منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

غرب می خواست حقوق هسته ای ما را بدهد، جلیلی نگذاشت!

محمدحاشر یزدانی :از قدیم گفتند ماه پشت ابر  نمی مونه . واقعا قدیمی ها خیلی چیزها می دونستند. چند ساله که صدا وسیما و رسانه های داخلی حتی برخی رسانه های خارجی هی تو گوشمون خوندن که قدرت های غربی میخواهند حق هسته ای ما را پایمال کنند و ملت ما را دراین علم به روز عقب نگه دارند. ما هم در تمامی راهپیمایی ها پرچم هایشان را به آتش کشیدیم و حق مسلم خودمان را فریاد زدیم و دانشمندانمان را سرذوق و شوق انداختیم که یا علی بگید و خودکفا شید.

اما تازه فهمیدیم که نه بابا این طوریام نبوده . اولا زورگوهای غربی زور گو نبودن و اتفاقا آدم های بسیار منطقی و اهل تعامل بودند.

دوما تمامی تلاششون رو کردن و همه زحمت ها رو کشیدن که همه حق هسته ای ملت ایران رو تقدیمش کنند

سوما در تماس های تلفنی با برخی مقامات داخلی سرود وطنم ای شکوه پابرجای سالار عقیلی رو حتی زمزمه میکردند یعنی حتی ایران رو وظن خودشون هم میدونستند این رو نفر دوماشون گفتند.

با همه این حسن نیت هایی که غرب نشان داد و همه تلاش هایی که نفر دوم ها و اسبق ها کردند اما آقای جلیلی همون یه پاش رو کرد تو یک کفش که نه ما حقوق هسته ای مون رو نمی خوایم! غربی های مهربون گفتند: هم حقوق هسته ای تون رو میدیم هم یه چیزی هم میذاریم روش

جلیلی: نه!

غربی های مهربون :3میلیون سانترفیوژ به علاوه غیر مشروع خواندن اسرائیل؟

جلیلی: نه!

غربی های مهربون: 10 میلیون سانترفیوژ به علاوه اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین؟

جلیلی : نه!

غربی های مهربون: هرچی شما بگید تمام و کمال اجرا میشه می خواید دست از حمایت همه تروریست های جهان برداریم؟

جلیلی: نه!

غربی های مهربون: دکتر جلیلی حقوق مردمت رو پایمال نکن عاقبت خوبی نداره ها

جلیلی ناگهان به بهانه نماز جلسه رو ترک کرد.

غربی های مهربون گفتند: واه واه واه خدا به دور این دیگه کیه خدا به مردم ایران رحم کنه اگر رئیس جمهور  بشه

یکی از معاونت ها یا نمیدونم نفر دوم های وزارت خارجه که در جلسه بود به مشاور عالی اس ام اس داد که جلیلی اهل معامله نیست اصلا انگار مشتری نیست..

سولانا خیلی تعجب کرد و از تعجب کتاب خاطراتش رو گم کرد .البرادعی سریع رفت زنگ زد به اوباما و گفت :جلیلی بهترین گزینه برای ریاست سازمان انرژی اتمی جهانی است .چون حقوق ملت خودش رو هم نمیخواد بگیره چه برسه به بقیه ملت ها

همه گفتند دکتر جلیلی نکن نساز  بیا این حقوق هسته ای تون وردار برو اما دکتر جلیلی گفت نه امکان نداره حقوق هسته ای ملتم را بگیرم!

غربی های مهربون که دیدن دکتر جلیلی اصرار داره که حقوق هسته ای ملت ایران نادیده گرفته بشه به سارکوزی که در تعهد و انسانیت و شرف و آزادگی شهره آفاق بود ماموریت دادند با یک مشاور عالی رتبه تماس بگیره و حقوق هسته ای ملت ایران رو بده بهش . اون مشاور هم اومد و حقوق هسته ای رو تمام و کمال ریخت تو زنبیل که بیاره که دوباره یک مدیر ارشد دولتی فریاد زد بابا ما حقوق هسته ای مردم رو نمی خوایم ای بابا

این گونه بود که غربی های مهربون دیگه از دست ما عصبانی شدند و گفتند چند مرحله تحریم فلج کننده تصویب میکنیم تا دیگه از حقوق هسته ای تون کوتاه نیاید یعنی چی حق مردمتون رو باید بگیرید!

سارکوزی هم در تماس تلفنی با مشاور عالی رتبه کمی بغض کرد و گفت سلام من رو به مردم عزیز ایران برسونید و بگید نیکولا همه تلاششو کرد اما دست هایی تو کار بود که احتمالا مربوط به جریان انحرافی شما بوده مواظب خودتون باشید من همیشه شما رو دوست داشتم و بارها این رو به همسرم که همسر چند نفر دیگر هم هست گفته ام!

نظرات 1 + ارسال نظر
t.s دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ

عالی بود...
واقعا از برخی از دیپلمات های قدیم که گویا همه چیز رو بهتر از همه می دونن انتظار نمی ره که اینطور درد این ملت رو زیاد کنن... حالا شیخ دیپلمات جای خودش کاش ایشون می گفت.... و ما نسل سومی ها نمی ذاریم اندیشه امام امت و تلاش مردان مردی همچون حضرت اقا و رزمنگان بی ادعایش هدر بره... ما از خون شهدا مون نمی گذرم شاید فرمانده شون بتونه!!! اخه خودش کشفشون کرده....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد