منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

حکایت پور محمدی و منتقد صبح و عصر!

محمد حاشر یزدانی در منتظران نوشت : ضمن عرض تبریک به جناب حجه الاسلام و المسلمین پور محمدی به مناسبت اعتماد نمایندگان مردم به ایشان در پست وزارت دادگستری و به جهت این که حال ایشان این روزها خوب است کمی با نطق ایشان در مجلس هنگام دفاع از خود شوخی می کنیم امیدواریم خاطرشان رنجیده نشود و هم لبخندی برلبانشان بنشیند و هم بدانند مردم چقدر با دقت و موشکافانه جلسات مجلس را بررسی کردند خب ناسلامتی من هم یکی از همین مردم هستم از لبنان که نیامده ام! متن نطق ایشان با مبالغه زیاد و طنزگونه در زیر آمده است. البته متون طنز همیشه گزندگی های حقیقی نیز در بر دارد که شاید برای جناب پور محمدی مفید باشد.

.... خداوند بزرگ را شاکرم که پور محمدی را سنگ آسیاب انقلاب قرار داد و او را مایه آرامش ،وحدت و تدبیراتش را مایه انسجام ملی قرار داد . درود و رحمت خدا بر امام عزیز که امثال او را شناخت و توانست با دادن مسئولیت های بزرگ به اهلش کشتی انقلاب را در طوفانها به سلامت عبور دهد. سلام بر شهیدان انقلاب که اگر خونشان را در این راه هدیه نکرده بودند فرصت برای خدمات وسیع و گسترده پورمحمدی ها فراهم نمیشد و شاید اسلام عزیز تا قرن ها از وجود پر برکتشان محروم می گشت.

تشکر ویژه دارم از استاد ارجمند و برادر گرامی دکتر روحانی که آنچنان در انتخاب وزیر دادگستری فراست و هوشمندی و تیزبینی از خود نشان دادند که در باور هیچ کس نمی گنجید.



در این شرایط که پور محمدی حتی بیشتر از خود انقلاب آماج حملات دشمنان کینه توز قرار گرفته است عده ای درداخل برهمان طبل میکوبند و می خواهند  پور محمدی نباشد .اما بدانند پور محمدی هست تا انقلاب هست. پور محمدی تمام شدنی نیست پور محمدی بزرگترین مسئولیت های این انقلاب را داشته و از گرفتن مسئولیت به هیچ وجه نمی هراسد .می گویند پور محمدی در مبارزه با فساد جدی نیست! حاشا و کلا هیهاات من الاین سخن! شما پور محمدی را نشناختید هرجا نام اوست فساد مانند فرار کرم دندان از خمیردندان فرار کرده است. پور محمدی یک نام نیست یک فرد نیست یک اندیشه است یک مکتب است من در اینجا از یک مکتب دفاع می کنم نه مکتب ایرانی که عده ای منحرف قصد شیوعش را داشتند بلکه مکتب ناب پور محمدی (صدایی رسا در انتهای مجلس ... اححححسسسسننننت)

منتقد عزیز و گرانمایه و محترم حرفهایی زدند که ای کاش نمی زدند من به شخصه دوست داشتم همه عزیزان در دفاع از این شخصیت خدوم صحبت کنند اما چه کنیم که صم بکم عمی فهم لا یعقلون!(همان صدا به علاوه یک صدای دیگر  احححححسسسسسننننتتت)

میگویند پور محمدی در دوران وزارت کشور چه کرد؟ آیا بیشتر از این باید گفت که من در آن دوران وزیر کشور بودم! چه کاری مهمتر و باارزش تر از این؟

من بین نماز ظهر و عصر دو رکعت نماز برای منتقد عزیزی که صبح صحبت کردند خواندم و خداوند متعال را به حق پور محمدی قسم دادم که ایشان را ببخشاید و در دوزخش نسوزاند. زیرا که باید اشدا< علی الکفار و رحماء بینهم بود.(همان صدا در انتهای مجلس احسسسسسسننننتت)

بعد از نمازم عاجزانه از خدا خواستم که به نمایندگان عزیز بصیرت عطا نماید تا در نوبت عصر مخالفی صحبت نکند و مایه شادی دشمنان اسلام را فراهم نکند اما چه کنیم که بصیرت فقط مخصوص برخی از بندگان خاص خداست. اولئک هم المخلصون

منتقد عزیز و دوست داشتنی و محترم و فرهیخته و گرانمایه و کمی ناآگاه و فریب خورده و جوگیر و متاسفانه بی بصیرت نمیداند با مخالفتش چه خدمتی به دشمنان کرده است. بینی و بین الله دوست داشتم مانند وزیر دفاع و وزیر کشور مخالفی بر علیه بنده صحبت نمی کرد تا دشمنان شب را در وحشت رای خیره کننده پور محمدی به صبح برسانند اما چه کنیم که فی قلوبهم مرضا فزادهم الله مرضا(صدا با ولومی  آرامتر شده انگار فریاد زننده چایی میخورد و قند در دهانش است فریاد می کشد  احسسسنننتتت)

من خودم سالیان دراز از همه مردم در دادگاه استنطاق می کردم خدایا پناه برتو میبرم پروردگارا از این دورنگی این زمانه درگاه تو را ماوای خویش میبینم که منتقدی بخواهد مرا استنطاق کند. من نمی خواهم ایشان را در زمره بی معرفتان بشمارم اما شایسته است که  بشمارند!

در پایان دوباره تاکید میکنم که رای به پور محمدی رای به سالها مجاهدت و تلاش و کوشش است و رای مخالف و حتی ممتنع موجب شادی صهیونیست ها و فراماسونرهایی خواهد بود که عکس وسط دارت های خانگیشان عکس نورانی پور محمدی است!!

پور محمدی هرگز خسته نخواهد شد و از خداوند متعال میخواهم عاقبت ما را در ریاست قوه قضائیه قرار داده و پس از این که سالها در این سمت به انقلاب و اسلام خدمت کردیم  و دیگر فرتوت و پیر شدیم شهادت را نصیبمان کند تا لاقل شهادت مظلومیت پور محمدی را بر این دو منتقد صبح و عصر که بسیار محترم و عزیز هستند روشن کند. والعاقبه للمتقین  صدای احسسسسسسننننننتتتتتت هی تکراررر می شود...

پ. ن: اگر کسی از خواندن این یادداشت لذت نبرد و نفهمید چی به چیه فیلم نطق ایشان را مشاهده نماید!

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

فوق العاده بود.کلی خندیدم.

گنگ خواب دیده یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ق.ظ

به راستی که خوب نوشتی.

نقد آزاد دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.NAGHDAZAD.BLOGFA.COM

سلام.
اتفاقا از معدود نطق هایی بود که تونستم ببینم.خیلی خوب نوشته بودید.خوبیش این بود که طنز بود...لذت بردیم
یا علی

یکی از همین مردم چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ

احسنننننننننننننننننت !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد