منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

درخواست حکم اعدام برای الهه راستگو

در پی رای گیری در شورای چهارم شهر تهران و شکست اصلاح طلبان مطمئن از پیروزی و مشخص شدن رای خانم راستگو به دکتر قالیباف ، تمامی احزاب متعهد و ارزشی اصلاح طلب ازاین اقدام مغایر با ارزش های اسلامی ایشان به خشم آمده اند.

لذا در یک اقدام متعهدانه و ارزش مدارانه، حزب کار اخراج خانم راستگو به دلیل زیر پا گذاشتن ارزش های اسلامی را  تایید کرد تا خیالمان تخت و راحت باشد که در دوره آخر الزمان هستند هنوز احزابی که دلشان برای ارزش های اسلامی می تپد و حضور یک نیروی غیر ارزشی را در مجموعه خود بر نمی تابند. لذا تمامی ارزش های اسلامی از این عزیزان متعهد و مقدس تشکر کردند.

در بیانیه این حزب ارزش مدار و آرمانگرا آمده است" اخراج خانم راستگو به دلیل رای غیر تشکیلاتی ایشان نیست بلکه به دلیل زیر پا گذاشتن ارزش های اسلامی است!!"

واقعا بعد از گذشت سی سال از انقلاب اسلامی به هیچ وجه و از هیچ کس انتظارنمی رود که ارزش های اسلامی را زیرپا بگذارد بنابراین برخوردی که این حزب ارزش مدار و سایر احزاب دیندار،متعهد و ارزشی اصلاح طلب با این عنصر غیر ارزشی کردند قابل تقدیر است. رای به محسن هاشمی رای به ارزش هاست رای به اسلام است رای به مذهب است رای به یکتا پرستی است و خانم راستگو با عدم رای دادن به این اسوه متعهد و ارزشی تمامی ارزش های اسلامی را از صدر تا کنون زیر پا نهاده و می بایست بی آبرو شود.

در مرام نامه احزاب اصلاح طلب آمده است که مهم حفظ ارزش های اسلامی است و اعضای حزب می بایست به هرکس سران تند روی اصلاحات صلاح دیدند رای دهند وگرنه ارزش های اسلامی زیرپا گذاشته می شود.

ما جوانان ایران اسلامی ضمن تشکر از این احزاب با بصیرت اصلاح طلب از احزاب مدعی اصولگرایی خواهش مندیم تا این رویه ارزش مداری را بر حزب و باند بازی ترجیح داده و در یک اقدام هماهنگ تمامی نمایندگان اصولگرای مجلس را که به وزرای دولت روحانی رای داده اند به دلیل زیر پا گذاشتن ارزش های اسلامی از فراکسیون های اصولگرایی اخراج کرده و تهدید کنند.

مگر مردم رای داده اند که نماینده بدون اجازه سران حزب رای بدهد؟!  نماینده باید ببیند گنده های جناح چه میگویند و چه می خواهند و منفعتشان در کجاست بعد مانند سربازان صفر و حتی زیر صفر بگوید بله قربان!! مردم وسیله ترقی احزاب اصلاح طلبند وقتی از صندوق بیرون پریدیم دیگر مردم تشریف می برند پارکینگ و گنده های پشت پرده وارد می شوند. این عین ارزش های اسلامی است که خانم راستگو زیر پا گذاشته اند و می بایست محاکمه شده و به اشد مجارات محکوم گردند و اشد مجازات یعنی اعدام .

سرویس بین الملل اصلاحات اعلام کرد:

آخرین اخبار رسیده از کنگره آمریکا حاکی است دلیل عقب نشینی موقت اوباما از حمله به سوریه پیداشدن اسنادی مبنی بر دست داشتن خام راستگو در حملات شیمیایی سوریه بوده است.

همچنین پخش مستند  KS در تهران شواهدی را در باره حضور خانم راستگو در حادثه یازده سپتامبر رو کرد.

یک منبع آگاه از لیدر جریان انحرافی از ادعای وی در مورد تقلب خانم راستگو در انتخابات 88  پرده برداشت. خانم راستگو به تنهایی 10 میلیون رای برای احمدی نژاد نوشته است.

یک منبع آگاه در وزارت راه و شهر سازی از بررسی احتمال دست داشتن خانم راستگو در حادثه تصادف اتوبوس ها در اتوبان تهران قم خبر داد.

منبع آگاه دیگری در بانک مرکزی که پسر خاله منبع آگاه قبلی است از اخلال خانم راستگو در بازار ارز پرده برداشت.

پسر عمه منبع آگاه دومی در وزارت بهداشت از تلاش خانم راستگو برای ایجاد وقفه در توزیع دارویهای بیماری های صعب العلاج و ضربه شدید به مردم خبر داد.

عادل فردوسی پور در برنامه این هفته 90 از نقش خانم راستگو در بی رمق بودن دربی پایتخت خواهد گفت میهمانان این برنامه 90 احمد مسجد جامعی ، فاطمه دانشور ، علیرضا محجوب و حاج رضایی خواهند بود.

یک منبع آگاه دیگر در وزارت امور خارجه انکار هولوکاست را به دکتر احمدی نژاد و خانم راستگو منتسب کرد و دولت تدبیر و امید را از تخریب تدابیر دیگر دولت ها برای ایجاد امید در صهیونیست ها مبری دانست!

آخرین خبر ها از سایر منابع آگاه حاکی است خانم راستگو در حال تهیه بمبی دست ساز جهت کار گذاشتن در سختمان شورا و به شهادت رساندن اعضاء اصلاح طلب و کشتن اصولگرایان شورا بوده است!

خبر های بسیاردیگری  هم در راه است ،لذا قبل از این که هزاران اتهام دیگر ایشان مطرح گردد همان بهتر که به اتهام زیرپاگذاشتن ارزش های اسلامی اعدام شوند خیال همه راحت!

اعدام در مرام اصلاح طلبی پسندیده نیست و اصلاح طلبان از قدیم با اجرای حکم اعدام مخالف بوده اند اما وقتی پای ارزش های اسلامی به میان آید دیگر باید این حکم اجرا شود. تا مگر آب سردی باشد بر برخی اعضاء تن اصلاح طلبانی که از شکست غیر منتظره در تحمیل شهردار رد صلاحیت شده به مردم تهران شوک زده  شده اند.

نظرات 5 + ارسال نظر
Basnet.ir جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ق.ظ http://Basnet.ir

با سلام و احترام، مطلب جنابعالی در شبکه وبلاگی مجاهدان مجازی نشر گردید.
با تشکر
Basnet.ir

شما هم می توانید خادم سایبری شوید شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ق.ظ http://javanenghelabi.ir

ماجــرای من و امام رضا علیه الــسلام | فراخوان سایــبری محبیــن و شیعیــان امـام هشتم
بسم رب علی ابن موسی الرضا علیه السلام
دوست عزیز
سلام
با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصــومه سلام الله علیهما و در آستانه میلاد با سعادت حـضرت امام رضاعلیه السلام وبگاه جوان انقلابی به کمک و همراهی سایـت ها و وبلاگ های عاشــق و محـب حضـرت رضـا علیه السلام موج سایبری خاطرات من و امام رضا را برگزار می کند که امیدواریم همچون موج فـراخوان قبلی که در جــوان انـقلابی منتشـر کــردیم (ماجری چادری شدنم ؛ ماجری چادری نشدنم) و همچنان هم ادامـه دارد، مورد استقبال شما عزیــزان واقـع شود. (ان شــاءلله)
من ، بانو شریفی معاونت سایت و مسئول تبلیغات وبگاه جوان انقلابی از طرف مدیر و دیگر همکاران این وبگاه شما را برای شرکت در این طرح ، بصـورت ویژه و گزینشی دعوت می کنــم. از شما خواهش میکنم به دور از خط و جهــت گیری و مسـائل سیاسی و دنیـوی ، فقط و فقط به عشق مولایمان امام رضا علیه السلام حتما به سایت ما بـیاید و خاطره یا خاطرات خود یا خانواده و دوستان تان را برایمان ارسال کنید.
راستی دوست گرامی اگر شما هم تمایل داشتید که مثل دیگر وبلاگ های ارزشمند و عاشق امام رئـوف، امام رضــــا علیه الســلام، کمک ویژه ای در این طرح داشته باشید، حتما به ما خبر بدید.
من شخصا منتظـر حضــور پر مِهرتان هستــم.

بانو شریفی | معاونت سایت و مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی جوان انقلابی

http://javanenghelabi.ir
info@javanenghelabi.ir
S M S : 3000 28 28 38

نقد آزاد دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ http://www.naghdazad.blogfa.com

سلام ....
میلاد امام رئوف, بر شما مبارک...
امشب برای همه دردمندان دعا کنید...و برای من حقیر
یا علی

نقد آزاد دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.naghdazad.blogfa.com

با سلام.
با مطالبی پیرامون مذاکرات هسته ای به روزم...

آنیم دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ق.ظ

درود!
به عنوان طرفدار جبهه اصلاحات بسیار خوشحالم که در زمان انتخابات بعد از بررسی فهرست اصلاح طلبان برای رای دادن اسم 7 نفر رو از فهرست خط زدم که یکی از این افراد همین خانم راستگو بود. در گذشته هم بارها دیده شده که حرف و عمل ایشون با هم هم خوانی ندارد. به نظر من شاید اشتباه اصلاح طلبان پذیرفتن ایشون در لیست انتخاباتی اصلاح طلبان بود اما اخراج ایشون از حزب کار، درست است. ضمن این که جا داشت دلیل برکناری ایشون رو هم به نقل از سخنگوی این حزب می نوشتید، نه این که فقط یک بخش نوشته رو بیاورید و اشاره نکنید منظور از زیر پا گذاشتن ارزش های اسلامی دروغ گویی و تعهد دروغ به این که می خواهد به هاشمی رای دهد بوده است و سپس نوشته طنز آمیز زیر رو بنویسید.

درود و دوصد درود
برخورد با ایشون کار بسیار زشت و فاشیستی بود و از کسانی که سالها دیگران رو متهم به فاشیست بودن میکردند کمی عجیب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد