منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

کذب الوقاتون

کذب الوقاتون

تحولات خاورمیانه باعث گرمی  دوباره بازار وقاتون شده است. گروههایی که مدام به دنبال تعیین تاریخی برای ظهور منجی آخر الزمان می باشند. سودجویان و یا شاید کم سوادانی که  هر از گاهی با شبیه سازی حوادث جهانی با علائم ظهور منجی مدتی بازار گرمی کرده و دوباره خاموش میشوند. تاکنون شخصیت های متعددی را در دوره های گوناگون  با کاراکترهای اشاره شده در احادیث مطابقت داده و پس از چندی دوباره آپ تو دیت ! میشوند.

در این میان شدت علاقه مردم دین دار و موحد به فرج حضرت مهدی (عج) باعث می گردد تا محصولات تولیدی این گروهها شامل سی دی ،کتاب و ویژه نامه مورد استقبال عده کثیری قرار بگیرد.

در این که همه ما مسلمانان ،بخصوص شیعیان دلهایمان برای شنیدن ندای انا المهدی میتپد و هر غروب جمعه با حسرتی کشنده به غروب خورشید می نگریم و اشک می ریزیم شکی نیست. دلهای صدها میلیون مسلمان در انتظار آن روز بزرگ است و دیدن نشانه ها و علائمی از نزدیک بودن  روز موعود سبب شادی و امیدواری خواهد بود. اما همه باید دقت داشته باشیم که انسانهای سودجو و دشمنان شیعه از این احساسات ما سوء استفاده نکنند.

دشمنان ما بارها اعتراف کرده اند که علت پویایی شیعه و عدم ظلم پذیری و روحیه شهادت طلبی آنها به علت اعتقاد داشتن به دو پرچم است. پرچم سرخ حسینی و پرچم سبز انتظار مهدوی و جهت شکست شیعه میبایست اعتقاداتشان را به این دو پرچم لوث کرد. و قطعا طرح ها و برنامه ها گوناگونی برای این توطئه شوم چیده شده است. همانطور که عاشورای 88  شاهد اوج حملات دشمن به مقدسات مان بودیم.

قطعا مسئله انتظار و ظهور نیز از طراحی های دشمن در امان نیست. بهترین راه و سهل الوصول ترین راه جهت ضربه به این اعتقاد محکم اسلامی ایجاد حس نا امیدی از ظهور است. برای رسیدن به این اهداف دشمن سعی دارد تا با شبیه سازی وقایع روز با علائم ظهور و همچنین کاراکترسازی دقیقا مطابق با کاراکترهای خروج کننده هنگام ظهور وتبلیغات گسترده، اذهان مسلمانان را به سمت باور کاراکترها و علائم سوق داده و پس از این که جو امت مسلمان تحت تاثیر این القائات قرار گرفت و ظهور اتفاق نیفتاد حس ناامیدی خرد کننده سراسر این امت عظیم را گرفته و روحیه ایشان را به شدت تضعیف کند.

این روزها شبیه سازی هایی از این دست زیاد شده و خیلی از ما نیز به آن دامن میزنیم. مصداق سفیانی را مشخص کرده و او را آماده خروج اعلام کرده اند.مرد مغربی نیز که هم اکنون مردم کشورش را به توپ بسته است.پس دیگر همه چیز آماده است!کافی است طراحان این توطئه به سفیانی خود ساخته فرمان دهند خروجی مصلحتی کن.عده ای نیز حتی درکشور خودمان شروع به تبلیغات کرده و حتی برخی زمان ظهور را بسیار نزدیک و درچند سال آینده اعلام کرده اند!

در حالی که احادیث بسیاری از ائمه (علیهم السلام) نقل شده است که کسانی که وقت برای ظهور اعلام میکنند دروغ گو هستند. از آن روز موعود فقط خداوند باری تعالی اطلاع دارد و حتی شخص قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان(عج) نیز از روز موعود خبر ندارند. پس چطور بعضی به راحتی با مطالعه چند کتاب و مقایسه چند حدیث متواتر و غیر متواتر با وقایع روز، حکم به نزدیکی ظهور میدهند و وقت تعیین میکنند خدا عالم است.

وظیفه یک منتظر دردوران غیبت چیست؟ در کدام روایت آمده است که وظیفه منتظر این است که مدام حوادث جهان را با احادیث علائم ظهور تطبیق داده و تاریخ ظهور را حدس بزند؟ آیا این قبیل کارها ما را از وظایف اصلی دوران غیبت دور نمی سازد. وظیفه ما این است که مدام درحال آمادگی باشیم و از همه نظر چه کیفی و چه کمی خود را برای روز موعود مهیا سازیم . حال این روز موعود یا ممکن است همین جمعه باشد ان شاء الله و شاید هم ممکن است هزار سال دیگر باشد باز هم ان شاء الله.

برای خودمان آزمون های متعدد بگذاریم نمره ولایت پذیریمان در تبعیت از دستورات نائب امام چند است؟ اگر نمره مان زیر 20 است، در تبعیت از دستورات حضرت حجت(عج) از مردودین خواهیم بود. حضرت حجت(عج) بر اساس قلب ها و دل ها قضاوت خواهند کرد . آیا ما در برابر حکم های قانونی حاکم شرع تسلیم هستیم ؟ که بخواهیم در برابر قضاوت داودی حضرت منجی(عج) خم به ابرو نیاوریم؟ اگر کمی لنگ میزنیم سریعا در پی اصلاح باشیم .خیلی باید کار کرد تا بتوان مدعی لیاقت برای سربازی سپاه منجی(عج) شد پس در این وادی تلاش کنیم و هم و غممان آمادگی جسمی و روحی باشد شاید خدا بخواهد و همین جمعه....

نظرات 4 + ارسال نظر
تسخیر چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ق.ظ http://www.Taskhir.com

سلام جالب بود در کل وبلاگت خوبه سایت مانم درباره طراحی و خدمات وب سایت هست اگه میخوای به جمع بیش از 150 تا وبلاگی که با ما تبادل لینک کردن بپیوندی به قسمت - لینک دوستان - برو
موفق باشی[گل]
www.taskhir.com

ناشناس جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ق.ظ http://mehdikanani.blogfa.com

سلام
می خواست ببینم
این سی دی که تازه به بازار اومده و د مورد خاورمیانه و ظهور امام حرف می زنه راسته اگه راست نیست این سی دی را کی وارد بازار کرده
البته تین سی دی مال دی ماهه که هنوز هیچ اتفاقی در خاورمیانه رخ نداده؟!!!!!!!!
لطفا جوابش را به ایمیلم بفرستید

روزبهانی سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.almekyal.blogfa.com

سلام

سال نو مبارک.
ان شاالله سال خوبی همراه با سعادت و سلامتی داشته باشید.

اللهم عجل لولیک الفرج.

یاحق

سجاد ده شیری سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ http://no1.pelakweb.ir/

سلام
وبلاگ شخصی من هم راه اندازی شد...
خوشحال میشم نظراتتون رو بدونم...
(قسمت نظراتش هم کار میکنه!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد