آقا اصلا بسیجی که نیست هیچی، توی مسلمونی اش هم شک کنید.
یک کلام ختم کلام:
اشتباه مردم و مسئولین رو پای اسلام ننویسید.
اشتباه منافقین و بریده ها هم پای بسیج ننویسید.
حزب بازی و نژادپرستی هم هزاره اش گذشته، به افق نگاه کنید. تاریخ برای درس گرفتنه نه گیر کردن توی گذشته. چرا اسکندر تونست ایران رو فتح کنه؟ چرا مغول تونست؟ چرا تیمور تونست؟ چی شد که ساسانیان منقرض شدند؟ قضیه ی اندلس اسپانیا چی بود؟ علم اروپا از کجا پیشرفت کرد؟ جنگ های صلیبی چه پیامدها و نتایجی داشت؟ صهیونیزم از کی ایجاد شد؟ جنبش های فکری بزرگ مثل کمونیسم و لیبرالیزم چطور ایجاد شدند و وجه اشتراک اونها با تمام سوال های بالا کجا بود؟ چطور هشت سال جنگ سخت رو دفاع کردیم؟ وجه اشتراک همه ی این سوالات رو جایی پیدا میکنید که همه رو مطالعه کنید! اون هم نه از یه منبع. مطالعه کنید! مطالعه کنید!

امیر رضایی دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 06:42 ب.ظ

کوچک زاده یه پفیوز وآشغال واقعیه.اونقدر از ش دیدم که راحت میتونم بگم . وشمایی که از همچین آدم معلوم الحالی جانب داری میکنید براتون متاسفم .کسایی مثل شما با روشهای پوپولیستی عاقبت خبری این مردم رو به یاد دادید و اونقدر کذبیات به خورد مردم دادین که دیگه واقعیت رو باور نمیکنن .شرم بر شما .واقعا فقط میتونم تاسف بخورم.

والسلام علی من اتبع الهدی

منتظر چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:54 ق.ظ

من بطور اتفاقاتی این صفحه وب رو دیدم
من نمیدونم این صحبت صحبت داره یا نه اما سوالی که برام پیش اومده اینه که واقعا شما از بیان این مطلب چه سودی میبری ؟؟!
چون بالاخره برا نشر این مطلب زحمت کشیدی و وقت گذاشتی.
آیا سودی غیر از به جون هم انداختن این مردم بیچاره داری ؟!
من ازتون خواهش میکنم قبل از نشر هر مطلبی ابتدا کمی بیشتر روش تفکر کنین.انشاالله که شما با قصد و افکار خاص این کار را انجام ندادی و از سر جهالت بوده باشد .
انشاالله که عاقبت همه ما ختم به خیر بشه .
والسلام

سلام قصد من استفاده از بیمه شخص ثالث بوده است

زکریا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:08 ب.ظ http://sema pardaz

این حرفا خیلی سیاسی بودن. هر چی من اومدم ببینم معنی پوفیوز یعنی چی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد