منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

پشت پرده تماس تلفنی دکتر روحانی و مهندس اوباما

اوباما میگه تو اول زنگ زدی روحانی میگه نهههه تو اول زنگ زدی!

این دعوا نقل همه محافل سیاسی و تاکسی و ایناست اما اصل ماجرا از این قراره که توی نیویورک روز آخر یکی از اعضاء تیم ریش پروفوسوری های دولت به دکتر روحانی میگه دکتر گوشیتو میدی یه زنگ بزنم؟ دکتر روحانی میگه مگه خودت گوشی نداری؟ ریش پروفوسوری میگه شارژم تموم شده بده دیگه

دکتر روحانی هم بنده خدا از همه جا بی خبر گوشی شو میده به این بابا ایشونم از فرصت سوء استفاده میکنه و یه تک زنگ میزنه به اوباما ...

اوباما خونه مادرخانومش دعوت بوده میبینه شماره ناشناس افتاد یه کم هول میکنه و یه جوری که میشل نفهمه گوشیشو قایم میکنه بعد از ناهار به بهانه قدم زدن با سوزان رایس میره محوطه کاخ سفید گوشیشو در میاره تا ببینه کی بود بهش تک زده؟

اوباما :الو؟

روحانی : سلام علیکم بله؟

اوباما :الووو؟

روحانی : بفرمائید جانم

You? اوباما :

روحانی : خودت you?

اوباما :شما زنگ زدید

روحانی : من؟ نه شما زنگ زدید

اوباما :من اوباما هستم پرزیدنت ایالات متحده آمریکا

مکث طولانی  و اصرار چندین نفر در پشت خط برای ادامه صحبت دکتر روحانی با اوباما....

 دکتر حرف بزن تروخدا دیگه پا نمیده ها

روحانی :...خب سلام بر شما و برهمه دوستداران اعتدال  

من پرزیدنت ایران هستم یک حقوقدانم

مکث طولانی اوباما و صدای سوزان رایس ... ادامه بده باراک موضوع با اسرائیل هماهنگه نترس

اوباما:آخه میگه وکیله نکنه پرونده ای چیزی درست کنه برام

سوزان رایس: نه بابا این تکیه کلامشه همه جا میگه من حقوقدانم

اوباما : آها خب اگه اینجوریه منم مهندسم!

اوباما :خب شما خوبید نیویورک خوش گذشت قابل ندونستید تشریف بیارید منزل ؟

روحانی : درود بر شما دوستان هتل گرفته بودند زحمت ندادیم

اوباما :در مورد حقوق هسته ای و این حرف ها بعدا خود رسانه ها از طرف ما صحبت های مفصلی خواهند کرد خودت چطوری؟ خوبی؟ چطوری یک شبه همه نظر سنجی هارو قورت دادی برنده انتخابات شدی؟ ما تو آمریکا نیم درصد نیم درصد رشد می کنیم تا بیایم بالا

روحانی : خب از لطف شما سپاسگذاریم اما مردم ما بسیار فهیم هستند . و دوستدار اعتدال

اوباما :ببخشید مستر پرزیدنت یعنی مردم ما احمق هستند؟

روحانی : نه نه اصلا منظورم این است که مردم ما خوب تشخیص می دهند. و ناگهانی من رو تشخیص دادند.

اوباما :اوکی آقای پرزیدنت خرج تلفنتون زیاد میشه

روحانی : شما زنگ زدید

اوباما :نه شما زنگ زدید

روحانی : بابا رو گوشی من نوشته شما زنگ زدید از این جدیداست

اوباما :نه نه اینجا نوشته شما تماس گرفتید

روحانی : خب بابا مهم تماسه که برقرار شد فردا هم شما تکذیب کنید هم ما تکدیب می کنیم

Have a nice day روحانی :

   Khodafez اوباما :

چاکریم

روحانی : دمت گرم

 

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ http://andishehonline.ir/

با ذکر منبع و با کمی تصرف، بازنشر شد. در صورت عدم رضایت، اعلام کنید که حذف کنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ http://eng-sayalat.blogfa.com/

آقای یزدانی خیلی مطلب قشنگی بود....انشاالله تو راهتون موفق باشید
محمد جواد کرامتی...نی ریز

نقد آزاد پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.naghdazad.blogfa.com

سلام...خیلی جالب نوشته بودید...لذت بردم از خوندنش...

بابا خیال می کنی خیلی با مزه ای
هههههه
خوش بهحال خودم که در اینگیلیس هستم
خندیدیم
مردی هکم کن
حذفش کن

سلام
ایشالله هرجا هستید خوش باشید
با مزه نبودم اما از کارای بامزه تدبیر و امید بامزه شدم

fatemehsheikholeslami شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:58 ق.ظ

سلام، چه کسی‌ مسول عدم امضای توافق نها‌یی خواهد بود؟ رهبر؟ روحانی؟ دلواپسان؟ همه ما؟

سلام
همه ما مسئول کارهایی هستیم که دراین دنیای فانی کرده ایم خداکند برای خدا باشد وگرنه بیچاره ایم و خسرالدنیا و الاخره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد