منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

به خاطر میهنم - وازکتومی میکنم!

                          

 

الکل و مشروبات الکلی مضرات فراوانی دارد که همه گفته اند حتی آنها که خورده اند! یکی از مضرات مسکرات زائل شدن عقل است. البته کسانی که دائم الخمر بوده و یا مدت مدیدی است که سر در این آخور حرام دارند در حالت هوشیاری نیز عقلشان پاره سنگ برداشته و بالاخانه تعطیل میگردد. کارشناسان بر این باورند که اگر یک فرد الکلی تریاک را نیز در بزم خویش بنشاند دیگر نه تنها از عقل در کل وجود او خبری نخواهد بود بلکه مغز نیز در بالاخانه ایشان لاموجد شده  همچین موجودی فقط موجب مضحکه و خنده است.

 موش آزمایشگاهی نظریه ای که گفته شد ، امید سلطنت طلب ها، متوهم متوهم ها،نشسته بر اموال دزدی پاپا،  مایه خنده شدید ماها ، رضا ربع پهلوی است.

هر ازگاهی که مستی کم و بیش از سر این جوجه خروس بی تاج می افتد افاضه ای کرده و ملتی را خندانده و دوباره به خماری رفته است.

تریاک هم تا قیمتش بالا و پایین می شود این بابا که از کیفوری در آمده و نشئگی از سرش پریده در حالتی عصبانی چرت و پرتی گفته و خوابیده است.

آخرین افاضه ایشان مرتبط دانستن علت خودکشی برادرش با غم دوری پاپا و همچنین غم جوانان وطن بود که کمی سختی های روزگار را از دلمان زدود و شبی به اتفاق دوستان خندیدیم و به صبح رساندیم.

اخیرا در مصاحبه یکی از شبکه های سلطنت طلب ماهواره ای با این ربع پهلوی افاضه ای از ایشان متصاعد شده که هرکس بخواند و بشنود نه تنها از خنده روده بر میشود بلکه از شدت کم عقلی این آدم و اطرافیان و هواداران کمتر از ربع نفرش، دچار حیرت نشده  و جان به جان آفرین تسلیم نکند عجیب است!

مجری برنامه از این بابا می پرسه شما برنامه  دارید که اگر تاج و تخت رو در ایران به دست بگیرید حکومت رو موروثی کنید؟

میگه: "نه من میخوام حکومت دموکراتیک باشه"

مجری اضافه میکنه:"خب آخه مردم ایران! نگرانن که شما حکومت رو موروثی کنید چون مردم دموکراسی میخوان!"

ربع پهلوی می گه: "نه من اصلا همچین برنامه ای ندارم و حتی برای رفع نگرانی های مردم ایران در همین ایام نزدیک قصد دارم وازکتومی کنم تا هیچ اولادی از من نماند!"

در این که عمل وازکتومی کار درستی است یا نه سخن ها رفته و تحلیل ها شده است. اما در این که کسی برای وطنش و نگرانی مردم وطنش وازکتومی کند تا به حال در هیچ کدام از کلینیک های جهان گزارش نشده و از نوادر روزگار است.

خوب شد وازکتومی مدت ها پیش اختراع نشده بود وگرنه شاید با  انجام چنین ابتکاری توسط پاپا ،دیگر خود ربع پهلوی هم وجود نداشت!

الیته این بدعتی که این شاهزاده از خود به جای گذاشته تمامی شاهزاده های عربی را به وحشت انداخته وهرچی ناسزا هست نثارش میکنند. میگویند ممکن است پدرانمان برای رهایی از دست قیام های مردمی و ساکت کردن اعتراضات ،ما را وازکتومی کنند تا مردم نگران ادامه حکومت نباشند!

البته چون قذافی کارهای محیرالعقول زیاد می کند ،معلوم نیست شاید تا الان همه پسرانش را وازکتومی کرده باشد.

احتمالا ربع پهلوی میخواهد به مردم اطمینان بدهد که او آخرین بازمانده از یک نسل بی ریشه ، بی هویت ، خائن و سرسپرده خواهد بود و دیگر نفر بعدی درکار نیست پس حالا که اینطوره بذارید این آخرین بازمانده یه مدتی سلطنت کنه و بره!!

تاریخ نقل نکرده است که مجری برنامه از خنده مرده است و یا به احترام این از خود گذشتگی ایشان برای وطن !برپا ایستاده و دستش را روی قلبش نهاده و این شعر را به همراهی او خوانده است:

به خاطر میهنم--- وازکتومی می کنم!

نظرات 6 + ارسال نظر
همت یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ق.ظ http://heyatonline.blogfa.com

نشئگی

با تشکر اصلاح شد

بهاره مقدم یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:52 ب.ظ http://dmsobh5.blogfa.com

دیوانگی شان هم عالمی دارد!!!
طفلی حامی دموکراسیه
ولابد با شعار؛زنده باد مخالف من!!!!!!!!!!!!!
خداقوت
با"محمود همیشه احمدی نژادباش "به روزم و در انتظار حضور ارزشمندتون
علی علی

سکوت پرصدا سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.sokoote-porseda.blogfa.com

خدارو شکر که نه فقط دشمنامون بلکه جوجه دشمنامون هم احمق هستند.
خوشحال میشم به ما هم سری بزنید.
موفق باشید

کانون وبلاگ نویسان فتح - معتمد محله دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://kanoonFATH.blogfa.com

اصلا حاش خوب نیست ، قاط زده ...

[ بدون نام ] شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ

بزرگترین دشمن جنبش سبز بعد از انحصار طلبان حکومتی شخص ربع پهلوی است

محمد شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ http://www.facebook.com/profile.php?id=100001120851453

آقا اصل کلامو گفتن و چه هدف مقدسی دارن ایشون . ما دور ماندگان از دموکراسی و تمدن و اسیر حکومت اسلامی را هم در نیمه شبها هنگامی که درخلوت خویش با زیود محترمه به خوردن باده فرنگی و دود کردن قره قوروت و اذکار متعالی مشغولید دعائی بفرمائید .
راستی این وازکتومی خوردنیه؟ قیمتش چنده؟ سوپری محل پرسیدم نداشتن ؟ خرید اینترنتی؟ چیزی ؟ اگه پیدا کردین ما طلبه شدیم یه وعده بخوریم ببینیم چیه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد