منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

مشی اصلاح طلبان همین است محمد رضاعارف یا محمد رضا خاتمی ندارد!

محمد حاشر یزدانی در وبلاگ شخصی خود نوشت: اصلاح طلبی تاکنون هیچ منشور مشخصی از خود ارائه نکرده است. هنوز هیچ کس حتی خیلی از سران اصلاح طلب هم نمیدانند راه،هدف و شرایط رسیدن به اهدافشان چیست و چگونه می خواهند با اهدافشان برسند. هشت سال ترکتازی همه جانبه تندروان اصلاحات را شاهد بودیم که حتی خود محمد خاتمی را هم از قطار اصلاح طلبی پیاده کرده و ترمز قطار را کندند و با سرعت نور به ته دره بی اعتمادی ملت سقوط کردند.

بازگشت اصلاح طلبان به دامان هاشمی به خوبی نشان از آگاهی این جریان تخریب گر هاشمی نسبت به عدم اقبال عمومی مردم داشت. که با فرافکنی و هیاهوهای رسانه ای سعی داشته و دارند تا این تناقض آشکار را مخفی نگه دارند. اما خود این جریان به خوبی میداند که مردم به شدت نسبت به اظهارات آنها بی اعتمادند و بازگرداندن اعتماد عمومی مردم همت بلندی میطلبد که اصلاح طلبان ثابت کرده اند هیچ گاه این همت را ندارند.

اصلاح  طلبان هیچ گاه نتوانستند و نخواستند با توده مردم ارتباط عاطفی برقرار کنند .هیچ گاه توده برای آنها مهم نبوده است. حمایت از قشر خاصی از نئو روشنفکران امروزی دغدغه اصلی و همیشگی اصلاح طلبان است .ایشان به تصور این که این قشر دارای سازمان رای هستند همیشه سعی می کنند تا با اعلام حمایت از آنها یا گرفتن عکس یادگاری در کنارشان و یا استفاده رسانه ای از نام هایشان رای بخرند.

جلب توجه توده مردم از راههای متفاوتی امکان پذیر است که اصلاحات معمولا راههای شبهه دار را بر می گزیند چون در صورت استفاده از راههای پاک و سالم در برابر رقیب قدرتمندش حرفی برای گفتن ندارد. اصولگرایان ارتباط بسیار خوبی با توده مردم پیدا کرده اند و به همین دلیل است که نامزد های نزدیک به جریان اصلاح طلبی با تمام تلاش سعی دارند تا اوضاع اقتصادی کشور را به عدم کارایی جریان اصولگرایی نسبت دهند و اذهان توده را به سمت خود بکشانند.

از جمله راههای شبهه دار جلب آراء توده می توان به القاء سیاه بودن شرایط کشور و نیاز به تغییر کلان در سیاست های کلی با استفاده از جناح دیگر،  مظلوم نمایی مفرط  در برابر اذهان مخاطبان ، سوء استفاده از اقوام و اقلیت ها و... را نام برد.

دکتر محمد رضا عارف نماینده جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم دقیقا همان شیوه ها و ردویکرد ها را در پی گرفته و تکرار میکند. انتظاری که از ایشان به عنوان یک چهره دانشگاهی و علمی می رفت این بود که نماینده اصلاح طلبان معتقد به نظام باشد و شاخه ای جدید از اصلاح طلبان را به مردم معرفی کند تا بتواند حداقل بخشی از اعتماد از دست رفته را جبران کند اما رویکرد های ایشان که ناشی از مشاوره های همان جریان تند رو است نشان دهنده ادامه همان راه ترکستان است.

مظلوم نمایی رسانه ای مشمئز کننده دکتر عارف در جریان مناظره مبنی بر دستگیری حامیان ایشان به جرم در دست داشتن عکس خاتمی و یا دستگیری کسی که میزبان ایشان بوده است به خوبی حاکی این مدعاست. عجیب است ایشان که در اوج فتنه و ظلمی که به نظام شد با دلی که پر از درد بوده است سکوت کردند اما در ظلم موهومی که به خودشان شده است دیگر توانایی سکوت ندارند و باید در برابر چشمان میلیون ها بیننده افشاگری کنند! اگر رویه سیاسی شما سکوت در برابر ظلم است خب همیشه سکوت کنید و اگر فریاد کشیدن دربرابر ظالم است همیشه فریاد بزنید. که البته عاشقان این انقلاب همیشه در برابر ظلمی که به خودشان شده سکوت کرده اند اما انگار این مصداق بر دکتر عارف نمی گنجد.

ایشان دولت را متهم به خانه تکانی گسترده از نیروهای اصلاح طلب دلسوز نظام  به جرم اختلاف سلیقه می کند،  اما 24 ساعت بعد در فیلم تبلیغاتی خویش از اصرار دکتر احمدی نژاد بر ادامه معاون اولی ایشان پرده بر می دارد وبیان می کند که استعفای خود را به زور به ایشان قبولانده است.

دکتر عارف حتی پس از فریاد های غیورانه غرضی در مناظره حاضر نیست با شجاعت بگوید محمدرضای خاتمی بیخود کرد همچین حرفی زد .ایشان و امثال ایشان جایی در دولت من ندارند. مگر اصلاحات فقط محمد رضا خاتمی است؟

دکتر عارف قربان آن لهجه شیرین یزدیت! تفاوت شما با اصولگرایان دقیقا همین رودربایستی های جناحی است! اصولگرایان هیچ رودربایستی با هیچ کس بر سر اصول و مبانی اصولگرایی ندارند. به شدت با رئیس جمهور برخاسته از حمایتشان برخورد می کنند. می خواهند سر به تن آقای میم نباشد و با تندی و غیرت با او برخورد کردند و خواهند کرد اما شما هنوز حاضر نیستید بگویید فلانی از جناح ما اشتباه کرد غلط کرد بیخود کرد ما از او برائت میجوئیم. موسوی و خاتمی و کروبی پیش کشتان این حضرات که اشتباه نمی کنند اینان صد کیلو سابقه انقلابی دارند! عطاخان مهاجرانی را لااقل بکوبید. اما بعید میدانم شما اهل اینگونه مرز بندی ها باشید اصلا بزرگترین اشتباه شما و جریانتان همین بود و هست که هیچ وقت مرزبندی با هیچ کس نکردید و این سم مهلک جریان اصلاح طلبی را میراند و اکنون التماس می کند به اقوام و اقلیت ها و دست همه ملت را ده بار در مناظره ها می بوسد تا حداقل وزن آراءش آبرو ریزی نباشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
shanaz ghalibaf دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام به برادران بسیجیم. نظام سالهاست میلیاردها دلار خرج فتنه و شورش در بحرین، سعودی ، یمن، افغانستان و غیره می‌کند. این همه خرج نه تنها دولت آنها را عوض نکرد بلکه ملت خودمان را به فلاکت انداخت. بخاطر این بدبختیها، نظام مجبور شده با کشورهای دیگر کنار بیاید. چیزی که مشخص است این است که این دنیا نه کاملا شیعه، نه کاملا سنی و نه کاملا و تماماً مسیحی‌ یا غیره خواهد شد. با وعده دادن به آمدن امام زمان دیگر مردم را نمی‌شود خر کرد. همچنین قران مجید می‌فرماید، لکم دینکم ولی یدین.

سلام بر برادر ملی مذهبی ام
تهمت هایی که به نظام اسلامی زدید بماند برای روزی که همه حرف ها حسابرسی خواهد شد.
اما یک نکته:قرآن را کامل بخوانیم و کامل بفهمیم شان نزول آیات مقدمه و موخره و تفسیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد