منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

من علی مطهری دو پای سالم دارم!

من علی مطهری دو پای سالم دارم! 

محمد حاشر یزدانی

مصاحبه علی مطهری با خبرگزاری سازمان تبلیغات مایه بهت و حیرت خیلی از کسانی شد که در تشنج های ایجاد شده توسط وی در مجلس گاه و بیگاه حق را به جانب او می دادند و وی را میراث دار پدر میخواندند و دارای افکار معتدل .البته برای بنده و خیل عظیمی از دوستان چندین سال است که مسجل شده بود که ایشان از اردوگاه عاشقان امام و رهبری اثاث کشی کرده و به ناکجا آبادی رفته که مایه تاسف است.

اعتراض هایی که مصاحبه اخیر در پی داشته نه تنها شامل حامیان دکتر جلیلی می شود،بلکه تمامی خواهران و برادران ایرانی مسلمان و منصف را در بر گرفته است. نگاهی به واکنش های شدید کاربران شبکه های اجتماعی گواه این مدعا است.

متن عبارت ادا شده توسط این شخصیت بزرگ زاده در زیر آمده است

 

« بنده پیشنهاد می کنم برای ارزیابی توان جسمی آقای هاشمی، یک مسابقه دو صدمتر بین ایشان و آقای جلیلی و یک مسابقه کشتی بین آقای هاشمی و آقای حداد برگزار کنند.»   

جناب آقای مطهری! اکنون که جسارت و اهانت شما پارا از دعواهای درون مجلسی بین شما و دکتر کوچک زاده فراتر گذاشته و به خیل عظیم جانبازان سرافراز این مملکت رسیده است ما نیز به تبع رسمی که دکتر کوچک زاده مبدع آن است شمار را "فریمانی" می خوانیم چون نام بزرگ و شریف "مطهری" بر آن استاد و علامه بزرگ بیشتر می آید. و حیا می کنیم که حتی به همنام این شهید عزیز انتقاد کنیم.

جناب فریمانی: امثال دکتر جلیلی با یک پایی که در بهشت جای گذاشته اند آنچنان آبرویی برای خویش خریده اند که با لاطائلات نمی توان آبروی ایشان را کم و زیاد کرد.

اکنون که همگام با رسانه های بیگانه در صدد تخریب چهره این مرد بزرگ برآمده اید شما و اعوان و انصارتان را به خداوند متعال واگذار میکنیم.

جناب فریمانی: تلاش شبانه روزی و به نوعی بال و پر زدن شما برای تائید صلاحیت ارباب فکری و سیاسی تان را درک میکنیم اما برای این منظور چرا دست به تخریب می زنید شما که دراین چهار سال گوش فلک را کر کردید که تخریب های احمدی نژاد علت اصلی فتنه بود و فریاد اخلاق اخلاق سر می دادید چه شده اکنون که برنامه هایی که ماهها ریختید ، شرط سنی را از قانون انتخابات حذف کرده و زمینه را برای حضور هاشمی فراهم کردید به هم ریخته، انسجام فکریتان از هم پاشیده و دست به تخریب و بد اخلاقی زده اید.

چه زود آن روی سکه را به نمایش گذاشتید و العاقبه للمتقین

جناب فریمانی : شما که روزی صد بار در مجلس فریاد واقانونا سرمی دادید چه شد که در برابر قانون قد علم کرده و حنجره پاره می کنید خدارا شکر که شما نامزد ریاست جمهوری نشده بودید وگرنه معلوم نبود چه به سر آبروی خانواده اصیل و ارزشمندتان می آوردید.

جناب فریمانی :هنگامی که خود شخص هاشمی بارها و بارها در پاسخ امثال جنابعالی عدم توانایی جسمی را دلیل نیامدن به عرصه عنوان می کند توقع استفاده از دارو های انرژی زا دارید؟ آیا انصافا سن هشتاد سالگی را مناسب سکانداری مدیریت اجرایی می دانید ویا خیال داشتید با ریاست جمهوری ایشان خود و یارانتان اجرا را در دست بگیرید؟

جناب فریمانی: پای جامانده دکتر جلیلی در کربلای ایران از دست های جامانده اباالفضل عباس (ع) نشان دارد و این دست ها قرن هاست که دستگیری می کند از مظلومیت هایی که به شیعیان راستین مولا علی(ع) توسط جناح قدرت طلب و عافیت خواه تحمیل شده است.

امثال جلیلی پاها ، دست ها و چشمهایشان را در بهشت جا نگذاشتند تا امثال شما دکتر شوید و بر دوپای سالم وارد مجلس قانونگذاری این مملکت شده پشت تریبون بایستید و با تکیه بر مصونیت قضایی به همکارتان فحش دهید!

جناب فریمانی : ولی امر مسلمین جهان، رهبر آزادگان جهان، سید و مولای ما ونائب برحق امام منتظران با یک دست آنچنان بر صورت استکبار سیلی نواخته است که دور خویش می چرخد و گیج می زند و سربازپاک ایشان دکتر جلیلی نیز با یک پا آنچنان مسیر به عقب برگشته دوپاهای قبلی در شورای امنیت ملی را با سرعت به جلو می دود که تخریب جلیلی دستور کار رسانه های شیطان شده است!

جناب فریمانی: چوب خدا صدا ندارد هنگامی که از تریبون مجلس اصالت خانوادگی نماینده منتقد به خود را زیر سوال برده، فحاشی کرده و با دماغی پر باد وی را کوچک اف خواندید و خود را بزرگ زاده، کارتان به جایی رسید که ابروهای درهم کشیده میلیونها ایثارگر ایران اسلامی را در برابر خود مشاهده میکنید. مصلحانه نصیحت میکنیم توبه کنید و به راه راست برگردید که خداوند توبه کنندگان را دوست دارد.البته اگر توبه را فقط مخصوص دیگران ندانید.

نظرات 11 + ارسال نظر
دانشجو پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام!
ممنون از مطلب زیبایتان و حرف دل همه ی ما

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ http://basnet.ir

با سلام و احترام، مطلب جنابعالی در شبکه وبلاگی مجاهدان مجازی نشر گردید.
با تشکر
Basnet.ir

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ

salam, shoma motmaen hastid ke ishoon manzoordaar mosabegheye do ro matrah karde?

سلام ببخشید ایشون از روی جهالت! و غفلت ! پیشنهاد دادند هاشمی با جلیلی مسابقه دو 100 متر بدهند؟ چرا نگفتند ولایتی و هاشمی؟ ایشون نقص عضو دکتر جلیلی رو به سخره گرفتند و درواقع میخواستند شورای نگهبان رو به سخره بگیرند خود ایشون می دونند منظورشون چی بوده پس کاسه داغ تر از آش نشویم!

زهرا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ق.ظ

فوق العاده بود...

مهم نیست جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ق.ظ

درود بر شهید مطهری و زنده با فرزند برومندش .

درود و هزاران درود بر شهید عزیز و حاصل عمر حضرت امام
اما حاصل عمر شهید مطهری کیست؟ انشاءالله که فرزندشان باشد ما هم امیدواریم

ghaedian جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ق.ظ http://physiology-prayer.blogfa.com/

سلام.
خدا همه را به راه راست هدایت نماید/.

meydoo جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ب.ظ

درود بر شرفش

محمدرضا شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ق.ظ

درود خدا بر همه جانبازان جنگ تحمیلی علی الخصوص جناب آقای جلیلی
اما ایکاش شورای نگهبان با نگاه به پای جلیلی و قیافه معصومش اون رو تأیید نمی کرد چرا که ایران رییس جمهور میخواهد نه طفل معصوم!!!!

سلام
شما عضو علی البدل ! شورای محترم نگهبان بودید و در جلسات شاهد اعلام رای بر اساس معصومیت چهره بوده اید؟؟
اگر بوده اید که هیچ. اگر نبوده اید تهمت به شورای نگهبان زده اید که مواضع امام را در باره تهمت زنندگان به این شورا دوباره بخوانید

mahmoodreza پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ http://mahmoodreza1991.blogfa.com/

عالی
مرسی
احسنت
گل گفتی
حرف دل بچه حزب اللهی ها رو زدی
خیلی خیلی ممنون

طاهره دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

میگن: پسر کاو ندارد نشان از پدر / تو بیگانه خوانش...
واقعا مطهری بر قامت این انسان نمی آید... ما که دیر زمانی است فریمانی می خوانیمش!!!
اخه اگه دوره سازندگی و اصلاحات گل و بلبل بود که دلمون نمی سوخت... ن خدایی مملکت طفل معصوم نمی خواد، اتفاقا رئیس جمهورم نمی خواد... دقیقا اکبر شاه می خواد!!! اخوند کراواتی و کت شلواری می خواد که مملکت رو هم تعلیق کنه جار بزنه ما تکمیل کردیم... می گید ن برید کتاب منو ده بار با صدای بلند بخونید!!!!
ما یار جلیلی نه نه یار ولایت هستیم .... مظلومش مال شما سرگرم شید مقتدرش مال ما...
ما ایستاده ایم!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:52 ب.ظ

خوب شما که میگید مخالفان تعداد کمی هستند یک روز را برای راهپیمایی مسالمت آمیز در بیابان بهشان مجوز بدید اونوقت تعدادشان را بشمرید

سلام
تعداد مخالفان خیلی خیلی کم است. اما اگر فضا فتنه گون شود تعداد فریب خوردگان بسیار قابل توجه خواهد بود. راهپیمائی 25 خرداد تعداد قابل توجهی بودند اصلا بگیم خیلی زیاد بودند اما شما مطمئنید همه آنها مخالف نظام بودند؟خیر درصد قابل توجهی احساس میکردند بزرگانشان راست میگویند. و باید از نظام دفاع کرد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد