منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

والیبالیست های سرهنگ!

امروز وقتی همسرم خبر برد والیبالیست های قهرمانمون رو در برابر آمریکا داد اولش خوشحال شدم اما بعد به فکر فرورفتم گفتم چرا مسئولین وزارت ورزش هنگام انتخاب اعضای تیم ملی دقت نمی کنند و با توجه به بوی اعتدالی که مملکت رو پر کرده نفراتی رو که دارای روحیه اعتدالی بوده و صبغه دولت رو داشته باشند انتخاب نکردند؟ بالاخره مردم رای دادند و باید همه کشور عوض شوند از وزیر گرفته تا جدول خیابونا همه باید اعتدالی بشن!حالا عوض هم نشدند لااقل در سیاست خارجی هماهنگ به دولت عمل کنند.

چطور کسانی که بی سوادند و هیچ  چیز از حقوق بین الملل نمی دانند به عنوان تیم ملی والیبال انتخاب می شوند؟ در حالی که دلاورمردان دیپلماسی ما در حال تلاش شبانه روزی جهت به سرانجام رساندن توافق نامه ژنو هستند ناگهان یک عده سرهنگ پوست آمریکا رو قلفتی می کنند!!

یعنی چه؟ چرا هی آقای رئیس جمهور رو عصبی می کنید تازه دوسه روز بود که چهره اش خندان بود ها

اگر دوباره ماست و شیر گرون شد همش تقصیر این والیبالیست های سرهنگ تندرو بی سواده!

وای از دست سرهنگ ها! همه جا هم هستند...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:33 ب.ظ

اولا تبریک به خاطر بردن تیم این بازی .

دوما کی گفته این پیروزی برای احمدی نژادی جماعت یا اقای روحانی است ؟

سوما والیبالیست ها بیسواد نیستند که شما با ان تمسخر می کنید و با بازی های سیاسی قاطی می کنی.

چهارم اینکه برادر من مسخره کردن دیگران جالب که نیست .به نظر مشکل شرعی دارد هرچند شما بهتر این مسائل را می دانید و خدا از نیت همه اگاه است.

پنجم اینکه ورزش سیاسی نیست .

سلام برادر گلم
به نظرم شکا اصلا متوجه منظور بنده نشده اید. موفق باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:35 ب.ظ

علیکم سلام اخوی

من دقیقا متوجه هستم منظور شما ، ومطالب شما هستم و نکاتی که شما اشاره می کنید مشخصا سمت وسوی که قلم را می برید نشان می دهد.مگر میشود انسان مطلب را بدون هدف بنویسد. حتی طنز باشد .یا کاریکاتور باشد . هدف دارد. علامت تعجبی که گذاشتی !
یا اینکه بوی اعتدال که مملکت را گرفته .کنایه نیست ؟
همه باید عوض شوند از وزیر گرفته تا جدول ! .کنایه نیست ؟

چون فکر می کنید حقیر شکلا متوجه حرفهاتون نمی شوم .شرمنده ام . اخه من بیسوادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد