منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

توزیع سبد سوخت تدبیر و امید!

اولین تدبیر اجرایی اقتصادی دولت تدبیر،اجرا شد . برای تحلیل این تدبیر به صف هایی سربزنید که در این سرمای استخوان سوز هوا از ساعت 6 صبح دم در فروشگاههای اجرای این طرح تشکیل شده است.

تمامی تلاش دولت برای محو کردن آثار طرح های احمدی نژادی و ارائه نسخه تدبیری این طرح ها ، دولت را به ورطه بی تدبیری انداخته که خودش هم نفهمید کی افتاد و چگونه افتاد.دولت قصد داشت در انتهای سال عیدانه ای به مردم بدهد و می دانست بهترین روش همان پرداخت عیدانه به شیوه احمدی نژاد است. اما اتاق فکر دولت هرکاری را که احمدی نژاد انجام داده باشد ناشی از بی تدبیری دانسته  وخود را ملزم به ارئه نسخه تدبیر آن طرح می داند . این شیوه تفکر آنتی احمدی نژادی ضربات سنگینی به دولت جدید زده و می زند .اگر سران این دولت اهل تدبیر هستند می بایست نقاط قوت تمامی دولت های پیش را بپذیرند و نقاط ضعف را رد کنند. اما شدت کینه خانه نشین شده های هشت ساله نه تنها اجازه همچنین رویکردی را نمی دهد بلکه دولت را آرام آرام به سمت ورطه خود محوری برده به شکست خواهد کشاند.

توزیع سبد کالا آنقدر بد بود که اظهر من الشمس است. دولتی که نمی تواند یک شانه تخم مرغ توزیع کند و چندین نفر مصدوم و کشته برجای می گذارد باید خدا را هزار مرتبه شکر کرد که برخی طرح های بزرگ اقتصادی را خود احمدی نژاد بی تدبیر! اجرا کرد و رفت و اگرنه خدا باید به دادمان می رسید....

 البته روزنامه های اون وری با نهایت روداری! تیتر زدند "صف هایی ناشی از بی تدبیری 8 ساله!" که مغالطه ای بس بزرگ است که هر دولتی سر کار می آید از این مغالطه ها می کند پس احمدی نژاد هم هرچه کرد بگذارد به حساب بی تدبیری های 16 ساله؟! بگذریم...

یک سوال پرانتزی(دکتر علی مطهری سرما خوردند که طرح سوال از رئیس جمهور رو به دلیل زیر رادیکال بردن کرامت و شان هموطنان در توزیع سبد کالا به هئیت رئیسه نمی دهند!!)

کن فیکون کردن طرح های احمدی نژادی از مسکن مهر شروع شد الان به عیدانه رسیده  سال بعد هم هدفمندی و احتمالا به زودی شاهد  تغییر شیوه سهمیه بندی بنزین با منش تدبیری دولت به شرح زیر خواهیم بود:


توزیع سبد سوخت تدبیروامید


به اقشار مختلف جامعه بسته به میزان درآمد سبد سوخت تعلق خواهد گرفت. این سبد شامل 20 لیتر بنزین،30 لیتر گازوئیل ،10 لیتر میعانات گازی و 4 لیتر نفت کوره می باشد.

هموطنان گرامی می توانند هرکدام از اجزاء سبد را بنا به نیاز در بخش مربوط مصرف کنند. محل های توزیع سبد سوخت عبارت اند از:

1.پالایشگاه اصفهان جهت هموطنان جنوب کشور،کارگران و کارمندان نیروهای مسلح

2.پالایشگاه آبادان جهت هموطنان سایر نقاط کشور،دانشجویان و پرستاران و احتمالا رانندگان وسایل حمل و نقل سنگین به جز مینی بوس!

تذکرات:

  • مدت توزیع این سبد 4 روز می باشد هموطنان ازدحام نکنند.
  • به دلیل احتمال آتش سوزی لطفا در صف سیگار نکشید!
  • هموطنان عزیز قیف  و ظرف مناسب همراه داشته باشند.
  • ماموران توزیع از ارائه سبد در کیسه نایلون،گونی ، زنبیل معذورند لطفا اصرار نفرمائید.
  • اساتید دانشگاه چرا سکوت کرده اند، برای دفاع از طرح وارد میدان شوند!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
عمارنامه چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ http://ammarname.ir

***برای دریافت هدیه «دهه فجر» ویژه وبلاگ نویسان انقلابی (کلیک کنید)***
http://www.ammarname.ir/node/32344
---------------------------
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/32995
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

نرجس دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ق.ظ

سفرهای استانی یادتون رفت نه ببخشید سفرهای پایش و پویششششششششش

علیرضا سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

تاریخچه کوپن
کوپن یکی از روستاهای شهرستان رستم در استان فارس است که در بندی از تصویب‌نامه هیات وزیران در این رابطه آمده است: سبد کالای موضوع این تصویب‌نامه به صورت رایگان و در ازای بن تحویل خواهد شد در همین رابطه یک مقام آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت با تایید این موضوع از احیای سیستم کوپن خبر داد و گفت: این شهرستان در تقسیمات جدید کشوری از شهرستان ممسنی جدا شده و به شهرستان رستم ملحق شده است.
به گفته این منبع آگاه در ارائه‌ی کوپن ۳۰ سال تجربه وجود دارد و تمام عوامل منفی و نقاط ضعف و قوت آن شناسایی شده است. او با بیان این‌که در این زمینه کارهای کارشناسی در حال انجام است و در حال بررسی این موضوع هستیم که ایراد‌هایی هم برطرف شود، خاطرنشان کرد: کوپن مرکز بخشی به نام سورنا و یکی از سه بخش شهرستان رستم است.امروزه کوپن جمعیتی بالغ بر۶۰۰۰نفر را در خود اسکان داده است.
این در حالی است که سال گذشته ، زمزمه بازگشت کوپن در قالب «کارت الکترونیک» در پس بحران مرغ و کالاهای اساسی از بهارستان نهم شنیده می شد و حتی اعلام شد بازگشت کالاهای کوپنی در قالب طرح 9 ماده‌ای در مجلس بررسی خواهد شد. بر این اساس جاذبه های گردشگری کوپن عبارتند از : پل بریم، چشمه انجیری، امامزاده پیرشمس، دشت بچه بازار، دلی بیک، تپه باستانی سورنا( تپه دست ساخت خواجه مخمد)، دخمه گورسنگی دا ودختر مربوط به دوره هخامنشیان، آرامگاه کشته های غائله جنوب در سال ۱۳۴۲در تنگ گجستان، امامزاده حسن، امامزاده ابراهیم و رودخانه کوه سیاه نام برد.
با این وجود پاسخ به نیاز های اقتصادی مردم در قالب : کوپن، یارانه، سبد کالا و یا هر شکل دیگری که با عنوان بسته های اقتصادی بیان می شود باید هر چه سریع تر انجام گیرد که این صف های طولانی ، نیازمندی قشر کثیری از مردم را گویا می باشد. هر چند مدیریت اجرای آن باید بگونه ای باشد تا موجبات بی فرهنگ قلمداد کردن و بی احترامی به هیچ یک از هموطنان عزیزمان نگردد.

یا علی

نظر قبلی که براتون فرستاده بودم منظور از حرف من ادب شما بود و اگر بد منظورم را نوشتم ببخشید

سلام
شما هم حلال کنید اگر بد متوجه شدم ممنون که به وب من سر می زنید موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد