منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

به خدای کعبه یتیم شدیم

         

            

ارباب من و شما آرام و قرار  ندارد در بین رازو نیاز شبانه آرام و بی صدا قدم بر میدارد بیرون می آید و به آسمان خیره میشود.چه کسی میداند حضرت امیر در انتهای آسمانها و کهکشان ها دنبال چیست؟ و چه می بیند؟ چه کسی می داند شاید در گوشه آسمان لبخند مشتاقانه کوثرش را به نظاره می نشیند که او را میخواند..

چه کسی خبر دارد از نقشه دسته جمعی مرغابی ها،التماس در و کلون در،ضجه های جانسوز شال کمر با میخ در .چه کسی شنیده است؟قصه رفتنت عجیب غم انگیز است تمامی جهان یک صدا میگویند مولا نرو و حضرت امیر تسلیم قضای الهی است. و تو که از خانه برون شدی گریه های حزن انگیز کوچه های کوفه گوش آسمان را نواخت کوچه ها  یک به یک امیر را به خدا سپردند و زمین قدم های آخر او را بوسید.

حضرت امیر وارد مسجد شد. تمام مسجد یکباره به رکوع رفت. صاحب خانه رسیده است. ذرات خانه هم نوا شدند: اهلا و سهلا یا امیر المومنین. این سمفونی عاشقانه کار هر روزشان است اما  این سحر نوای خویش را در گوشه غم خواندند.نوای مسجد را همه عالم شنیدند اما در کوفه گوش های کر به اندازه ستارگان آسمانش شده است!

خداوندا این بشر است یا فوق بشر چه محشری به پاشده کل عالم هم نوا با او تکرار می کنند:

سبوح قدوس رب الملائکه و الروح....

عجب شیر مردی است این فاتح خیبر، لافتی الا هو ... شیطان قاتل را بیدار میکند می داند دنیا پر است  از ابن ملجم های کوفی ، ابن الوقت های متوفی

الله اکبر...

اذان بگو یا امیر بخوان به نام پروردگارت که تورا به ما هدیه داد. گواهی بده به وحدانیتش گواهی بده به رسالت برادرت نبی اکرم

آنگاه کمی مکث کن کائنات میخواهد گواهی دهد به ولایتت ....

اشهد ان علی ولی الله

مسجد کوفه مالا مال از جمعیت است آمده اند تا از ثواب جماعت با ولی خدا محروم نشوند. اما اگر امرشان کنی که دست ایادی شیطان را قطع کنند از بلاد مسلمین خیلی حال و حوصله ندارند! اگر تنها هم بمانی و همراز و همدردت چاه باشد خیالی نیست نماز اول وقتشان به راه باشد کافی است!

محراب چه حزنی دارد سیمای زیبایت را به نظاره نشسسته است  اشک از چشمان آسمان جاری است. ناگاه در پس سجده ات جهان چشمانش را بست شیطان همنوا با قاتل شقی نعره کشید  و خون بر رخ محراب نشست. به خدای کعبه  رستگار شدی و به خدای کعبه یتیم شدیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
منتظران منتقم الحسین علیه السلام یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.m77mh.blogfa.com

سلام و درود خدا بر عاشقان امیر المومنین علیه السلام ، در این ایام و لحضات محتاج دعاییم ، در دعای خیر خود از ما یاد کنید.
سجاد قیاسوند
شهادت مولی الموحدین امیر مومنان حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام را به محضر مبارک بقیه ا...الاعظم(عج) و مقام معظم رهبری و تمامی شیعیان جهان و شما دوستدارن آن تسلیت عرض می نمایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد