منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

مخربین اصلی چهره آقای هاشمی رفسنجانی را محاکمه کنید

                           

 

در پی هشدار رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلوگیری ازتوهین به سران قوا و رییس مجمع تشخیص مصلحت، دادستان تهران به جد با مصادیق برخورد می کند . البته گاهی حساسیت آنقدر بالاست که انتقاد نیز در معنای توهین گرفته شده و رسانه ها یا اشخاص از طرف دادستانی تذکر می گیرند. 

برای مثال سایت های الف و جهان که از رسانه های با مشی اصولگرایی هستند به دلیل اهانت به رییس جمهور تذکر گرفتند امری که خیل کاربران و مدیران این سایت ها را دچار حیرت کرد. 

همچنین رییس سابق خبرگزاری ایرنا به دلیل اهانت به رییس مجمع تشخیص مصلحت تذکر گرفته بود در حالی که ایشان در سرمقاله ای فقط نسبت به سخنان دو پهلوی ایشان انتقاد کرده بود. 

آقای هاشمی از یادگاران زمان امام و دوستان مقام عظیم الشان ولایت هستند. اما باید ریشه تخریب ایشان را جستجو کرد. 

این که گروهی قصد دارند ایشان را به صورت سازماندهی شده تخریب کنند ساخته ذهن جریان گرای کارگزاران است.به فرض که همچین احتمالی برود بیایید ببینیم دستمایه های این گروه سازمان یافته برای تخریب ایشان چیست؟

 

از زمانی که شایعه های وسیعی علیه آقای هاشمی در میان مردم دهان به دهان می گشت (سال های دهه 70) بیشتر از این که نام هاشمی به میان باشد صحبت از فرزندان هاشمی بود.به درست یا غلط بودن این شایعات کاری ندارم اما چرا هیچ وقت ذهن مردم نسبت به سوالات مردم درباره فعالیت های فرزندان ایشان روشن نشد؟ 

همه این سوالات در ذهن ها ماند و کسی پاسخ روشنی برای آن نداشت و شخص آقای هاشمی نیز نیازی به پاسخ دادن نمی دید.

اما پس از دوم خرداد 76 به واقع جریانی جهت تخریب هاشمی به طرز ناجوانمردانه ای وارد عمل شد.این جریان تازه به دوران رسیده که جرات تخریب اصل نظام و رهبری معظم انقلاب را نداشت هاشمی را به نیابت ازنظام سیبل حملات خود قرار داد و تهمت ها را روانه ایشان کرد. که در این دوران نیز فرزندان هاشمی پاشنه آشیل تهمت ها بودند. 

در آن زمان نیروهای بسیج و سپاه و مردم انقلابی سینه خود را آماج حملات قرار دادند و از شخص ایشان دفاع می کردند.یادم نمی رود که دربرابر سیل تهمت های دوستانم(که اکنون از سینه چاک های ایشان هستند) ایستادگی می کردم و از ایشان به عنوان یکی از شخصیت های بزرگ انقلاب دفاع می کردم. کسانی که هم اکنون مورد بی مهری ایشان قرار گرفتیم چون در 3 تیر 84 خواستیم تا تفکری نو بر کشور حکومت کند. 

در طول 4 سال دولت نهم فرزندان هاشمی به هر دلیل که خود بهتر می دانند نیز ردپایی درتخریب دولت داشتند که خشم مردمی که چشم امید به این دولت بسته بودند را برانگیختند.

وقایع پس از انتخابات درون مایه فرزندان هاشمی را به بهترین وجه روشن کرد.هدایت تجمعات،حضور مصرانه در اکثر اغتشاشات،سخنرانی های محرک ودهها حضور دیگر که خود حضرات بهتر میدانند. 

فرزندان هاشمی از مهم ترین مسببین تخریب چهره آقای هاشمی هستند و دادستان کشور جهت اجرای دستور صریح مقام عظمای ولایت باید آنها را دستگیر و در دادگاه علنی محاکمه و به شدت مجازات کند.

واضح و مبرهن است که با محاکمه این آقازاده های زیاده خواه و بی تقوی موجی از رضایت مندی سراسر کشور را خواهد گرفت و گام موثری است در تطهیر چهره ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری

                              

نظرات 5 + ارسال نظر
علی دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ق.ظ

پسر کو ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش.....

خب این مثل مثال نقض زیاد داشته مثل پسر نوح نبی و خیلی ها..

پیرسوک چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ق.ظ http://pirsoook.blogfa.com/post-115.aspx

بازخوانی نامه فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی به رییس قوه قضاییه

دلها کباب میشه برا این فرزندان مظلوم! که جز تلاش برای آبادی ایران عزیز کاری نکردند و این همه متهم میشوند!!!

رایحه علوی چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ق.ظ http://ya-ali-madadkon.persianblog.ir

سلام
اگر هاشمی ریگی به کفش نداشت . اگر هاشمی تقوا داشت حداقل میتونست کاری رو انجام بده که آیت الله خزعلی انجام دادند .
یاعلی

شیما چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ

یه بار دیگه هم این حرف رو زدم همینجا

عایشه با شتر میاد/ فایزه با موتور میاد

البته این شعار من نیست یکی از شعارای مردم تو دهه ی70 میباشد

نقدآزاد شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ق.ظ

به هر حال زبیر و طلحه هم که کشته شدند علی (ع) برایشان اشک ریخت.مطمئنا هیچ کس از اشتباه انقلابیون گذشته خوشحال نخواهد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد