منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

مرگ ترسناک

توطئه جدید و مشترک آمریکا و رژیم آل سعود  جهت هجمه تبلیغاتی علیه ایران و زمینه سازی  در افکار عمومی جهانی کار دست آل سعود داد.

قرار بر این بود که یه جورایی ایران رو در ماجرای ترور مقام دست پنجم عربستان ! دخیل نشون بودن بعد همه کشورهای عربی رو تا حد مرگ از ایران بترسونن تا اونا هم از شدت ترس هرچی آمریکا میگه بگن چشم و همه قبول کنن که از ایران باید ترسید و به قولی ایران هراسی بشه  شام شب عرب ها

سعودیون این بارو تصمیم گرفتن تا ته قضیه برن . برای هیلاری کلینتون  پیغام و پسغام دادن که ما آماده ایم و پروژه ایران هراسی شروع شدو هی گفتن و هی بعضی ها ترسیدن هی گفتن والبته  خیلی ها خندیدن اما خب  بعضی ها ترسیدن. قرار شد یه سری آموزش های ایران هراسی به اعراب داده بشه  تا ترس از ایران بره تو گوشت و پوستشون  گفتن همه این جملات رو تکرار کنید: ایران تروریست است! ایران میخواد پوست ما را بکند! ایران خیلی ترس دارد! ایران لولو خورخوره است! ما از ایران می ترسیم ! بدون ترس از ایران نخوابید ها! قبل از مسواک کردن از ایران بترسید! قبل از شروع غذا ابتدا از ایران بترسید ،هنگام خواب کابوس های وحشتناک از حمله ایران به خیمه های تان ببینید! در اتاق خوابتان نقشه ای بزرگ از ایران نصب کنید و مدام کوچکی کشورتان را در برابر ایران مقایسه کنید! هر کس از ایران نترسد دیوانه است حتی آمریکا هم می ترسد!  "ما می ترسیم" شد سرود و  درخت بید شد نماد ملی آل سعود، خلاصه کلی طرح و برنامه ریختن. فیلم  های هرشب سینماهای عربستان شد" حمله به اچ 3" و "عملیات کرکوک"  و آمبولانس پشت آمبولانس شاهزاده های سعودی از سینماها رفتن مریض خونه...

خلاصه هی تو بوق و کرنا کردن و هی هول و ولا انداختن تو دل آل سعود و آش و حسابی شور کردن که  یواش یواش  ملا خودش هم باورش شد که سر کوچه آش میدن!اونقدر از ایران ترسیدن که خودشون یادشون رفت این یه نقشه است ولیعهد عربستان در حال تکرار جملات فوق از ترس زهر ترک شد ! و خود سلطان هم دوباره افتاد گوشه مریض خونه! هرچی این آمریکائیهای ننه مرده داد زدن بابا این نقشه خودمونه نترسید اما آل سعود لرزه افتاده بود به چهار ستونشون اگر نبود نوشیدنی زهر ماری بقیه نوه نبیره های بن عزیز هم مرده بودن و الان آل سعود منقرض شده بود! البته شنیده ها حاکی است مجمع وکلای دیوانه ایلات متحده در صدد آماده کردن لایحه حقوقی جهت ایراد اتهام علیه ایران به دلیل مرگ وحشتناک ولیعهد عربستان به خاطر ترس از ایران است!

نظرات 1 + ارسال نظر
انتقادما جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ http://enteghadema.blogfa.com

سلام به شما دوست عزیز
از اینکه نوشته ام را از نظرگذراندید(سرشماری یا دل شماری) بسیار سپاسگزارم.
کلام شما را٬ بسیاری از دوستان تذکر داده اند!حتی یکی از اعضای خانواده هم فرمایش شما را داشت! اما ظاهرا نتوانستم کلامم را خوب منعقد کنم و منظورم را منتقل..
غرض این بود که تذکر داده شود«بی توجهی به مسائل فرهنگی» !!
تا کنون یک سرشماری فرهنگی صورت نگرفته و فقط به دین و مذهب و سواد و بی سوادی اکتفا شده است.
منظورم این بود که هیچگاه ۵۴۰۰۰ نفر برای یک مسئله فرهنگی فعالیت متمرکز و واحد نداشتند.(این کلامم مورد تایید یکی از مسئولین شهر قم که متن حقیر را مطالعه کرده است بسیار مقبول و اثر گذار بوده است.)
ضمنا حتی اگر بخواهیم ثمرات سرشماری انسانی محض را بشماریم بسیار فراوان خواهد بود . اما چه مقدار از این ثمرات را مسئولین ذیربط مترتب می کنند!؟(وباز هم آن مسئول تایید کردند.گمانم شما هم تایید کنید.)
بین خودمان بماند: مواردی در این سرشماری ها مشاهده می شود که حتی از صحتش نا امید می شویم...
بهر حال کلام شما کاملا مقبول است و مشکور
امیدوارم که با نظرات خود به ارتقاء نوشتاری و تفکری برادر دینی و دلیتان یاری برسانید.
از باب مزاح:ان تنصرالله ینصرکم(خیلی هم مزاح نیست چون در بعض روایات به نصرت مخلوقات خدا تفسیرشده است.)
علی یارتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد