منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

جناب سروان سوء تفاهم بود به مولا!

چهارسال پیش تمامی سرویس های اطلاعاتی شیطان،نیروهای فکری، پیاده نظام های داخلی و خارجی،خودفروخته ها و غرب زده های داخلی ، ساده لوحان و کج اندیشان درونی؛ تمامی تلاش خود را کردند تا هرطور که شده بتوانند نظام را به زانو در آورده و مجبور به پذیرفتن حداقل یکی از خواسته های ناحق خود کنند. زور زیادی زدند و از هرچیز که شد بهره بردند.اما نشد که نشد. حماسه نهم دی آنچنان تمامی آنچه ماهها بلکه سالها بافته بودند  رشته کرد که هنوز با کابوس نهم دی از خواب می پرند ، تا خود صبح بیدار می مانند و در اتاق های شیک و پیک شان قدم می زنند و پیپ میکشند .

با پیروزی حجه الاسلام روحانی بارقه هایی از امید در دلهای فتنه گران ضایع شده روشن شد. لذا تمامی قدرت رسانه ای خویش را به کاربردند تا ضمن کم کردن بارگناه فتنه گران و عادی نشان دادن فجایع اتفاق افتاده  و پائین آوردن سطح خیانتشان در حد یک اعتراض مدنی و دفاع ازحق ،تلاش کنند تا مردم و نظام آغوش به روی دشمنان قسم خورده خود بگشایند و فرصتی چند نصیب این گروهک مضمحل شده شود تا بتواند در کنار سفره دولت ارتزاق کرده خود را برای حمله بعدی به ارکان نظام مهیا سازد.

در این میان بخش اعظم سرمایه گذاری خود را روی شخصیت های ساده و بی بصیرت و با عرض پوزش نادان قرار داده اند تا در پوشش افاضاتی همچون:بخشش از بزرگان است،همه باهم دوست باشیم،بیا تو هم از پفک من بخور،بازی اشکنک داره،تو دعوا که حلوا خیر نمی کنن،بابا شما کوتاه بیاین و... سعی کنند حافظه تاریخی ملت ما را پاک کرده و اجازه دهند تا فتنه گرانی که درحال مرگ هستند کمی نفس تازه کرده و احیا شوند.

درمیان این افاضات، استفاده از کلمه سوءتفاهم به جای فتنه بیشتر از همه دیده شده است. گروهک فتنه و پشتیبانی کنندگان رسانه ای شان دریافته اند که تاکید برتقلب و حتی تخلف برای مردم ما نخ نما شده و تمامی مردم حتی کسانی که ادعا می کنند تقلب شده در ته دل خویش میدانند هیچ تقلبی نشده است. اما می فرمایند :ای کاش نظام سوء تفاهم ما را برطرف می کرد! اما این که چگونه باید سوءتفاهم حضرات برطرف میشد قطعا نظرشان این است که چون ما به نتیجه انتخابات سوءتفاهم داشتیم "می بایست انتخابات ابطال و دوباره برگزار می شد و به شرطی که در دوره بعد اجازه کاندیداتوری به احمدی نژاد داده نمی شد ما هم شرکت می کردیم (این جملات عین خواسته یکی از فعالین سیاسی فتنه در دوران سیاه  فتنه 88 است). بنابراین احتمالا در منشور حقوق شهروندی که بر خی حامیان فتنه  به دنبال تهیه و تصویبش هستند معانی کلمات زیر اینگونه تغییر خواهد کرد:


سرقت:سوءتفاهم مالی(سارق اموال مسروقه را سهوا از آن خود میدانسته است)


قتل:سوءتفاهم جسمی(قاتل بدن مقتول را سهوا از آن خود فرض کرده است)


جاسوسی:سوءتفاهم اطلاعاتی(جاسوس سیستم اطلاعاتی بیگانه را سربازان گمنام وطنی فرض کرده است)


جیب بری: سوء تفاهم ناشی از شلوغی(جیب بر به علت شلوغی مترو دست را سهوا در جیب بغلی کرده است)


ارعاب و عربده کشی: سوء تفاهم حمامی (فرد شرور سهوا خیابان را حمام خانه نن جانش فرض کرده است.)


اختلاس : سوءتفاهم حقوقی(فرد متخلف حقوق چند سال خود را زودتر از بانک برداشت کرده است)


رشوه: سوءتفاهم خیرخواهانه(فرد رشوه دهنده به توجه به حقوق پائین کارمندان نیت کمک داشته است)


احتکار:سوءتفاهم فیزیولوژیکی(فرد محتکر خود را یک مورچه کارگر قهرمان فرض کرده است)


فساد اداری:سوء تفاهم بروکراتیک( مفسد سلسله مراتب اداری را آسانسور آپارتمان خود و خانواده اش فرض کرده است.)


آدم ربایی: سوء تفاهم عنکبوتی(آدم ربا خود را مرد عنکبوتی فرض کرده است و قربانی را نجات داده است.)


کلاهبرداری: سوءتفاهم بانکی(فرد خاطی چک بیش از اندازه موجودی خود صادر کرده است.)


در این صورت همه ایرانیان باهم در صلح و صفا زندگی خواهیم کرد و شورو نشاط و امید در همه جا قلمبه میزند بیرون! شیرین عبادی و احمد شهید  دعامون میکنند اوباما هم تلفنی تشکر خواهد کرد!

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام خسته نباشی برادر
مالیخولیا یه نمونش همین پست شماست
یه بار دیگه بخون بعد حین خوندن وبعدش تو آینه خودت رو ببین
اون تغییراتی که می بینی مالیخولیاست
یاعلی

سلام شما خسته نباشی
جدی پس مالیخولیا اینه؟ من همه کارهایی که گفتید انجام دادم تو آینه خودمو دیدم گفتم تو مالیخولیایی؟ گفت نه سوء تفاهم شده تو مالیخولیایی!!

حسن یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ق.ظ http://hassan1367.blogfa.com

لذت بردم احسنت برتو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد