منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

همایش" اگر پیامبر بود"

محمدحاشر یزدانی نوشت: در پی برگزاری همایش اگر امام بود توسط مدعیان رهروی  خط امام و تنها کسانی که راه امام را فهمیده اند و می شناسند( و حرف حرف خودشان است و بقیه همه در اشتباهند!و تازه تمامی سخنرانی های منتشر شده و نوشته شده از حضرت امام را هم قبول ندارند و مدعی هستند امام درگوشی خیلی حرف ها را فقط به آنها زده است!) و حمله کنایه آمیز و بعضا مستقیم به تمامی افتخارات کسب شده توسط نظام در دوران رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله)؛ اتاق فکر وبلاگ ما در جستجویی در اوراق نوشته نشده تاریخ صدر اسلام به همایشی مشابه برخورد کرد که تشابه بسیار نزدیکی با همایش برگزار شده در عصر حاضر داشت حتی تعداد سخنرانان و بعضا سیمای ایشان!...

متاسفانه به دلایل نامعلوم متن کامل سخنرانی ها در دست نبوداما همین مقدار کم نیز گویای شباهت خط نفاق در تمامی دوران های تاریخ اسلام است.

این سخنان  جهت عبرت تاریخ به اکران وجدان های بیدار گذاشته می شود:

سخنران  حضرت شیخ فلان بن فلان از اصحاب بزرگ پیامبر حاضر در جنگ های بدر،خندق و قادسیه(از عملکرد ایشان در جنگ احد یک مستند به نام" من فراری هستم" ساخته شده است).

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر ما پیامبر مهربانی بود پیامبر گذشت و عطوفت .پیامبر ما با دشمنان خود نیز مهربان بود و آنها را مورد عفو قرار میداد.اما امروزه می بینیم که خط و سیره پیامبر ما به فراموشی سپرده شده و برخی نه تنها با دشمنان بلکه با دوستان دین خدا و رهوران مکتب اسلام و اصحاب بزرگ رسول خدا دشمنی دارند.

اگر پیامبر اسلام زنده بود اصحاب عظیم الشان ایشان در کنج عزلت قرار نمی گرفتند اگر پیامبر بود طلحه وزبیر در نهایت مظلومیت به دلیل خواستن حقشان کشته نمی شدند. مگر پیامبر نفرمود طلحه الخیر و زبیر سیف الاسلام؟

اگر پیامبر بود اجازه نمیداد خون هزاران مسلمان در میدان های جمل و نهروان و صفین به زمین بریزد

اگر پیامبر بود حرمت بیت ایشان شکسته نمی شد.(صدای گریه حضار)

اما متاسفانه 25 سال پس از رحلت پیامبر همه چیز فراموش شد و هیچ افتخاری نصیب اسلام نشد جز جنگ و خون ریزی

ای مردم هشیار باشید که خط پیامبرتان منحرف شده و افراطیون و جنگ طلبان و یک عده جوان تندرو که حتی یک روز هم پیامبر را ندیده اند بر شما حاکم شده اند. امثال اشترنخعی و غیره...

من همین دیروز خدمت عالم بزرگ اسلام مجاهد نستوه و مظلوم  یار دیرین پیامبر  حضرت ابو موسی اشعری بودم ایشان نیز از این وضع بسیار ناراضی بودند.

حاشا و کلا اگر من به دنبال دنیا باشم اما با تند روی و افراط نمی توان حکومت کرد.به اسم عدالت نمی توان دست به زور و شمشیر برد. برادران جوری صحبت می کنند انگار همه اصحاب بزرگ پیامبر العیاذ بالله ظالم هستند و بیت المال به کابین همسرشان برده اند!

فریاد احسنت یکی از حضار در انتهای همایش (شاهدین و منابع آگاه نام این احسنت گو را عبدالرحمن ابن ملجم مرادی ذکر کرده اند!)

نظرات 2 + ارسال نظر
سید امیر منصور قدسی پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ق.ظ

برادر بی سواد من این سند ها رو رو نکن،،،یهو مجرم میشوی ،، بی سواد هم که هستی می شود قوز بالا قوز(فکر کن مهدی نیک کام سه کلمه آخر رو بگه)

سلام سید جون برادر گل و افراطی من تو هنوز معتدل نشدی؟ این روزا نون تو اعتداله ها!
خیلی خندوندی مارو امشب دمت گرم

می آ می جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ب.ظ http://meyamey.blogfa.com

سلام
خدا قوت همسنگر.
نگارش واقعاً جذابی بود!
در پناه خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد