منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

خداکند که رویانا بمیرد!

ایران اسلامی پهناور ما متشکل از قومیت ها و نژاد ها و گروهها ی مختلف است در حوزه سیاست نیز این تشتت وجود دارد.

نظرات گوناگون سیاسی در تمامی کشور ها وجود دارد و در بیشتر مواقع موجب رشد و بالندگی آن کشور می شود.

در کشور مانیز گروهها ،تشکل ها و نظرات سیاسی متعدد وجود دارد.

اما این جا ایران است!(با لهجه علی دایی)

این جا برخی گروههای سیاسی کارکرد اپوزیسیونی دارند و توقع دارند که حکومت تمامی زمینه هارا برای فعالیت براندازانه آنها آماده کند.

این جا برخی روزنامه ها فقط نام مردم را یدک می کشند و هنگامی که همین مردم انتخابی خلاف نظر ایشان کردند متهم به سیب زمینی خوری، قابلمه به دستی و عشق ساندیس می شوند.

این جا برخی حتی فراتر هم می روند اینجا هنگام دیدن پیشرفت کشور دندان های خشمشان به هم ساییده میشود همین ها که در کنسرت شجریان هنگام اجرای «مرغ  سحر»سنتی ایرانی اشک می ریزند و دو بسته دستمال کاغذی حرام میکنند .

همین ها آرزو می کنند «رویانا» بمیرد!

آرزو میکنند «امید» داخل مدار قرار نگیرد!

آرزو میکنند «شهاب 3 »در سکوی پرتاب منفجر شود !

آرزو میکنند «ایران 140 »با همه سرنشینانش سقوط کند!

ناوشکن «جماران» غرق شود با همه ملوانانش!

باور کنید این ها آرزوی بعضی از ماست باورش سخته نه؟اما باور کنید!  

این جا عده ای 4 سال نماز امام زمان {عج الله تعالی فرجه الشریف} خواندند تا تورم 100 درصد شود و مسکن روز به روز گران تر شود و بیکاری کمر مردم را خرد کند تا مبادا رقیب محبوب تر شود!

همین ها هنگام پخش سرود «ای ایران ای مرز پرگهر» برپا می ایستند و اشک میریزند!باور کنید

این ها «یار دبستانی» میخوانند و بغض میکنند!

 اما وقتی تیم «ربوتیک امیر کبیر» شهرت جهانی می یابد آرزو میکنند تا در ربو کاپ بعدی ربات ایرانی خراب شه اصلا بسوزه تیکه تیکه شه!

برای اینها «مصدق» به خاطر ملی کردن نفت قهرمان است و «احمدی نژاد» برای تلاش جهت هسته ای شدن ایران خائن است!

باور کنید برخی از اینها آرزو میکنند «نیروگاه بوشهر» هرگز راه نیفتد اصلا در یک عملیات تروریستی با خاک یکسان شود!

این ها طاقت دیدن «خداحافظ رفیق» را ندارند اما بار ها «مارمولک» را می بینند و قهقهه سر می دهند.

این جا اگر یک مامور پلیس برخورد بدی با یک شهروند خاطی داشته باشد کلیپ آن به سرعت نور پخش شده و بعضی حتی اشک هم برای ان جوان مظلوم می ریزند.

 اما اگر صد ها پلیس مجروح شوند باید در نهایت مظلومیت دوران نقاهت را بگذرانند و به آرامی سرکارشان برگردند.

این جا «ریگی» را گرفتند!

مردم همه و همه خوشحال و شاد شدند خیلی ها سجده شکر کردند و اشک شوق ریختند.

 اما این جا ایران است !

بعضی دوباره دندان خشم به هم ساییدند. حتی ازشدت عصبانیت کانال را عوض کرده و به محدوده «اسپایس» کوچ کردند تا از این دنیای فانی با این خبر های مزخرفش دور باشند!

سایت ها و وبلاگ ها ساکت شدند .

اما باور کنید برخی این شب ها دعا میخوانند تا گروهک «جندالله» عملیاتی انجام دهد عده ای را به خاک و خون بکشد مادرانی را عزادار کند تا ایشان ثابت کنند که ایران ضعیف است. 

این جا اگر عکس 4*3 خانمی نمایش داده شود فریاد واناموسا سر میدهند اما در پارک لاله چادر از سر دختران وطن میکشند!

این ها برای ترانه موسوی مجهول الهویه غصه می خورند اما عکس و فیلم های خصوصی و خانوادگی مردم در موبایل هایشان بلوتوث می شود.

این جا ایران است.کنسرت شجریان است.قطعه سنتی «مرغ سحر» مینوازند همه گریه می کنند.

این جا در سالن فرهنگسرا برای «مصدق» هورا می کشند و برای «میرزا کوچک» تره هم خورد نمی کنند.

اینجا بعضی حکم اعدام را غیر انسانی می دانند و پیکر «شیخ فضل الله» را بر بالای چوبه دار می پسندند.

این جا همه حق دارند هرجور دوست دارند لباس بپوشند اما اگر کسی انگشتر عقیق به دست کند مسخره اش میکنند!

این جا موی پریشان مظهر روشنفکری است و چادر نماد املیسم چون نوع پوشش آزاد است فقط برای آنها!

این جا اگر کسی به گروه شما نپیوست و عقاید شما را نپسندید جیره خوار است!

اینها دوست دارند زن آزاد باشد و مساوات زنان را فریاد می زنند اما اگر از اونوری ها زنی وزیر شد این دیگر فریب کاری است!

این جا اگر عده ای به استقبال ممد  رفتند حضور باشکوه مردمی تیتر روزنامه ها می شود ولی اگر هزاران نفر به استقبال رییس جمهور رفتند حتما و قطعا و مستندا با اتوبوس با وعده ناهار و عصرانه از روستا ها آمده اند!

اینها ایرانی هستند و دروغ نمی گویند فقط ما هستیم که ایرانی نیستیم و همیشه ازلبنان می آییم.دروغ هم می گوییم

فرانک از استان زعفرانیه خودش شهادت داده که مارا دیده که فارسی بلد نیستیم و همه را میزنیم!

اینجا عده ای در انتظار هدفمند سازی یارانه ها هستند نه برای این که میلیون ها دلار صرفه جویی ارزی شود نه برای این که  ازمیلیارد ها تومان اسراف در مصرف انرژی جلو گیری شود برای آن که دولت زمین بخورد!

از همین الان تیتر روزنامه های فردای اجرای طرح آماده است. 

اینجا دانشگاه تهران است و همه حق اعتراض دارند شما میتوانید عکس رییس جمهور را پاره کنید شما آزادید تا عقایدتان را بیان کنید اما اگر استاد ریاضی با چند سال سابقه استادی به دانشجویی جهت رعایت بهتر حجابش تذکر داد با تلاش های شبانه روزی مدعیان آزادی بیان به تعویق ترم محکوم می شود و دلسوزان فقط به استاد می گویند شما فعلا استراحت کنید! 

این جا وقتی آخرین روستای ایران برق دار می شود برخی با پوزخند میگویند ای پوپولیست های بیچاره! 

این جا بعضی به فکر ایران نیستند به فکر خود هستند .این جا برخی همه عزتشان و غرور ملی شان را از رضا خان دارند! 

این جا بعضی ایرانی نیستند اما یقه هاشان برای ایران چاک خورده است به سبک یقه انگلیسی «محمدعلی فروغی»! 

نقل مطلب بدون ذکر منبع حرام است!

نظرات 49 + ارسال نظر
ره جو جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.moh-kar.blogfa.com

شاید به خاطر اینه که این به اصطلاح ایرانی ها خیلی هاشون حتی نمی دونند چی می خوان.بعضی مواقع این تناقضات توی نیت و عمل باعث میشه دعا کنم خدا عقل سلیم را از آدم نگیره.یه مواقعی هم فکر می کنم مگه میشه حقیقت را آدم درک نکنه.اما وقتی میبینم حقیقت روشنی مثل علی(ع) نادیده گرفته شد فقط برای حقیقت بینی خودم دعا میکنم.این تناقضات فقط توی عرصه سیاسیت نیست.اگه یه کم دقت کنیم می تونیم توی مسائل دینی هم ردپای حرف و عمل متناقض را ببینیم.

سعید صفری جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ http://saeid45.persiangig.com

سلام خسته نباشید
اینجا ایران است و کوخ ها برای ساختن کاخ ها باید به امر سردار سازندگی ویران شود و اختیارش هم بسپارند دست مهدی . میثم و...
اینجا ایران است گاز را با قراردادهای بی بو وبو دار با قیمت 10% قیمت جهانی باید بدهند به قطر تا آنها بفروشند به هند وچین وپاکستان ...
این جا ایران است استاد سکلار باید در دانشگاه مغز فرزندان شهدا را پالایش کند و ولی جناب دانشمند ممنوع المنبر گردد
برای تعجیل در ظهور صلوات
پدر نسل اولی

شیما شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ق.ظ

عااااااااااااااااالییییییییییییییییی بود عالیییییییییییییییییییی
این جا بعضی ایرانی نیستند اما یقه هاشان برای ایران چاک خورده است به سبک یقه انگلیسی محمدعلی فروغی!

RFN شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.rfn.ir

کاش منم مثل شما از دل ها و نیات مردم آگاه بودم
کاش منم مثل شما میتونستم دعاهایی که برای خدا ارسال میشه رو بخونم و در موردشون بنویسم
کاش منم مثل شما چشم بصیرت داشتم

نه برادرم این طور نیست
اگر من کمی چشم بصیرت داشتم دوم خرداد 76 میدانستم چه کار کنم. در این 12 سال میدانستم چگونه پاسخ منافقین سالوس را بدهم مشکل ما این است که به هر کس و ناکسی اعتماد داریم!

همت شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ب.ظ http://heyatonline.blogfa.com

امیدوارم سال نوی خوشی در پیش داشته باشید

[ بدون نام ] شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ب.ظ

آقای حاشر کامنتای منو تو نظرات در پستهای مختلف نذاشتی!میترسی چون خوب حالتو گرفتم!راستی ا.ن خیلی شبیه رویاناست

آره انصافا بعضی نظراتتون اونقدر مستند و متقن بود که ترسیدم بذارم ببخش ترو جون رویانا!
در مورد توهین اخرت هم باید گفت ادب شما به از دولتتان باد!

روایت عشق شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ http://revayateeshgh.blogsky.com/

سلام

دست مریزاد استفاده کردیم.

موفق و پیروز باشید.

یا حق

اره بانو! یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ق.ظ http://http://type-neveshte.mihanblog.com/

سلام. وای چقدر عالی می نویسید! تا حالا کشف نشده بودید چرا!!!؟؟؟ خیلی خوب بود خیلی!!! :)
من لینکتون می کنم...

بزرگان در زمین گمنام و در آسمان مشهورند! هههه
لطف عالی مستدام!

سید یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ق.ظ http://shia-book.blogsky.blogsky.com

سلام رفیق قدیمی...
من که خونم رو عوض کردم. خوشحال میشم سر بزنی.
قبلا این بود (از هر چمن یه گلی...) یادته که!

صبح نزدیک است و ...

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ق.ظ http://shia-book.blogsky.com

RFN یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.rfn.ir

دوست من قبلا هم گفتم که تا وقتی که فکر کنیم ما به حقیم و به خودمون اجازه بدیم بنا به تصورمون هر حرفی رو به هر کسی خواستیم نسبت بدیم هیچ وقت اوضاع بهتر نخواهد شد.
یک لحظه فکر کن که الان تو با همین تفکر توی شرایطی قرار میگرفتی که اگر از گل نازک تر به امثال خاتمی میگفتی وبلاگت فیلتر میشد و حتی ممکن بود به عنوان خائن به ایران گرفتار بشی چه حسی پیدا میکردی وقتی میدی مخالفین تو هر تهمتی به تو و کسانی که دوستشون داری میزدند.

آخه یه موردی هم هست و اون اینه که اگر ادم هی شک کنه که به حقه یا نه عین ابو موسی اشعری دین و دنیاش رو میذاره به پای معاویه
البته ما دراین راه نشان از بی نشان ها دیده ایم!

روح الله یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.13571122.ir

سلام. واقعا همینطوره. حاضرن هر بلایی سر ایران و ایرانی بیاد، اگه مطابق اهداف و افکار شومشون نباشه.

بروزم با خاطراتی خواندنی درباره عشق شهدا به حضرت سیدالشهدا(علیه السلام).

ضمنا ما شما رو لینک کردیم. شما هم درصورت تمایل بلینکید ما رو!

یاعلی...

عبدالاکبر یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

واقعا خارق العاده بود
خیلی عالی بود

شیدا جاوید یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ http://f-hami.blogfa.com

سلام
توصیه های شما را به دیده منت می پذیرم
عصبانیت من در تعدادی از کامنت های پست قبل به خاطر پرده دری یکی از حامیان فرقه توهم بود. نمی گویم چه بود چون بسیار زننده است اما همینقدر بدانید که اگر شما به جای من بودید خیلی شدیدتر برخورد می کردید.


شیدا جاوید یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ب.ظ http://f-hami.blogfa.com

مطلبتان را خواندم. عالی بود. به خصوص این قسمت اش

این ها برای ترانه موسوی مجهول الهویه غصه می خورند اما عکس و فیلم های خصوصی و خانوادگی مردم در موبایل هایشان بلوتوث می شود.

در مورد آن بندی هم که مربوط به تذکر یک استاد دانشگاه به حجاب دانشجویش بود به نظر من الان اغلب اساتید از آن ور بوم افتاده اند و برعکس، دانشجان بی حجاب یا بدحجاب را بیشتر تحویل می گیرند

ممنونم از لطفتون
بند مربوطه واقعی است و در ترم جاری در دانشگاه تهران اتفاق افتاده است متاسفانه!

مصطفی یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ http://osooltalab.blogfa.com

سلام
مطلبتون عالی بود. توی بلاگم با ذکر منبع رونشت کردم

یاور دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ق.ظ

دوست عزیز عالی بود.
موفق باشی.

احمدرضا سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ق.ظ

خیلیییییییییی عالی بود
مواظب خودت باش!!!
منتظرم...

RFN چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.rfn.ir

یادت باشه که اگر ابوموسی اشعری داشتیم که درگیر تصمیمش موند
طلحه و زبیر هم داشتیم که چنان خودشون رو به حق دونستند که علی رو که مظهر حق بود، ندیدند
یادت باشه که حر از سپاه یزید به دل سپاه امام حسین اومد و اگر برای افکارش خطائی قائل نبود ما امروز اون رو جزء شهدای کربلا نمیدونستیم
به نظرم بد نیست آدم همیشه یک درصدی رو برای احتمال خطا کردنش در نظر بگیره

خیلی خوبه که از اردوگاه سبز،دوستی معترف به خیانت طلحه و زبیره و ادعا نمی کنه که اونا هم حق اعتراض داشتن چون بالاخره از یاران پیامبر بودن و بکیشون نخست وزیر پیامبر بود و اون یکی هم کلی نامه از پیامبر داشت!

RFN چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.rfn.ir

نمیدونم اونا خیانت کردند یا عقیدشون این بود
ولی چیزی که مشخصه اون ها اشتباه کردند
و اشتباه اونها ناشی از احساسی بود که نسبت به انتخابشون داشتند
اونها برای انتخاب راه حق از خود حق هم عبور کردند و من به شما
پیشنهاد میکنم که به این ورطه دچار نشید
______
من هم خوشحالم که شما مثل خیلی از اصولگراها نمیگین منافقین یا شورشیان یا از این کلمات
فکر میکنم داریم به سمتی میریم که میشه توی اون مسیر بحث کرد بدون اینکه لازم باشه توهین کنیم
موفق باشی

دقیقا مشکل ما با شما عزیزانی که لا اقل در دین و مذهب اشتیاق و عشق مشترکی داریم همینه
با تشابه سازی تاریخی به راحتی قابل فهمه که در هر دوره انقلاب پس از گذشت چندین سال برخی از انقلابیون از شعار های اولیه پشیمون میشن و رو به افول از ارزشهای انقلابی میارن که ما این رو در اغلب جبهه اصلاحات دیدیم مشکل ما با این آقایون اینه که رک به مردم نمیگن بابا مردم ما مرام لیبرالیسم رو قبول کردیم حالا هر کی دوس داره بیاد به ما رای بده ...
میان میگن بازگشت به اندیشه های امام!
زنده باد صادق زیبا کلام که صادقانه میگه من تمام سلول های تنم لیبراله
دوست من جبهه اصلاحات جرات نداره عقایدی که پس از سال ها تحقیق دانشمنداش و تئوری پردازاش به دست آورده رو به معرض رای مردم بذاره این حرف ماست میگیم مرد باشید لااقل عین بازرگان!

سپیده چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام,آفرین,خیلی خوب یود

حسین پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:03 ق.ظ

سلام
تو هر جامعه ای سلایق مختلف وجود داره. شما می تونی منو بخاطر موهای پریشون روشنفکر نمایانه ام و لباس های مد غربی ام مسخره کنی و من هم شما رو بخاطر تیپ املی و انگشتر عقیقت، هر چند هر دوی این ها خلاف اخلاقه. ولی من به خودم اجازه نمی دم که شما رو محروم کنم از اینکه لباس حزب الهی بپوشی چون با سلیقه من جور در نمی آد. شما چطور؟
بله اینجا ایرانه، جایی که یه عده به خودشون اجازه می دن تو مسایل خصوصی دیگران دخالت کنن. دیکته کنن که چی بپوش، چی نپوش. چی ببین، چی نبین، چی بخور چی نخور، چی گوش کن چی گوش نکن....
شما روی چه حسابی معترضین رو به براندازی متهم می کنید؟ چه کسی حق ولایت مطلقه به رهبر داده؟ رای مردم؟ یا خود صاحب الامر نعوذ باله بهش گفته؟ تا جایی که می دونم مردم برای داشتن ولی فقیه انقلاب نکردن که شما بگید خودتون خواستید. 12 فرودرین هم به جمهوری اسلامی رای دادن که تو پیش نویس قانون اساسی اش حرفی از ولایت مطلقه فقیه نبود.
یه مورد دیگه: شما می گید اینجا ایرانه و کلی مسایل رو ذکر می کنید. اگه قاطبه مردم ایران اینطور که می گید نیستند و همه ولایتمدار و مطابق با استانداردهای شما هستند و این صفاتی که گفتید محدود به یه عده محدوده، که الکی گلوی خودتون رو پاره نکنید و الکی ایران رو با این صفات مضموم نیالایید و اگه راست می گی و ایران همونطوره که می گی و مردم ایران مطابق استانداردهای شما نیستند (فرضی که بسیار واقعی تره و اگه قبول نداری می تونی یه بار از راه آهن تا تجریش پیاده بری و با دقت بیشتر به مردمی که می بینی نگاه کنی) و افرادی که مثل شمان یه اقلیت 10 درصدی رو تشکیل می دن، برو کشکت رو بساب که حرفات خریدار نداره.

با سلام از مطلب ناشی از عصبانیت شما ممنونیم.
با عرض تسلیت به صاحب الامر به لطف یونسکو وسازمان های حقوق بشری که نمیگذارند ما درست و حسابی به شما امر کنیم که چی بپوشید و چی نپوشید! الان در میادین شمالی تهران دیگر خیلی ها اگر چیزی هم نپوشیند سنگین ترند!
اما این که میگویی مردم ولایت نمیخواستند قانون اساسی می خواستند خب این رو احتمالا نزدیکان شما این جوری بودند چون میدونی که در تظاهرات های 57 عده ای هم بودند که فریاد میزدند نان ،پوشاک،مسکن
اما اگر تاریخ انقلاب را خوب بخوانی میبینی که از زمان اغاز رهبری خمینی کبیر ملت یک صدا فریاد میزدند حکومت اسلامی! فرق حکومت با جمهوری را هم که خوب میدانی!
اما این نگاه اگاهانه رهبری انقلاب بود که فرمود جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر!
اما اینجا قاطبه مردم ولایتمدار نیستند ولایت مدار یعنی جان و مالت در اختیار ولی فقیه نه من هرگز همچین ادعایی ندارم اگر 40 میلیون ولایت مدار داشتیم مطمئن باشید الان هم ما و هم شما درزیر پرچم حکومت امام عصر بودیم
این جا ایران است اینجا کاسب ها خودشان خون مردم را میریزند تو شیشه دلستر! کاری هم به نرخ تورم ندارند!
این جا مردم هنوز اماده ظهور نیستند!

حامد پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام
داداش حال کردم خیلی خوب بود دمت گرم
به امید ظهور آقا
یا مهدی

بی عمر دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ق.ظ http://bi-omr.blogfa.com

مشکل دقیقا همینجاست: دیکتاتورهایی که دیگران را دیکتاتور خطاب می کنند. دروغگویانی که دیگران را دروغگو خطاب می کنند. قانون شکنانی که دیگران را قانون شکن معرفی می کنند. متقلبانی که دیگران را متقلب خطاب می کنند. مزدورانی که دیگران را مزدور خطاب می کنند. فریب خوردگانی که دیگران را فریب خورده خطاب می کنند. کوته فکرانی که دیگران را کوته فکر خطاب می کنند. بی فکرانی که دیگران را بی فکر قلمداد می کنند. کم شمارانی که دیگران را کم شمار قلمداد می کنند. ظالمانی که دیگران را ظالم خطاب می کنند. قاتلانی که دیگران را قاتل معرفی می کنند. مستکبرانی که دیگران را مستکبر خطاب می کنند. خشونت طلبانی که دیگران را خشونت طلب خطاب می کنند. وابستگانی که دیگران را وابسته قلمداد می کنند...
فکر کنم همه چیز برای بسیاری از آنان که خود را روشنفکر خطاب می کنند با یک نگاه کردن ساده به آینه حل شود، اما گویا روشنفکران دنیای بدون آینه را ترجیح می دهند!
حاشا به غیرت جمهوری اسلامی ایران که در دنیایی که آینه ها همه محکوم به شکسته شدند یکه و تنها و استوار ایستاده است و چهره کریه روشنفکران غرب زده را تمام قد به نمایش درآورده است...

استفاده کردیم از نوشته تان.

محمد حسین دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

مرگ بر دیکتاتور چه شاه باشه چه دکتر!
به جرات میتونم بگم تنها حکومتی که منافع ملیشو فدای ایدوئولوژیش(مهدویت)میکنه رژیم فعلیه ایرانه!

خدایا شکرت خدایا هزار مرتبه شکرت که ما تنها حکومتی هستیم که نه تنها منافع ملی بلکه همه هستیمان را فدای مهدویت میکنیم و خواهیم کرد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ

...و مهدی چیزی جز تعالی بشریت نمی خواهد!شما تعریف حجتیه از میدویت هستید نه تعریف علوی و الهی آن.مهدویت شما یعنی زیر کردن مردم با وانت!قتل علیرضا موسوی در روز روشن!سفره کردن سینه فروهر....اینا رو کدوم مهدی میپذیره؟اگه مهدی اینه من این مهدیو نمی خوام اما اگه مهدی اونه که علی جدشه من قربونش برم سالاره.

یه لحضه فکر کردم مجری بی بی سی کامنت گذاشته!
بازم شمایی که آقای شکوهی!
مهدی همونه که علی جدشه و من و تو قربونش بریم سالارم هست.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

لعنت به استعمار و استبداد داخلی هر دو چه بانگلیس باشه چه ...
من داریوشم نادون!

دکتر داریوش! اینترنت یه جای بزرگیه مث ویلای شما در زعفرانیه! که به جای پلاک در خونه، هر خونه ای یه آی پی داره!
شما تا صبح هم که دادو بیداد بزنی من میگم داریوش=مهدی!

محمدحسن جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ب.ظ

جدا گل گفتی! آدم میسوزه وقتی می بینه کنگره ای که نصفش دموکرات هستن و نصفش جمهوریخواه و از رقیبای ۲۰۰ساله سیاست،خیلی سریع متفق القول میشن و رای به تحریم دشمنشون(ایران) میدن.
ولی اینجا...!واسه اینکه بی بی سی و العربیه برامون هورا بکشن چه ها که نمی کنیم!!!!!

بیقرار جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام آقای نویسنده وبلاگ.شما که ... لطفا منطقی تر فکر کن و قضاوت کمی سخته...
خداما را برای پذیرش طهور آقا امام زمانمان (ع) آماده کند. ان شاءالله.
و اما نظر من
من بلد نیستم تو کشوری که فقط تو یه کوچش ده تا جوون معتاد داره اعتیاد
رو انکار کنم و بگم ما کلا تو مملکتمون دو تا معتاد بیشتر نداریم یکیش که
دیشب کنار خیابون مرد دومی هم الان تو ترکه

من بلد نیستم تو کشوری که مردم کلیه شونو به حراج میزارن فقر رو انکار
کنم و بگم مردم برای تفریح یا کمک به کسانی که کلیه نیاز دارن تن به
اینکار میدن

من بلد نیستم تو کشوری که فقط به خاطر یه پیکان قدیمی رانندشو میکشن و
جسدشو تو بیابون رها میکنن بیکاری رو انکار کنم

من بلد نیستم تو کشوری که پارتیهای همجنس بازی برپا میشه همجنسبازی رو
انکار کنم و بگم ما تو کشورمون کلا دو تا همجنسباز بیشتر نداریم یکیش که
دیشب توبه کرد دومی هم اصلا ایرانی نیست

من بلد نیستم تو کشوری که در بیشتر روستاهاش و حتی شهرهاش نمیدونن رییس
مجلس یا وزیرکشور کیه بی سوادی رو انکار کنم

من بلد نیستم تو کشوری که مادری برای یک وعده غذای بچه هاش تن به تن
فروشی میده مردم کشورمو خوشبخت ترین مردم دنیا بنامم

من بلد نیستم تو کشوری که مجروح جنگیش کارگری میکنه بی
عدالتی رو انکار کنم

من بلد نیستم تو کشوری که زنداناش پر شده از دانشجو و روشنفکر و روزنامه
نگار و فعال حقوق بشر دم ازآزادی بزنم

من بلد نیستم تو کشوری که یکی به خاطر پنجاه هزار تومن تحت تعقیبه و یکی
دیگه با داشتن پنجاه میلیارد تومن وزیر میشه دم از مبارزه با مفاسد
اقتصادی بزنم

من بلد نیستم تو کشوری که نصف بیشتر مردمش ناراضی اند اونها رو به خس و
خاشاک تشبیه کنم

من بلد نیستم تو کشوری که مردمش رو مثل آب خوردن میشکن خودمو مردمی بدونم

من بلد نیستم تو خیابونی که شب قبلش خون جووناش رو به زمین ریختن سجاده
پهن کنم و نماز بخونم

من بلد نیستم مردم معترض کشورمو که نسل اندر نسل ایرانیند به بیگانگان نسبت دهم



من بلد نیستم تو کشوری که صدای قاروقور شکم گرسنگانش گوش فلک رو کر میکنه
گرونی رو انکار کنم

من بلد نیستم تو کشوری که ریزش جووناش به اندازه سرعت نوره دم از رویش بزنم

من بلد نیستم تو کشوری که مردم زلزله زدش بعد از سالها هنوز در چادر
زندگی میکنن و مردم جنگ زدش تو خرابه ها صحبت از خوشبختی و عدالت کنم

من بلد نیستم دروغ بگم بلد نیستم مجیزگویی کنم بلد
نیستم تهمت بزنم بلد نیستم توهین کنم بلد نیستم تقلب کنم بلد نیستم دزدی
کنم بلد نیستم ...

.
.
.ممنون میشم راهنمائیم کنی شاید من اشتباه میگم ایمیلم رو هم ثبت کردم.

خیلی خوبه برادر من
همه اینایی که گفتی درسته و حقیقته
خب باید چی کار کرد؟ باید نشست پای بی بی سی هرچی دستور اربابای انگلیسی دادن انجام داد؟
باید سایت رژیم پست و ددمنش اسرائیل شعار روز قدس یاد مردم ما بده؟؟ به بهانه این که فقر زیاده و معتاد فراوون؟
ما خودمان کشورمان را میسازیم. در این راه قطعا بی اشتباه نیستیم اما سر سپرده اجانب نخواهیم شد.
اینایی که شمردی در اکثر کشورهای اروپایی هم هست و زیادم هست اما نمیدونم چرا مردم نمیریزن بیرون حکومت رو عوض کنن؟
پس پشت این حقایق غیر قابل انکاری که گفتی ممکنه دشمن قایم بشه و ما نباید بگذاریم ازمون سواستفاده شه
همه بر سر فقر و اعتیاد فریاد بر می اوریم اما هنگامی که دشمن حرف اصافه زد همه با هم میگیم تو خفه شو!

بیقرار شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام ممنونم از راهنمائی شما و امیدوارم ایران روز به روز به شکوفائی برسه و خدا ما رو به درک مترقی ترین فرهنگ عالم (اسلام واقعی) برسونه... و من با شما موافقم که همه چیمون فدای مهدویت ان شاءالله.

ان شاءالله

علی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ

ما کردا یه جمله داریم که شیته کس نمره یعنی دیونه هیچکی نمیره.با ادبیات و جملات کج و معوج و پراکنده جیزی جز این نباید گفت..

مخلص همه کردا چه بی ادب چه باادب

sadra یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ق.ظ

چه نظرات جالبی گذاشتی بنده متوهم خدا-دعا میکنم اگر غرضت ریا نباشه ودیدگاههایت صرفا ناشی از نا آگاهی باشد هر چه سریعتر و قبل از آن که دیر شود خداوند بصیرت کافی به شما عطا کند.

متاسفانه کمی دیر شد و تا اومدیم بفهمیم چی شده لبخند از لب های رهبرم و سیدو سرورم تا مدتها رفت.
اما از این به بعد و داشته باش!

حقگو یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

دلم پر از درد میشه وقتی اعتراف میکنم هموطن حرفهایت درست و راست بود چرا ایرانیی که تمام و جودش بخاطر ایران معنی پیدا میکنه از تخریب ایران به هر بهانه ای که باشد شاد میشه ؟

با سلام
دل ماهم به در میاد
وقتی رنگارنگی غرب وحشی آنچنان مارا از خود بیخود میکند که در برابرشان تعظیم کنیم ناخود آگاه وقتی ایران مستقل در برابر غرب می ایستد ما زیاد خوشمان نمی آید.

محب مولا علی دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

الله معک یا اخی!
یا علی مولا!
التماس دعای ظهور

[ بدون نام ] دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ

دوست عزیز تا حدودی حرف هات دسته و من هم قبول دارم ولی نگفتید منظورتون دقیقا کیا هستند ؟
منظور شما سبز ها و اصلاح طلبان هستند یا کسان دیگه؟

کسانی که پیشرفت ایران رو در قالب نظام اسلامی نمیتونن تحمل کنند حالا میخوان سبز باشند یا سیاه یا زرشکی!

محب مولا علی سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ

برادر بنویس...
بازم بنویس...
حرف دل اونایی که تو این دنیای دنی خیلی غریب و تنهان...
حرف دل بچه شیعه های مظلومو بنویس...
حرف دل منتظرای ندای منادی انا المهدی...
ما منتظریم...
برات دعا می کنیم...
قدحت پر می باد برادر!

اشکمو در نیارید دیگه بچه ها...

مردم سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ق.ظ

اینهمه قلم فرسایی کردی که بکی رییس جمهور مظلومه؟ایشان که ۵ ساله همه امکانات نظام در خدمتش است رسانه های دولتی صدا و سیما و جرائد.مسبب خیلی از دشمنی ها و اختلافات هم شخحص ایشان است.دروغ گفت توهین کرد وعده توخالی هم داد واز همه بدتر کلی تخلف هم تو انتخابات کرد دیکه شما چی میگی؟

اولا این مطلب برا اثبات مظلومیت رییس جمهور نیست برای اثبات بی انصافی بعضی از ماست.
اما رییس جمهور واقعا مظلومه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

((برادر بنویس...
بازم بنویس...
حرف دل اونایی که تو این دنیای دنی خیلی غریب و تنهان))
معلوم شد تعدادتون چقدره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ

برادر من این جا ریا است که بر مردم حاکم است و گناهانی که انجام آن جایز است و موجب افتخار ، و خوبی ها کم و انجام آن گناه ، مگر نه این که آخر الزمان است و ناقوس کلیسا بر پشت خانه های مسلمانان با افتخار نصب شده و کانال های ماهواره را با آن نگاه کردن مظهر افتخار، این جا عشوه گری زنان و افتخار مردان بر نمایش نامو سشان فخر است و هرزه گی زنان تمدن است و این جا غذا دادن به سگ و گربه و موش و همخوابگی با آنان عین دفاع از حقوق حیوانات و انسانیت ،و بر شانه های آدمهای ضعیف تکیه زدن وکاخ ساختن زرنگی و سیاست و چه دیگر بگویم از این نامسلمانی ها ، این جا دروغ و .....

یه دوست چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://antiuniversity.blogfa.com

عالی بود
حرف حق جواب نداره
کاش خودمان می دانستیم که داریم ریشه خود را ا دستان خود قطع میکنیم
کاش این غرور را کنار می گذاشتیم و همه با هم برای آبادی یگانه میهنمان تلاش میکردیم
کاش هم حزب چپ و هم راست به اشتباهاتشان اعتراف می کردند و با این کار ایران را ایران می کردند
کاش...
(می دانید که کاش را کاشتند چیزی در نیامد)
به هر حال به امید آن روز

خیلی دوست دارم با شما همکاری کنم
آدرس وبلاگم در زیر آمده
خوشحال می شم یه سری به آن بزنی
(راستی این وبلاگ دانشجویی است)

غصه..همش غصه!!! چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ

راستش از اون چیزای که گفتی ما هیچی نفهمیدیم
اینکه تیم روبوتیک چی درست کره و امید رفته فضا و غضنفر اومده رو زمین!
مرد حسابی فکر نان باش که خربزه آبه!
اخه مصدق و کاشانی نفت رو ملی کردن که به یه درد مردم بخوره؛والله من نمیدونم این انرژی هسته ای چه کوفتی که این همه اخبار در موردش تو رسانه ها هست...بابا ولمون کنید تو رو خدا..
من جوون یه خونه میخوام..کار میخوام..زن و زندگی میخوام
گور بابای انرژی هسته ای و موشک روسی؛ اسباب بازی چینی...
البته تو تقصیری نداری .....!
فعلا در رو پاشنه ی شما میچرخه!

میدونی الان چند تا بیمار منتظر رادیو دارو هستند و ما به دلیل این که گنده های جهان حال نمیکنن به ما سوخت راکتور تهرانرو بدن چه هزینه ای داریم میکنیم؟
مثل بیسواد ها حرف نزن!

علی پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ

"باور کنید این ها آرزوی بعضی از ماست باورش سخته نه؟اما باور کنید!"
این جمله از مقاله شما درسته ولی فقط در مورد خودتون نه ملت ایران.
شما هر کس غیر خودتون را خائن، دشمن مردم، عامل استکبار، عامل صهیونیسم و بلندگوی bbc می دانید.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ

خدایی شما چی میخواید؟بمب اتمی!برای چی؟تضمین حکومت؟خوب نادونا با مردمتون خوب و دموکراتیک برخورد کنید تا کسی تهدیدتون نکنه!البته جوابت اینه:اموکراس نتیجه اش برکناری ماست!بدون سلاح.
آقای رجا نیوز که از پسر احمدی نژاد نون شب می گری!۳۰۰ میلیارد در آمد نفتی چی شد؟
این طرح هایی که بابات تو مناطق نفتی افتتاح می کرد که ماله زمان سید خندانه!یه طرحم شما بزنید!دوست دارم آقا رجا جواب منو بده.در تمام تاپیکهات البته اسمشو بذاره

یه سوال کنم راستشو میگی؟ داریوش جان؟
تو از اسرائیل وصل می شی و نظر میذاری نه؟آخه دغدغه هات همهشون دغدغه های دیکته شده رژیم منحوس اسرائیله

یک دوست جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ق.ظ

الفِ وزین
تاحالا فکر کردین چرا مردم ایران اینجور عمل میکنن؟
با گفتن «اینجا ایران است»فقط توهین به این مرز و بوم و این مردم بزرگ است.
شما می خواهید تلویحی بگوئید ایران محل زایش این جانورهاست چون ترسیمی که شما از ایرانیان کردید درقالب انسانیت نمی گنجد.

عزیز من در همین ایران بیجه جانی چندین کودک را قربانی میکند در همین ایران به زن یک سرایدار جلو چشمان شوهرش تجاوزمیکنند در همین ایران علیه رای و انتخاب ملت شورش میکنند!
ایرانی همیشه سرافراز بوده و هست اما باید با این مارمولک هایی که نام ایران را تباه میکنند با لنگه دمپایی برخورد کرد!

رضا جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ب.ظ

آقا مرسی!

صلحایی جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ http://Solahai.blogfa.com

سلام
از خوندن این نوشته شما به وجد اومدم. خدا به قلمت خیر و برکت بده.

با اجازه این مقاله با ذکر نام شما برای ویژه نامه سپیدار (ارگان بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران) پیرامون خودباوری ملی استفاده میشه.
حق نگهدارت اخوی

محمد یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ

تو اینقدر بی ناموسی که نظرات مخالف رو هم نشون نمیدی

غریبه یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ http://omraniash.blogfa.com

دوست عزیز چرا همیشه عادت داری مثل سد در برابر قدرت وایسی مگه نمی خوای به تو هم روشنفکر بگن و از شخصیتت تقدیر کنن مگه نمی خوای مثل مهاجرانی دوستایی داشته باشی که استفاشون به استفای تو بسته باشه کسایی که به خاطر تو مقابل مراجع تقلید و مجلسی ها و همه ی مردم وایسن می دونم جوابت مثبته پس تو هم منور الفکر باش

ما که نفهمیدیم شما چی گفتید!

ماندانا دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://narazi.ir

سلام.
زیبا بود.
ولی دخترخاله ی من، اونوری نیست. هم عقیده هستیم با هم.

بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد