منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

واکنش کاربران الف

                             

 

 یادداشت اخیر بنده با عنوان" بهرمانی یا رفسنجانی" در چندین سایت از جمله الف وسایت شخصی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شد البته درستون منتقدین.

انتشار این یادداشت  واکنش های متفاوتی را در میان کاربران الف برانگیخت عده ای موافق عده ای مخالف و عده ای هم توهین کرده بودند.

بنده پاسخ نظراتی که همه عزیزان گذاشته بودند را برای سایت الف ارسال کردم اما کل یادداشت بنا به دلایلی ! حذف شد.

البته الف با ارسال ایمیلی موضوع را به اطلاع بنده رساند اما خب باید به نظرات دوستان به روشی پاسخ داد. بنا براین در این یادداشت به برخی از نظرات پاسخ داده ام.

با تشکر ازهمه بزگوارانی که یادداشت  را با دقت خوانده و نظرات خود را برای ما نگاشتند.

 

 1.مطلب سبک و بی محتواست

امیدوارم با انتقادات دلسوزانه شما دوستان و اساتیدم به زودی مطالبی بنگارم که محتوایش در خور شان شما خوانندگان گرامی باشد.

البته اگر نوع گفتمان ما برای برخی ناخوشایند است دلیل بر سبکی نیست. اگر همین یادداشت را برای کسان دیگری مینوشتم قطعا هم مطلبم عالی بود و هم انسان آزاد اندیشی بودم!

 

 2. مطلب ناشی از عقده های سیاسی است

معمولا کسانی دچار عقده های سیاسی میشوند که در مبارزات سیاسی از رقیبان عقب بیفتند وشکستی میلیونی بخورند راهی جز رجز خوانی رسانه ای نداشته باشند اما خدارا شکر و در پناه الطاف الهی هنوز به این ورطه نیفتاده ام

بعید میدان امر به معروف بزرگان و بزرگزادگان که از روی خیرخواهی است ناشی از عقده های سیاسی باشد.

آخر من کوچک زاده چه عقده ای میتوانم نسبت به بزرگزادگان داشته باشم؟

 

 3.رهبری معظم انقلاب پیشانی سید حسن را بوسیدند

هرچه آن خسرو کند شیرین بود بله درست است رهبری بزرگوار ما تمام تلاشش را برای جلوگیری از کانالیزه شدن یادگار ارزشمند حاج احمد آقا خواهند کرد.اما سید حسن خمینی باید مراقب همه رفتارهایش باشد اما سید حسن مصطفوی هرکار که دوست دارد میتواند بکنداین کار برای راحتی خود ایشان است. 

 

4.جوجه پائیز ندیده برو به اندازه علی مطهری کتاب بخوان

جوجه رو انصافا راست گفتید من در این دنیای پیچیده سیاست و درویی های دوستان قدیمی با نظام  بسیار جوجه هستم اما برخی مواقع جوجه ها کاری بزرگ می کنند!شاید راننده تانک عراقی به حسین فهمیده گفت برو کنار جوجه! اما...اما در باب مطالعه باید نکته ای عرض کنم که گاهی یک چوپان حرفی میزند که هزاران فیلسوف از گفتنش عاجزهستند بهتر است اگر سخنی شنیدیم ببینیم حق است یا نه

 

 5.شمانونهالان عرصه سیاست هستید

سیاست یعنی تلاش یرای رسیدن به قدرت یا حفظ قدرت اما این معنی چه ارتباطی با یه جوون ایرانی که نظرات و تحلیل های شخصیش رو منتشر می کنه داره ما هم نمیدونیم! 

 

6.این تغییر نام باید  از سوی 70 میلیون مردم صورت بگیرد نه از جانب شما

بنده ذکر کرده ام عده ای از مردم این عناوین رو به این آقایان میدهند . البته جهت این که بنده در یادداشت خود فرزند شهید بزرگوار علامه مطهری را فریمانی بخوانم نیاز به برگزاری انتخابات نیست 

 

7. این یادداشت بوی اسلام بدون روحانیت میدهد!

اسلام عزیز با پالایش و تصفیه کسانی که از درون آرمان های اسلام حقیقی را قبول ندارند خود را بیمه میکند و هیچ گاه وام دار اشخاص نیست. اگر کسی با تذکرات دلسوزانه بخواهد جلوی انحراف برخی وابستگان را بگیرد با کل روحانیت مخالف است؟احترام به نام خانوادگی اسطوره های روحانیت انقلابی قرن بیستم جدا کردن اسلام از روحانیت است؟به لطف خدا بزرگان و مراجع و علمای اسلام عزیز با طرد عناصر مشکوک اجازه این که خلاف های آنان به نام اسلام گذاشته شود را نمیدهند

 

 8.ایمان و سواد این آقازاده ها از برخی نمایندگان بیشتر است!

در باب سواد که سواد مرحوم منتظری از تمامی فقهای هم دوره اش بیشتر بود!اما در باب ایمان این دیگر در صلاحیت کسی جز خداوند متعال نیست 

 و در پایان به همه و همه و مخصوصا همه متذکر می شویم

دوستان،بزرگان،یاران امام مراقب باشید

المال و البنون فتنه!

حال خود دانید

 


نظرات 3 + ارسال نظر
ایمانه چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ http://yavarane313.blogfa.com

مفاخره حضرت علی علیه السلام با امام حسین علیه السلام

عبدالله بن عباس گفت : رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم به ما فرمود : هنگامی که مرا به آسمان عروج دادند ، دیدم بر در بهشت نوشته شده است : « هیچ خدائی جز خدای یکتا نیست ، محمد ( ص ) رسول خداست ، علی ولی خداست ، حسن و حسین ، دو سبط رسول خدا هستند و فاطمه زهرا برگزیده خداست ، بر انکار کننده و دشمنی کننده ی با آن ها لعنت خدا باد » . گفته شده روزی رسول خدا ( ص ) نشسته بودند و امیرالمومنین علی بن ابی طالب ( ع ) نزد آن جناب بود که حسین بن علی ( ع ) داخل شد . رسول خدا ( ص ) امام حسین ( ع ) را گرفته در دامن خود نشاند و میان دو چشم و لب او را بوسید . امام حسین ( ع ) در آن زمان شش ساله بود . پس علی ( ع) عرض کرد : یا رسول الله آیا فرزندم حسین را دوست می داری ؟ پیامبر فرمود : چگونه او را دوست نداشته باشم ، در حالی که او عضوی از اعضای من است . علی ( ع ) عرض کرد : یا رسول الله ، کدام یک از ما ( من و حسین ) را بیشتر دوست می داری . امام حسین ( ع ) عرضه داشت : ای پدر هر که دارای شرافت بیشتری است ، نزد پیامبر ( ص ) دوست داشتنی تر است و از نظر مقام نزد او مقرّبتر است . علی ( ع ) فرمود : ای حسین با من مفاخره می کنی ؟ فرمود : بله ای پدر ، اگر مایل باشی .

پس علی ( ع ) به او فرمود : ای حسین :
ادامه در وبلاگ حوادث ظهور

منتظر خورشید پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام علیکم
خدا قوت من تازه با شما آشنا شدم اجرتان با آقا امام زمان

سعید شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ق.ظ

یادمون باشه جعفر کذاب فرزند امام دهم و برادر امام یازدهم و عموی امام زمان بود، دیگه از این بزرگزاده تر ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد