منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

ما کجا شهید حاج قاسم سلیمانی کجا!

                              

چند روزی است که از مهمل گویی عروسکان خیمه شب بازی صهیونیست ها در سنای آمریکا  برای ترور حاج قاسم سلیمانی گذشته است. تحلیل ها و پاسخ های فراوانی در فضای سایبر پخش شده است. وبلاگ نویسان ارزشی و جنبش های وبلاگی زیادی درحمایت از سپاه قدس و فرمانده دلیرش دست به قلم شده و بذل غیرت فرموده اند. دانشجویان عزیز نیز طومار غیرتمندیشان را به قامت اندام رشید دانشگاهها یشان پوشانده و نوک قلم های امضا کنندگان چشمان دشمنان خارجی و داخلی را کور کرده است.

اما در این جنبش ها و همبستگی ها نکته ظریفی مغفول مانده است.   شخصیت بزرگ و دست نیافتنی حاج قاسم .  می گویند و می نویسند که ما همه حاج قاسم  هستیم. نیت ها همه خیر است اما حاج قاسم یکی است یگانه است.حاج قاسم نفسش حق است. حاج قاسم دلش دریای ایمان است حاج قاسم چشمانش کاسه خون است در فراق یاران سفر کرده اش .حاج قاسم اسوه همه سرداران انقلاب اسلامی است. حاج قاسم سردار رشید و شریف حضرت امام خامنه ای است .نمره ولایت پذیری اش ما فوق 20 ،نام حاج قاسم صلوات دارد به مولا، ابروان در هم تنیده اش رعشه بر تن شیطان می اندازد. نام پر صلابتش ستون های امپریالیسم را می لرزاند. حاج قاسم امید مستضعفان و مسلمانان و شیعیان در گوشه های غربت زده این دنیای وا نفسا است. حاج قاسم تبلور فرهنگ بالنده شیعی است.حاج قاسم یک سردار ایرانی مسلمان است. حاج قاسم ذوالفقار برنده علی زمان است. حاج قاسم مایه افتخار شهداست.

حاج قاسم آنچنان شیطان بزرگ را عصبانی کرده است که زبان به یاوه گویی گشوده است.آبروی خودش را در سراسر جهان به باد سپرده و تصمیم گرفته تا روی کثیف تروریستی خود را آشکار کند. نه این که پا روی دمشان گذاشته باشد حاج قاسم  دمشان را بریده است که فریاد میزنند .

همه میدانیم و می دانند که امثال حاج قاسم در رویای شهادت به سر می برند شب ها در مناجاتشان در درگاه خالق بی همتا چشمان اشکبارشان را به طاق آسمان میدوزند و با بغضی سنگین از جفاهای دنیا وصال یاران شهیدشان را می طلبند. اینک شیطان نعره کشیده  بر سر ایادی اش که "سلیمانی را بکشید!" خیالش باطل باد، گمان کرده حذف سلیمانی حذف آرمان اوست. حذف هدف اوست. سلیمانی به شهادت رسید همان زمان که شیطان نعره کشید همان زمان که ابلیس از دستش به ستوه آمد وقتی شیطان آرزو کند که کشته شوی همان لحظه مقام معنوی شهادت را به تو داده اند. خوشا به حالت سردار، زهی سعادت سردار، به خدای کعبه و علی که رستگار شدی. تو را از اینک میتوان شهید حاج قاسم سلیمانی خواند. نه به خاطر این که دریوزه های صهیونیست توان دست یافتن به تار مویی از حاجی ما را  داشته باشند نه، بلکه سردار به مقام معنوی و ممتازو رفیع  شهادت رسیده است. خوشا به حالت سردار. رضایت نائب امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)  را که داری، شیاطین را هم که عصبانی کرده ای، سرباز امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) هم که هستی پس شهیدی حاج قاسم .

شهادت معنوی ات مبارک بر تو و بر همه کسانی که شیطان میخواهد ایشان نباشند. شهید سید حسن نصرالله، شهید حاج قاسم سلیمانی و هزاران شهید زنده...

اینان انسان هایی بزرگ هستند. پس ما کجا و اینان کجا بنر های مان را عوض کنیم لوگوهای همبستگی را عوض کنیم . ما همه حاج قاسم سلیمانی نیستیم .حاج قاسم یگانه است ما همه سربازان و محافظینش هستیم ما کجا حاج قاسم کجا . همه ما سپرهایی هستیم پولادی در حفاظت از حاج قاسم. حصن حصینی می سازیم و حاجی را چون گوهری گرانبها در میان خود می گیریم . تیرهای زهر آلود شیطان را به جان و پروبالمان می خریم تا خار به پای حاجی ما ننشیند. شتر در خواب بیند پنبه دانه ایران عزیز اسلامی و تمامی کشورهای مسلمان پر است از سربازان حاج قاسم . اگر مردید تیری بیندازید تا خانه تان ویران شود بر سرتان!