منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

من از آقای احمدی نژاد شکایت دارم!

در هفته های پایانی سال گذشته حکایت شکایت یک هموطن عزیز از رئیس جمهور سابق در رسانه ها جولان داد . و تیتر یک و دو و سه خیلی از روزنامه ها بود.بگذریم که حق هر فرد ایرانی است که از هرکس که فکر می کند حقش را ضایع کرده  شکایت کند حال فرد متشاکی هر کس که می خواهد باشد دادگاه اسلامی نیز موظف است به موضوع رسیدگی کرده و حق را به حق دار برساند.

اما نوع پرداختن برخی روزنامه ها و سایت های مدعی امید بخشی ، نشاط فزایی و شادی آفرینی به موضوع، هر انسان مثبت اندیشی را  به این نتیجه می رساند که برخی چقدر تمایل به عقده گشایی های هشت ساله دارند. خدا آب بهشان ندهد که شناگرانی هستند ماهر!

قصه از این قرار بود که این هم وطن عزیز در جریان سفر استانی رئیس جمهور سابق در میان ازدحام جمعیت دچار آسیب می شود لذا از رئیس جمهور سابق شکایت کرده است. و دادگاه حکم به تبرئه رئیس جمهور سابق داده بود.

یکی از این روزنامه های امید و کلید  مصاحبه ای با این هموطن عزیز چاپ کرده بود که جرقه این یادداشت اغراق آمیز را در ذهن من بی امید و کلید  زد که به استحضار می رسد.




ریاست محترم دادگاه!

این جانب ضمن عرض شکایت از رئیس جمهور احمدی نژاد در جریان سفر استانی ایشان شرح ماوقع را به عرض دادگاه محترم می رسانم.

آقای رئیس!

من برای دیدن رئیس جمهور از ساعت 5 صبح به خیابان رفتم اما متاسفانه ایشان به مدت 4 ساعت بنده را منتظر گذاشتند. که مصداق فریب و تشویش اذهان عمومی است.همچنین در جریان سفر قبلی ایشان 234 طرح تصویب شده بود که من سوالم این است مگر می شود در یک ساعت این همه طرح تصویب شود؟

مسیر حرکت رئیس جمهور با این که از پیش تعیین شده بود به طور ناگهانی تغییر کرد و من پا به فرار گذاشتم اما محافظین ایشان به سمت من تیر هوایی زدند با این که من روی زمین بودم !  من که ترسیده بودم ایستادم و به سمت ماشین برگشتم دیدم آقای احمدی نژاد در گوشی به آقای مشایی چیزهایی می گوید و من را نشان می دهد. من در نهایت مظلومیت منتظر بودم ببینم قرار است چه بلایی سر من بیاورند . من را با ماشین به سمت یک کوچه بن بست هدایت کردند درحالی که یک پایم شکته و دستم له شده بود. لنگان لنگان می دویدم و محافظان به طرز کاملا وحشیانه به سمت من سنگ و آجر و حتی تیرآهن پرتاب می کردند.

وقتی متوجه شدم که کوچه بن بست است نا امیدانه ایستادم. ماشین آقای احمدی نژاد سرکوچه ایستاد آقای احمدی نژاد به دو نفر از محافظان چیزی گفت و آقای مشایی هم یک چوب دستی به آنها داد و خودشان به سمت استادیوم حرکت کردند. محافظین به سمت من آمدند و من را تهدید کردند که چرا جلوی ماشین ایشان ازدحام کرده بودیم. و مرا به سختی کتک زدند. من آن روز از نظام خیلی ناراحت بودم و قصد داشتم از کشور فرار کنم تا این که متوجه شدم آقای روحانی قرار است کاندیدا شوند بنابراین امید در قلبم راه یافت و این بار که آقای روحانی آمدند سفر استانی آنقدر جا زیاد بود که هیچ کس له نشد و همه به راحتی راه می رفتیم و ماشین ایشان مسافت 20 کیلومتری فرودگاه تا استادیوم را در نهایت 5 دقیقه طی کرد. تازه آقای روحانی کیف ضد گلوله اش را به همه قرض می داد و مردم در کمال امنیت در کنار ایشان قدم می زدند. حتی یک بار آقای فریدون به راننده تذکر داد که برادر من چرا بوق میزنی کسی  جلو ماشین نیست!  بنده خدا راننده ریاست جمهوری هم که تا به حال همچنین استقبال مرتب و منظمی ندیده بود تائید کرد که بله دیگر لازم نیست بوق بزنیم حداقل تا 4 سال!

بنده شکایت دارم و تا آخر هم سر شکایتم هستم.

نظرات 5 + ارسال نظر
02897 پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:21 ب.ظ

باسلام
پس از رهبری،مدیری بهتر،متعهدتر،متخصص تر،ساده زیست با روحیه انقلابی بهتر از احمدی نژاد پیدا نخواهد شد.

اف 16 شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:28 ب.ظ

واقعیت کامل

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ق.ظ

بابا 8 سال مملکت را با اقای جلیلی و احمدی نژاد به بی راهه بردید . فقز را زیاد کرید . گرانی بیداد کرد . نرخ دلار را بالا بردید . پراید 7 میلیونی را 19 کردید و تحویل دولت جدید دادید . فساد که دم می زدید زمان خاتمی کف پوش می فرستادید . فساد و ساپورت پوش تحویل دادید . تحریم ها بیشتر شد . جوانان بیکاری بیشتری تحویل دادید . انواع نافرمانی و خلاف از قانون اساسی صورت گرفت . مجلس بدون سرو صدا بود . تو دولت جدید همه دلواپس ساپورت و هسته ای و ام پی تی شدند . دلار هر روز یک قیمت داشت تا حدود 5 هزار تومان هم رفت . کلی طرح نیمه کاره افتتاح شد. فساد اداری و مالی کم نشد که بیشتر هم شد . خانه نشینی احمدی نژاد. انتصاب مشایی برخلاف نظر رهبر انقلاب . هاله نور . این ها دروغ که نیست هست ؟ حالا همه دلواپس شدند. پس لطفا ساکت بشوید. چون مملکت جهت آبادانی آرامش . اتحاد می خواهد. سکوت سکوت

اگر همه اینها که فرمودید تقصیر احمدی نژاد و جلیلی بوده وای بر احوالشان و اگر شما تهمت زده اید وای بر احوال شما
سکوت نخواهیم کرد هرگز

[ بدون نام ] یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ب.ظ

چند سوال کدام مورد را قبول ندارید؟
آیا گرانی بیشتر نشد؟
آیا قیمت دلار بالاتر نرفت؟
آیا تعداد ساپورت پوش بیشتر نشد؟
آیا خانه نشیتنی صورت نگرفت؟
آیا فساد 3000میلیاردی صورت نگرفت؟
آیا تحریم بیشتر نشد؟
آیا پیروی احمدی نژاد و حمایت تمام قد از مشایی صورت نگرفت؟
آیا مشایی پستی در دولت قبل نداشت ؟
آیا جریان انحرافی صورت نگرفت؟
آیا همه برای مقابله با جریان انحرافی بسیج نشده بودند؟
آیا پراید 7 میلیونی 20 میلیون نشد ؟

همین جواب را بده ؟ سوال است توهین نیست . ممنون اگر نظراتان را بنویسد تا شاید اگر من گمراهم توبه کنم

سلام
پاسخ همه سوالات شما بلی است
اما دوباره همان سوالم را از شما تکرار میکنم
شما صد درصد مطمئنید که مسبب این مشکلات احمدی نژاد و جلیلی بوده اند؟ اگر مطمئنید پس وای بر احوالشان و اگر نیستید وای براحوالتان که تهمت زدید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ب.ظ

ضمن قیولی طاعات و عبادات شما برادر محترم

تشکر از جواب شما . عرض می نمایم من قصد توهین ندارم و تخواهم نکرد و نیتی هم در این موارد ندارم .

فقط حالا که شما جواب بلب دادید . دوست دارم جواب این سوالات و مسائل شما بفرمائید که دلایل این افزایشها و موردهای اشاره شده چیست ؟؟؟ همین .
شاید من متوجه بشوم.
شما من را قانع کن

سلام
ما عبادتی در خور نداریم که آرزوی قبولیش را داشته باشیم!
دعا بفرمائید تا لایق عبادت کردن باشیم.
مشکلات کشور ما همه ریشه فرهنگی دارد. فرهنگی که تا خودمان نخواهیم اصلاح کنیم اصلاح نخواهد شد. ادعای تمدن هزاران ساله داریم و لی در تمامی خوزه ها بی تمدن رفتار میکنیم. اشتاباهات فاحش و مرگبار ما در رانندگی ربطی به سردار احمدی مقدم ندارد!
البته منظورم این نیست که ایشان و همکارانشان وظیفه ای ندارند اما این که من بگویم مشکلات از اصولگرایان است یا از اصلاح طلبان کاملا اشتباه است مشکل فرهنگ غلط ما مردم است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد