منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

آقای هاشمی خودتان شروع کردید!


محمد حاشر یزدانی نوشت : بعد از انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور بنده به عنوان احقر وبلاگ نویسان ارزشی هیچ یادداشتی در انتقاد و یا تحلیل رای مردم ننوشتم و نخواهم نوشت تا زمانی که به قول حضرت آقا فرصت کار و تلاش به دولت ایشان داده شود و زمینه نشان دادن طرح ها و گرایش ها آماده گردد آنگاه اگر انتقادی بود با احترام خدمت ایشان خواهیم گفت خواه پند گیرند خواه ملال!

اما حساب من و آقای هاشمی جداست. این که خود را درکنار آقای هاشمی قرار می دهم ممکن است برخی عاشقان سینه چاک ایشان دوباره فریاد کشند که آخه جوجه ! زمانی که هنوز هیچ کس نبود امام بود و هاشمی، هاشمی بود و آسمون هاشمی بود و کهکشون...

خب اصلا از همون اول هاشمی بود و بس.. اما این جناب هاشمی که احترام جایگاه رفیعی(ریاست مجمع تشخیص مصلحت) که در نظام دارند برهمه ما واجب است،برخی مواقع حرفهایی میزنند که آدمی به بچگی من را هم شوک زده می کند یعنی من با این سن کم که اندازه انگشت کوچیکه آقای هاشمی هم سابقه انقلابی ندارم و اوج حضور شورانگیز انقلابی ام حماسه 9 دی ماه است هم متوجه می شوم که حرفش درست نیست بو دار  است بوی مشمئز کننده تفسیر به رای...

خنده های از ته دل حضرتشان در روز اعلام نتایج انتخابات برهمه ثابت کرد که ایشان بعد از 8 سال خون دل خوردن عجب دلی از عزا در آوردند و خب نوش جانشان هیچ اشکالی ندارد پیروزی مبارکشان

اما در دیدار با برخی نمایندگان اقلیت مجلس +علی مطهری صحبتی کرده اند  که در این شب های عزای مولی الموحدین علی امیر مومنان کمی بر من گران آمد و در آخرین شب قدر تصمیم گرفتم فرصت خواندن 10 فراز از جوشن کبیر را به نوشتن این یادداشت اختصاص دهم.

جناب ایشان فرموده اند:رای مردم همان طور که رهبری فرمودند حق الناس است . و با ارائه تحلیلی خاص خود اظافه می نمایند:  با وجود صراحت پیامبر در واقعه غدیر و بنا به سفارش آن بزرگوار، حضرت امیر(ع) به رأی مردم توجه می‌کرد و نمی‌خواست خود را بر مردم تحمیل کند. 

جناب هاشمی در کدام فراز نهج البلاغه حضرت امیر ایشان اشاره فرمدند که من سکوت کردم تا به خواست مردم احترام بگذارم؟؟
ایشان این 25 سال سکوت را خاری در چشم و استخوانی درگلو توصیف فرموده اند و جایی ندیده و نخوانده ایم که فرموده باشند به احترام مردم و خواستشان این کار را کردم!

جناب هاشمی حضرت امیر می فرمایند اگر چهل نفر با من بودند برای گرفتن حقم قیام میکردم... چرا قیام؟ قیام علیه رای مردم؟ قیام علیه خواست مردم؟؟

جناب هاشمی اسوه زنان جهان دختر پیامبر اعظم(ص) دست حسنین را گرفت و شبانه به در خانه مهاجر و انصار رفت و آنان را برای گرفتن حق امیر مومنان به یاری طلبید . آیا به نظر حضرت عالی حضرت زهرا(س) قصد کودتا بر علیه خواست و رای مردم را داشته است؟

هزاران هزار حدیث از 250 سال دوران امامت فرزندان علی (ع) که احتمالا به دلیل کسوت روحانیت با علم حدیث آشنایی دارید این تحلیل حضرتعالی بر مبنای کدام حدیث است؟

غصب حق الهی امیر مومنان به توطئه ، فریب ، نفاق و عوام فریبی را خواست مردم و رای مردم میدانید؟. لابد تن دادن امیر مومنان به حکمیت در صفین را هم احترام به خواست مردم و رای مردم؟ احتمالا صلح امام حسن مجتبی را هم احترام به خواست مردم می دانید. و در این میان احتمالا تنها امامی که به خواست و رای مردم تن نداد و در مقابل خواستشان ایستاد حضرت ابا عبدالله حسین (ع) است؟

آقای هاشمی بهتر نیست برای رسیدن به اهداف سیاسی این یک روز و نیم دنیای خود، اعتقادات عمیق و پویای تشیع را ذبح نکنیم؟!

اصلا تحلیلتان به زعم خودتان صحیح و درست باید به هر قیمتی به رای مردم احترام گذاشت سال 88 ،25 میلیون مردم بودند یا از اجنه؟! شما به رای مردم احترام گذاشتید؟ شما سال 84 و 88 به منتخب مردم تبریک گفتید؟ شما به محض پیروزی دکتر روحانی در سایت شخصیتان نوشتید هاشی انقلاب را از خوارج پس گرفت!شما که سرسلسله مدعیان مبارزه با بد اخلاقی بودید و در این 8 سال ندای مظلومیتتان گوش رسانه های جهان را پر کرد که امان از بد اخلاق ی و تهمت و افترا چرا؟ آیا کسی با پیروزی دکتر روحانی گفت قاسطین پیروز شدند؟ که شما دولت برآمده از رای خیره کننده ملت را خوارج نامیدید؟ این احترام به رای مردم است؟ آقای هاشمی آقای هاشمی و باز میگوئیم آقای هاشمی!

آقای هاشمی نمی خواستیم زخم های کهنه را باز کنیم و در ابتدای دولت جدید بهانه گیری کنیم اما خودتان شروع کردید!!

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ http://basnet.ir

باسلام و احترام،

مطلب جنابعالی منتشر گردید.

با سپاس فراوان
Basnet.ir

نقد آزاد جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.naghdazad.blogfa.com

سلام.زیبا نوشته بوید آقای یزدانی.
با اجازتون این مطلب را با ذکر منبع توی وبم استفاده کردم.
خدا به قلمتون استحکام ببخشه.
یا علی

مهسا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ

خیلی عالی نوشتید.4سال باید از دست اینا حرص بخوریم.خدا بهمون صبر بده

علیرضا- ط جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ق.ظ

خداوند همه مارا ادم کند نهج البلاغه رابادقت بیشتری بخوان گوش به خناسان مسپار تدبرکن ..تدبرکن خدا ازما راضی باشد انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد