منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

49/5درصد خس و خاشاک ...

49/5 درصد خس و خاشاک ...


محمدحاشر  یزدانی  نوشت : روزی روزگاری مردی که با رای 63 درصدی مردم (25 میلیون رای )این دیار ریاست جمهوری اش برای چهارسال دیگر تمدید شده بود، در پاسخ به آشوبگران و گروهک های سطل آشغالی گفت: "40 میلیون نفر دراین انتخابات شرکت کردند که همه محترم هستند اما کسانی که این روزها در خیابان آشوب می کنند از این 40 میلیون نفر نیستند بلکه خس و خاشاکند که ملت همه را جارو خواهد کرد."

از آن لحظه  به بعد ،فیلم صحبت های دکتر احمدی نژاد بارها و بارها پخش شد و تکرار شد و تکرار شد اما عده ای انگشت تا آرنج در گوششان کردند و فقط فریاد می زدند که او گفته است: 13 میلیون رای موسوی همه خس و خاشاک هستند. گفته :هرکس به من رای نداده خس و خاشاک است. گفته :هرکس اومده رای داده خس و خاشاکه گفته : اصلا همه خس و خاشاکن!

انگار نه عقلی بود و نه انصافی و نه مروتی ، نه قیامتی و نه حسابی و نه کتابی...

اما امروز بارها و بارها صداهایی از دولت به صورت رسمی و غیر رسمی می آید که آن 49/5 درصدی که به جناب روحانی رای ندادند چنین هستند و چنانند.... و ما 49/5 درصد هاج و واج مانده ایم که نکند واقعا راست است و ما مشکلی داریم پنکند فهم و شعورمان به آقایان نمی رسد. نکند شهروند درجه دوم که هیچ درجه ششم هستیم؟ نکند  یارانه مان را قطع کنند و بدهند به بخش سلامت! نکند شیر رایگان نرسد بهمان ،نکند مسکن مهرمان را خراب کنند به جرم رعایت نکردن اصول ساخت خانه های مجلل ،نکند اسممان برسد دست جوخه های ترور اسرائیل، هوا کم نیاید برایمان، برف و باران توی جاده زمینگیرمان نکند و از گرسنگی نمیریم. اصلا نکند برخی میخواهند ما بمیریم؟ این که عده ای می خواهند ما بمیریم که حقیقت است. اما تا زمانی که زنده ایم مال این آب و خاکیم  و حق رای دادن داریم حق اظهارنظر، حق فریاد زدن حق نوشتن و حق اعتراض ...

مگر اینها در منشور حقوق شهروندی دکتر روحانی نیامده است؟ نکند ابتدای منشور آقایان نوشته است: فقط برای 50/5 درصد مردم معتبر است!

جناب رئیس جمهور فرمودند : ما تندرو، افراطی و ... هستیم .خب بالاخره ایشان رئیس مملکت هستند شاید خواستند با مردمشان شوخی کنند! که شوخی بدی کردند و این شوخی را حتما در انتخابات مجلس جبران خواهیم کرد. ان شاء الله

 اما جناب ترکان! ای مرد سالهای کارگزاری ، اصلاح طلبی ، مهرورزی و اعتدال دستخوش واقعا..

جناب مشاور اعظم، جناب کاربلد،واقعا خجالت نمی کشید؟ به نصف جمعیت این کشور توهین می کنید و هرچه دلتان می خواهد می گوئید اما اگر کسی به گوشه چشمان عالیجنابانتان نگاه کرد فریاد وا اخلاقا سر می دهید؟

خونمان در شیشه شد تا فریاد کنیم عدالت عدالت و برادران کارگزار مجبور شوند بعد از 35 سال به اعتدال رضایت دهند. البته هنوز بعید میدانم به عدالت اعتقادی  داشته باشند . حال ما 49/5درصد مردم سبب پیدایش بابک زنجانی شده ایم؟

شما به هنر اصالت می دهید و اجازه خط کشی بین هنرمندان را نمی دهید اما به راحتی خوردن شیر رایگان مدارس، مردم را خط کشی کرده ؛ دسته بندی نموده و مهر باطل شد می زنید؟

یک روز مشاور رئیس جمهور رانندگان تاکسی را در حدی نمیداند که در امور هسته ای اظهارنظر کنند!

یک روز خود رئیس جمهور در نطق مجلس 49/5 درصد ملت را آماج حملات اعتدالی می کند.

و امروز اکبر ترکان دهان گشوده هرچه در اعماق سینه خویش 8سال عقده شده می گوید...

واقعا چگونه چنین سخنی از مشاور اعظم دولت مدعی اعتدال سر زده است. من که به پشت پرده این گونه سخنان که تا کنون چندین بار توسط ارکان دولت سر زده نه تنها مشکوک بلکه بسیار بیمناکم!

اما جنبش 49/5درصدی ما می ماند و رشد می کند. فریاد میزند تا ساده اندیشان و به خواب رفتگانی که ما را در خرداد 92 متهم به دو آتیشه بودن می کردند، بیدار شوند و آرام آرام قد بکشیم 50 درصد ---  55 درصد ---60 درصد --- شاید این بار حتی 63 درصد را هم رد کنیم. و این شدنی است!

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
عمارنامه پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ http://ammarname.ir

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/29219
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

روشنا شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ق.ظ

دست شمادردنکند حرف دل همه رازدید

محمد بطحایی شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام
حرفی که زدید حرف ۱۰۰ درصد مردم ایران است . گویا تمام کار آقای روحانی جلب رضایت جامعه غرب و آمریکا و صهیونیسم جهانیست . گویا مردم ایران فقط ابزار رسیدن دشمنان به اهدافشان در ایران پس از هشت سال تلاش داخلی و عزتمندی داخلی و خارجیست

1 شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام
مرقومه را خواندم
خوب بود
موفق باشید

سجافک چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ http://sejafk314.blogfa.com

چرا بعضی ها اینقدر خودشون رو به نفهمی میزنند؟؟؟؟؟؟؟
همه چی خیلی روشنه داریم میبنیم چجور تمام دستاوردهامون رو نابود میکنند.
ما نمیخواهیم دوباره به جایی برسیم که ده سال پیش بودیم ،کشورمون به جایی برسه که 35 سال پیش بوده.
دولت احمدی نژاد اگر فرشته نبود ولی آدمیت حالیش بود ارزش خون رو میدونست جنگ و دشمن رو میشناخت.
جنگ جنگ تا پیروزی میجنگیم تا محوشون کنیم که حداقل مدیون واقعیت هایی رو که دیدیم نباشیم.پدران ما جنگ تن و تانک را دیدند ما داستانهایش را شنیدیم و آیندگان...
حیف است آیندگان چوب سستی و ناپایداری مارا بخورند.
یا علی

حسن یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ http://hassan1367.blogfa.com

سلام برادر،حرفهای دلم بود که گفتی جان تو من بارها با این زمزمه هایم گریه کردم

سروش یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

بسیار عالی...دست مریزاد....کور شود هر آنکه نتواند دید........ در ابتدای دوره خاتمی بچه بودم ولی خوب یادمه که تو تلویزیوننشون داد- آقایون در انرژی هسته ای رو پلمپ زدن و خود این سید هم حضور داشت!!! مثل اینکه قراره تو مملکت ما 8سال بسازن و تولید کنن- 8سال که میگن اصلاح طلبیم!!!!!! بزنن خراب کنند و پلمپ....خخخخخخخخخخخخخ
دولت راست گویان اعتدال گرا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسلان یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ

منظور احمدی نژاد از خس و خاشاک همان هایی بودند که در خیابان اعتراض میکردند و بر همگان روشن هست که همان هایی بودند که به موسوی و کروبی رای داده بودند (پس تا اینجا یعنی 15 میلیون نفر . تازه اگه تقلب نبوده باشه!!) و با عدم صدور مجوز قانونی جهت اعلام اعتراض ، ناچار در سطح خیابان به اعتراض خود ادامه دادند.
و متاسفانه با سرکوب رژیم دیکتاتوری مواجه شدند!
میدونم منتشر نمیکنی ، فقط خواستم خودت رو به اون راه نزنی.

اولا اگر مسلمون هستید سلام اگر نیستید درود
دوما وقتی احمدی نژاد میگه اینایی که تو خیابونن از اون چهل میلیون نفر نیستند شما از کجا در آوردی منظورش 15 میلیون از مردم بودند؟
من به چشم خودم این خس و خاشاک رو تو خیابون ها دیدم شما هم دیدی البته من جمعیت 25 خرداد به طرفداری موسوی رو هم دیدم اما اونها خس و خاشاک نبودند مردم شریفی بودند که به ادعای نامزد متوهم خویش برای دفاع از حق خود به خیابان آمدند. اما خودت رو به ندیدن نزن خس و خاشاک در هر جامعه ای هست . اعتراض حق همه است شادی بعد از انتخابات هم حق برنده اما شما همچین حقی رو به خاطر اتهام بزرگی که به ما زدید به ما ندادید . مطمئن باشید از این حقی که از ما ضایع شد نخواهیم گذشت شما هم اگر حس میکنید حقی از شما ضایع شده نگذرید قیامت خواهد آمد

جوادیان یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ http://javadyan.ir

سلام
حرف دل ما رو زدین.
من هم با اجازه شما از مطلب تون توی سایت خودم استفاده می کنم.
افتخار بدین و تشریف بیاورین.
در ضمن لینک شما رو بین همدلانم قرار دادم.

سرباز گمنام08 شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ق.ظ http://sarbazgomnam08.ir/

سلام به شما دوست عزیز
وب بسیار زیبا و جالب دارید
مطالبتون هم عالیه
اگر مایل به تبادل لینک هستید مارو به عنوان:
پایگــاه ســـربازان گمنـــــام امــام زمــــان(عج)
و ادرس:
http://sarbazgomnam08.ir
لینک نمایید یا میتوانید از لوگوی ما استفاده نمایید
سپس اطلاع بدید شما رو با هر اسمی با افتخار لینک نماییم

موفق باشید
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد