منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

هاشمی دعوت کنون!

هاشمی دعوت کنون!

از آن روزی که عطای مهاجرانی ندا سرداد که وای از دوران بی هاشمی، مگر می شود ایران بدون ریاست جمهوری هاشمی را تصور کرد ،سالها می گذرد و ایران عزیز سالها را بدون ریاست جمهوری ایشان گذرانده است.اما  عطا و همنظرانش در هر دوره ای که براین ملت گذشت و هر بحرانی امد و رفت و هرحادثه طبیعی و غیرطبیعی که در این دیار حادث شد فریاد وا هاشمیا سردادند و افسوس مدیریت شخص شخیصشان را جرعه جرعه سرکشیدند!

در چهار انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده پس از اتمام دوره ریاستشان و با این یکی که میشود پنج تا  هنگامی که فصل هاشمی دعوت کنون آغاز می گردد (دو سه ماه مانده به هر انتخابات ریاست جمهوری ) عده ای به محضرشان شرفیاب شده و مجدانه و ملتمسانه خواستار حضور این مدیر توانمند جهت رفع و رجوع ایرادات کشور شده اند. همیشه و در تمامی این دوران ها در پی کشف رابطه این گروههای همیشه مرید ایشان بوده ام اما هر بار با نام های مختلف خدمتشان شرف یاب می شوند و مانع از شناسایی می گردند.مانند جمع کثیری از کارگزاران متخصص و متفکر،گروه زیادی از نخبگان ،دسته پرو پیمانی از مدیران و ....

در این فصل هایهاشمی دعوت کنون سوالات عدیده ای ذهنم را آزار می دهد سوالاتی چون:

1.      مردم و نخبگان سراسر دنیا چه فکری در باره نظام نخبه پروری در ایران در ذهن می پرورانند وقتی میبینند که ما در هر دوره خواستار تکرار ریاست جمهوری یک رئیس جمهور سابق هستیم. مگر در ایران قحط الرجال است؟

2.      چگونه است که این مدیر توانا و مدبر پس از سی سال هنوز نتوانسته نیروهایی زبده تربیت کند که شانه هایشان را برای این مسئولیت خطیر سپر شانه های پیر و خسته استاد کنند و هر بار خودشان باید زحمت بکشند و بیایند.

3.      خود آقای هاشمی در این 16 سال از این همه بادمجان دور قاب چین حالشان به هم نمیخورد که هر هفته دوبار به محضرشان شرفیاب و ندای "بیائید بیائید نسیم سحر هستید " سر می دهند؟

اگر قرار بر این بود که کاش همان 20 سال پیش پیشنهاد عطا خان مهاجرانی تصویب میشد که این همه هزینه انتخابات بر ملت تحمیل نشود و مدیریت حضرتشان اکنون ایران را بر تارک کشورهای خاورمیانه نشانده بود البته به عقیده من و همفکرانم این تارک نشینی ایران عزیز ما به منزله سقوط ارزش های آرمانی و مالزی سازی کشور بود. که الحمد لله این نشد. اما واقعا مایه تاسف است که در کشوری که دم از مردمسالاری  می زند نظام گردش نخبگان انچنان ضعیف باشد که در هردوره ریاست جمهوری روسای جمهور سابق و اسبق جزء گزینه های احتمالی نامزدی باشند و از این بدتر این که به جای این که نخبگان برعدم نیاز به حضورشان تاکید ورزند به پابوسی و دست بوسی رفته خواستار حضور مجددشان باشند. شاید آنها نخبه نیستند نمیدانم

به هر حال رسم خوبی نیست. بوش پسر (بلا تشبیه) که بی عقلی اش شهره خاص و عام است در این فقره خودش را مضحکه عام و خاص نکرد نمیدانم چرا برخی بزرگان ما اصرار دارند!

البته مریدان حضرتشان گمان نکنند انتقاد ما و دوستان دیگر به دلیل ترس از حضور هاشمی است خود این عزیزان میدانند حضور هاشمی موجب تقویت جبهه مقابل ایشان میشود .ما از حضورشان ترسی نداریم اما حضور یک رئیس جمهور در دوره ریاست جمهوری بعدی را نشان دهنده بسته بودن چرخه گردش نخبگان و القا گر ضعف در سیستم مدیریتی کشور میدانیم که این به ضرر کشور و نظام ماست. در این دو دوره اخیر که فصل خاتمی دعوت کنون نیز موازی با فصل قبل آغاز شده و در دوره بعد هم حتما فصل احمدی نژاد دعوت کنون می آید و قس علی هذا. پس واضح و مبرهن است که بدعت نامبارک ایجاد شده توسط عاشقان دلباخته حضرت هاشمی و تاییدات خود ایشان سرانجام خوبی ندارد و نخواهد داشت.

در پایان به سبک نامه های آقای هاشمی در دوران ریاست جمهوری شان می نگاریم که

والسلام علی من اتبع الهدی

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ http://basnet.ir

با سلام و احترام، مطلب جنابعالی در شبکه وبلاگی مجاهدان مجازی نشر گردید
با تشکر
Basnet.ir

[ بدون نام ] یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ق.ظ

تاسف آوره که کسانی قلم به دست میگیرند که حداقل های آداب نوشتن رو هم نمیدونند

سلام
درواقع درحال مشق نوشتنیم اگر لطف کنید و املای ماراتصحیح کنید خوشحال میشویم وبلاگ نویسی یعنی انچه در دل داری و معتقدی بگو اما تالیف یعنی نویسنده باش تا خوانده شوی!

صبور دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام.روزتون بخیر.ما یک مرکز تولید محتوا به نام صریر هستیم.مرکزی که به افراد باتجربه و خلاق سفارش کار میدیم و اونهارو در خبرگزاری ها و مطبوعات و سایتهای خبری انتشار میدیم.مرکز ما زیر مجموعه مجتمع رسانه ای اطلس هست.میخواستیم اگه امکانش هست باما همکاری کنید.ممنون میشم به ایمیلم جوابتون رو ویا شماره تلفنتون رو ارسال کنید.سپاس

کاوه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ

وقتی دیدی دشمن زیاد داری بدان موفقی
درود بر هاشمی که با آمدنش آرامش به کشور بازخواهد گشت و دیگر شاهد اختلاس سه هزار میلیاردی نخواهیم بود(اختلاس در حکومت اصولگراها)

وقتی دیدی دشمنان اسلام از شنیدن نامت به وجد میآیند و برایت فرش قرمز پهن میکنند سر به بیابان بگذار و آنچنان نصوح وار توبه کن که گوشت بر تنت نماند و استخوانت نمایان شود شاید خداوند در پایان عمر بر تو ببخشاید!

کاوه دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ

دشمنان اسلام افکار مسموم و ارتجاعی خود شماست .بزرگترین ضربه به اسلام توسط افرادی همانند شما زده میشود وقتی در طول هشت سال(حکومت اصولگراها) چنان ضربه ای به اقتصاد دیانت سیاست و... مردم وارد میشود که غیرقابل جبران است . به فرموده مولا علی با ورود فقر به خانه ایمان از آن خارج میشود .شماها سرتان را همچون کبک در برف فرو برده اید و جز خود چیزی نمی بینید و فکر میکنید فقط خودتان اسلام را میشناسید و با دشمنی پوشالی کمبود ها و ضعف خود را پوشش میدهید بترسید از روزی که جز نام اسلام چیزی باقی نمانده باشد(با کارهای شما)

سلام بر مومنین
ما کسی را دشمن اسلام معرفی نکرده ایم برخی فکر میکنند درحال خدمتند اما در دواقع در حال خیانتند.
فکر نمی کنم کسی فراموش کرده باشد که عدم توجه به اقتصاد مردم در دولت هاشمی آنچنان بحرانی را در کشور رقم زد که حداقل در سه تا چهار شهر کشور آشوب شد و عده ای کشته شدند!
بعید میدانم مردم فراموش کرده باشند که دولتمردان این مرد اعلام کردند "باید فقرا را به دریا ریخت!"
یا این که "طبیعی است عده ای از مردم زیر چرخ توسعه له شوند!!"
ما به هیچ عنوان اجازه برگشت به عقب را نمیدهیم حتی اگر متهم شویم به همه توهین هایی که شما کردید!

مهدی کوچک زاده سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام
ایام مبارک.
"آقای ابوترابی! به راستی مگر مجلس میدان است؟؟؟"
را در http://kouchakzadeh.blogfa.com/post-250.aspx بخوانید و در صورت صلاحدید در نشر آنهم بکوشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد