منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

شام آخر دیکتاتورها مسموم است؟

مرگ زود هنگام دیکتاتور  مخلوع ایران در مصر در سی  سال پیش ، خبر وخامت خال حسنی مبارک و بستری شدن وی و همچنین خبر غیر رسمی شرایط بد جسمانی بن علی  تکه های پازل فرضیه ایست که بعید نیست دوراز واقعیت باشد. " شام آخرمسموم" فرضیه است که در شرایط  بحرانی سقوط یک مزدور بهترین راه حل برای ایالات متحده آمریکاست.  دیکتاتورهایی که محرم اسرار ایالات متحده آمریکا هستند وسالهای سال همزمان با مزدوری و سرسپردگی برای کاخ سفید اسراری را میدانند که نباید بدانند ،توسط تیم ترور صهیونیستی - آمریکایی برچیده می شوند.

پس از فرار دیکتاتور ها از کشورهایشان ایالات متحده با فشارهای مضاعفی روبرو میگردد. انتظار نوکران جیره خوار ایالات متحده این است که آمریکا مزد سالها رفاقت و هم پیالگی  ایشان را داده و خانه ای ویلایی در لاس و گاس به دیکتاتور اهدا کند تا بقیه عمر را به نوشتن تاریخ خیانتش همت گمارد. وغروب آفتاب ایلات متحده را نظاره کند. اما ایالات متحده علی رغم تحت فشار بودن از ناحیه نگاههای کنجکاوانه دیکتاتورهای دیگری که هنوز ساقط نشده اند، از سوی افکار عمومی مردم کشور دیکتاتور و سایر ملل نیز تحت فشار است اگر وی را بپذیرد ایالات متحده در اذهان عمومی پذیرنده دیکتاتورها شناخته میشود و اگر نپذیرد دیکتاتورهایی که در مسیر دومینو هستند سر به نافرمانی برخواهند برداشت.

ماجرای تسخیر سفارت آمریکا در سال 1358در ایران اسلامی پس از سفر شاه به آمریکا آنچنان درس عبرتی به ایالات متحده داد که دیگر به هیچ وجه جرات نمیکند تا دست به چنین خبطی بزند.دیکتاتور های سرگردان دربدر و حیران به دنبال جایی میگردند تا از ترس مردم خشمگین کشورشان فرار کنند. این که دیکتاتور ایران مصر را برگزید و دیکتاتور مصر عربستان و یا جای دیگر مهم نیست. مهم این است که روزهای آخر دیکتاتورها به چه نحو و چه کسانی میگذرد که بلافاصله پس از سقوط ،مرگ گریبانشان را میگیرد و هزاران پرونده خیانت و سر مگو  با وی به زیر خاک میرود.

به راستی دلیل این که کارتر شاه ایران را تحویل نیروهای انقلاب اسلامی نداد و حاضر شد تا برای آزادی گروگان هایش حمله ای نظامی را طراحی کند چه بود؟ آیا از نگران شدن مابقی مزدورها میترسید؟ و یا از این که شاه در دادگاه محاکمه اش حرف هایی بزند و منافع آتی ایالات متحده را به خطر بیاندازد بیشتر میترسیده است.

دیکتاتور ایران شاه مخلوع پس از مدتی در مصر مرد و راز مرگش پنهان ماند. این که بخواهیم سرنگونی از قدرت شاهانه و ذلت و خواری ناگهانی دیکتاتور ها را عامل فشارهای روحی و روانی بر آنها ومرگ زود رس بدانیم بعید است که به واقعیت نزدیک باشد زیرا افراد خونخواری که دستشان به خون هزاران نفر از مردم و جوانان کشورشان آلوده است روحی سیاه و شیطانی دارند و فشار روحی و روانی برایشان بی معناست.

حذف دیکتاتور سوخته بهترین راه برای خلاصی از پیامد های ادامه زندگی منحوس وی است زندگی که دیگر برای آمریکا نیز منحوس شده است.اگر دیکتاتور به آرامی و با مواد سمی جدید مسموم شده و به ظاهر به مرگ طبیعی که معمولا سرطان است ،بمیرد ایالات متحده نگران افشای حکایات هزارو یک شبی که با دیکتاتور مخلوع داشته نخواهد بود.

محمد رضا پهلوی اولین قربانی فرضیه شام آخر بود . اردشیر زاهدی به نقل از فرح دیبا روایات مختلفی از تلاش های گوناگون پزشکان آمریکایی جهت کشتن محمد رضا پهلوی نقل میکند.به زودی نیز خبر مرگ مبارک و بن علی در رسانه ها منعکس خواهد شد و شاید بعدا حمد بن خلیفه ، علی عبدلله صالح و قذافی .هنگام شنیدن خبر مرگ دیکتاتورها به یاد فرضیه ما باشید. این پایانی است برای مزدوران کاخ سفید شیطان بزرگ و درس عبرتی برای دیگرانی که ایالات متحده را ارباب خویش میدانند و نوکری میکنند.

نظرات 3 + ارسال نظر
آفرودیته چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ http://http://aphrodite.bloghaa.com/

احسنت ... خیلی جالب بود.

سجاد ده شیری پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ http://traway.ir

سلام
مردگان را هفتگی یاد میکنند ما که از یاد رفته ایم از مردگان هم کمتریم!
اما حد اقل
ما رو با پیشنهادی یا انتقادی از بند موازی کاری برهونید...!
اینجا:
http://shianetwork.ir/group.php?group_id=98
یا اینجا:
http://traway.ir/%D8%B1%D9%88%D8%B2%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D9%85%D8%AA/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D9%88%D8%A8
شک نکنین عدم موازی کاری برای ما مهمتره تا خود کار!

fatemeh دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

salam
besyar besyar ali
be azare man in farzeye nist balke nazareye ast yani vagheyat mahz

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد