منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

وصیت نامه هایی که بروز میشوند!

                   

مدتی است که برخی از عزیزان وطن دوست بنا به دلایلی که بر کسی پوشیده نیست شروع به تکثیر وصیت نامه هایی به نام شاهان هخامنشی کرده و در رنگ ها و طرح های گوناگون  به معرض فروش میگذارند تا در کافی شاپ ها و رستوران ها و سایر جاها در معرض دید عموم قرار بگیرد تا همه بدانند که عجب شاهان عدالت محوری داشته ایم ما!

بگذریم که چه قدر ما مردم تحمل عدالت را داریم 5 برابر همسایه گاز مصرف میکنیم و انتظار داریم یک پنجم او پول قبض بدهیم! بی خیال...

 منشور کوروش یکی از افتخارات ما ایرانیان است بدین جهت که زمانی که غرب در بربریت محض غوطه ور بود شاه ایران منشور حقوق بشر مینگاشت. این برای همه ما افتخار است و در این شکی نیست. اما حضور باقی مانده های فتنه سبز در هر عرصه ای خربکاری مضحک و آش شورو تهوع آوری بوجود می آورد که داد همه را در می آورد. از جریان رای دادن هزار تا هزارتایی به میرحسین جهت چاپ تصویرش روی جلد مجله تایم که مایه آبرو ریزی شد تا رای دادن  بازم  هزارتا  هزارتایی به  فیلم" جدایی نادر  از  سیمین" که یک شبه  فیلم  رو  جزء 10 فیلم  برتر تاریخ  سینمای

 جهان !!کرد و بعد از اقدام سریع مدیران سایت جهت حذف نظرات با "آی پی" مشابه  و سقوط نادر و سیمین فرهادی به ته جدول ،کاربران دیگر کشورها  چه توهین ها که به فرهنگ و ادب ایرانی نکردند متاسفانه!

در بحث وصیت نامه های شاهان هخامنشی نیز اوضاع به همین منوال است. سبزها به دلیل این که فاصله شان با اطاق فکرشان زیاد است چه اطاق فکر بدنشان و چه اطاق فکر لندنشان ،یک شوربازاری راه انداخته اند که نگو..هر روز یک نسخه جدید از وصیت نامه شاهان منتشر میشه و هر کدوم هم یکی دو بند بیشتر از اون یکی داره

حالا یا شهاهان هخامنشی خودشون از اینترنت تخت جمشید که احتمالا وایرلس هم باید باشه استفاده میکنند و وصیت نامه هاشون رو آپ تو دیت میکنند و یا میان به خواب نوه نتیجه هاشون که اینارو اضافه کن.

برخی از این وصیت نامه ها به گونه ای ناشیانه نوشته میشوند که آدم خندش میگیره ...

 وصیت نامه های مورد بازبینی و بروز رسانی! قرار گرفته توسط سبز ها یه چیزی تو این مایه ها هستند:

از داریوش ششم فرزند هوخشتره سوم به مردم ایران

بدانید که من دیگر شما را ترک خواهم کرد. اما برای آیندگان توصیه هایی به یادگار میگذارم که اگر رعایت کنند خوش بخت و سعادت مند خواهند بود مانند مردم ایران در زمان من!

ای مردم بدانید شاهان حق ندارند شما را اذیت کنند شما آزادید که هرجور دوست دارید لبلس بپوشید و زیبایی شما نشان دهنده زیبایی مردم ایران زمین است و باید همه دنیا از زیبایی شما بهره مند گردند!

دختران و پسران این مرزو بوم مانند برگ گل پاکند و هیچ کس حق ندارد به ایشان مظنون باشد حتی اگر مکان حضور اینان خلوت و تاریک باشد!

کسی حق ندارد اجازه استفاده مردم ایران زمین را از وسایلی که بعدن ها خواهد آمد و میتوان از درون خانه ها آن ور دنیاها را دید سلب کند !

دختران میتوانند روی اسب های خودشان  روسری بر سر نداشته باشند زیرا اسب خودشان است و اسب مانند خانه است!

نرخ بیکاری باید پایین باشد. تورم در زمان من صفر بود و اعتیاد معنایی نداشت!

در بحبوحه ها و بحران ها بدانید که ادب مرد به از دولت اوست!

گشت ارشادگان را تعطیل کردم باشد تا بقیه نیز بدین راه بروند!

و در آخر :چو ایران نباشد تن من مباد!      یار دبستای من با من و همراه منی!

 امضاء

 داریوش ششم

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

1.728395047541.43432943094سلام
با « دختران قالی باف » آپم
منتظرتم

مصطفی نمازیان دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://edvardo.blogfa.com

بنام خدا
با مطلبی تحت عنوان" اعتدال و عدالت، حلقه مفقوده جریان اقتدارگرای قدرت طلب" بروزم. بررسی حملات مشکوک جریان انحرافی و بی بصیرت به دولتمردان و بی توجهی به فرمایشات صریح رهبر انقلاب در مذمت فضای تهمت و تخریب. منتظر بازدید و نظردهی شما. یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد