منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

روحانی گیر آورده مارو؟

سخنرانی های انتخاباتی جناب روحانی از تریبون های بیت المال روز به روز شنیدنی تر از  هرروز...

جدیدا فرمودند" بعضی آلزایمر دارند ما گفتیم برجام فقط یک تحریم را رفع می کند آنهم به شرط اجرای تعهد توسط طرف مقابل" !!!

وای خدا دارم روانی میشم حس آدمای آلزایمری رو دارم یا نه حس آدمهایی که حافظشون رو ازدست دادن خدایا من چمه؟ این چهار سال خواب بودم نکنه؟

آخه یه چیزایی میاد تو ذهنم مثلا قهرمان دیپلماسی  و مسابقه قویترین دیپلمات کهکشان راه شیری خنده های دکتر ظریف توی فرودگاه که مردم مینداختنش بالا و من نگران بودم نکنه یادشون بره بنده خدارو بگیرن ! و تیتر روزنامه  "صبح بدون تحریم" و برف شادی و رقص و پایکوبی بنفش تو خیابونا .... یعنی خواب بودم؟ سردرد گرفتم ! یعنی چی به سرمون اومده؟؟

یا خواب بودیم یا آلزایمر داریم یا این بابا گیر آورده مارو!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد