منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

22 خرداد نقشه راه

ماه پایانی بهار برای انقلاب ما سرشار از حماسه و غرور است.خرداد، قمر برج های شمسی است در کهکشان ایران اسلامی.آوردگاه حادثه های بزرگ و به یاد ماندنی . خاستگاه و نقطه شروع انقلاب که از نیمه خرداد بود وامام راحل نیز  انتظار فرج از نیمه خرداد  می کشید.

ابتدای این ماه یادواره سرداران فاتح غیرت و مردانگی را در دروازه خرمشهر آویخته و انتهای آن عروج سرو قد کشیده تربیت اسلامی را به تصویر کشیده است در حافظه ی پاوه  ،"چمران " بزرگ و آزاده.

خرداد، ماه انقلاب ماست.ماه حماسه هایی که همه با هم آفریدیم . ماه اشک هایی که همه با هم ریختیم .ماه غصه هایی که همه با هم خوردیم .

انگار خرداد ، هرسال منتظر است تا ایران زمین حماسه ای بیافریند و بهار  با بارقه های این حماسه شرقی پایان یابد. هر حماسه از جنسی متفاوت و صبغه ای دیگر؛ اما برآیند همه اعتلای نام بلند کشور.

 22خرداد سال هزار و سیصد و هشتاد و هشت:

 چشم جهانیان به ایران دوخته شده است. سکوت تمامی رسانه های دنیا را در خود فرو برده . انگار همه می دانند که حماسه ای در راه است . دوست و دشمن ، مومن و منافق.

فضای تبلیغاتی روزهای گذشته ملت قهرمان ایران را انگار  لشکریان خدا بر بال فرشتگان نشانده و به سوی صندوق های رای فوج فوج راهی می کند تا سکوت مذبوحانه ی بوق های تبلیغاتی غربی ادامه یابد.

و سکوت می شکند: 85درصد!

85 درصد عدد بزرگی است . عدد خیلی بزرگی است این جمله را آن روز خیلی ها متحیرانه تکرار کردند.

 63 درصد و 33 درصد و حتی آن یه کمی درصد! هم توجهشان را جلب نکرد، چون عدد 85 درصد خیلی بزرگ بود. آنها قرن هاست که از جمع درصدها می ترسند و تفریق خوشحالشان می کند ، لذا همه زورشان را زدند تا 85 درصد را تقسیم کنند 63 را روبروی 33 قرار داده  و از ابهت 85 بکاهند.در باب این تقسیم غمناک سخن ها و تحلیل های فراوان رفته است ؛ اما آنچه که مانده و برای همیشه خواهد ماند سپیده ی روشن بصیرت انقلابی در 22خرداد است. ملت اوج هجمه ها، دروغ ها، نیرنگ ها، فریب ها، مظلوم نمایی های شیطانی، هیاهو، موج سواری و جنگ روانی را تجربه کرد .اما محکم و استوار ایستاد. ولایت مداری خویش را با قدرت و صلابت به دشمن ثابت کرد. آنگاه که نائب امام عصر (عج ا... تعالی فرجه الشریف) در خطبه های نماز با قطب عالم امکان درد و دل کرد بغض سنگین امت، فتنه را همانجا کشت و آنگاه که  فتنه گران، وحشیانه خیمه ی عزای ابا عبد ا... را سوزاندند تا هفت نسلشان سوخت. 22 خرداد سپیده ی روشنی ها و مقدمه ی یوم ا... 9 دی بود. بصیرت انقلابی هدیه ی بزرگ دهه ی سوم خرداد 88 بود، بصیرتی که نبودنش قوی ترین انقلابها و انقلابی ترین انقلابیون را به چشم برهم زدنی به موزه های تاریخ می سپارد. امت متوجه شد که دشمن دست از سر انقلاب بر نداشته است، توطئه ها و نقشه هایش نتیجه ی ده سال برنامه ریزی و فکر است و علیرغم همه نیشخندهای برخی کوته فکران داخلی باید دوباره بگوئیم که منشا تمامی توطئه ها، شیطان بزرگ آمریکاست . ملت فهمید که در بحبوحه ها و گردنه های سخت و طاقت فرسا تنها امام امت است که می بایست گوش به کلامش داد و دل  به او سپرد که صراط مستقیم انقلاب را خوب می شناسد و راه از بیراهه تمایز میدهد.

در اوج صداهای گوناگون و نظرات رنگارنگ که هرکدام بر غبار آلودگی فتنه می افزاید تنها این نظر امام امت است که چون نسیم، غبار فتنه میزداید. و دلهای مومنان را آرامش بخشیده منافقان را رسوا میکند. بصیرتی که 22 خرداد به ما ارزانی داد تبعیت محض از اوامر امام امت "حضرت امام خامنه ای" است و تازمانی که بدین سلاح مجهزیم به فتنه ها برگو تا بیایند و بروند که ما ایستاده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد