منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

آقای ده نمکی توهم فقط برای آن وری ها نیست!

دوئل" اخراجی ها" و "جدایی نادر از سیمین" با همه کش و قوس ها تمام شد. دوئلی که از همان ایتدا برنده اش مشخص بود اما  طرفداران فرضیه "ما بیشماریم" دوباره با تکرار فرضیه  شکست خورده خود تصمیم به زورآزمایی کردند و همه نوع دست و پایی زدند تا فیلم "فرهادی" ، "ده نمکی" را اخراج کند. اما فروش تقریبا دوبرابری" اخراجی ها" آب سردی بود دوباره بر فرضیه " به جان مادرمان ما بی شماریم"

این که چرا و به چه دلایلی این دوفیلم نماد دوجریان شدند و دردوئلی ناخواسته قرار گرفتند موضوع بحث ما نیست. این که کدام فیلم خوش ساخت تر بود و کدام فیلم نبود هم موضوع بحث ما نیست. این که "ده نمکی" کارگردان  هست یا نه نیز موضوع بحث ما نیست. موضوع بحث ما توهم است.اما نه  توهم "فرهادی" که در دفاع از سبزها و حرف های  ناشی از جوگیر شدنش به علت ابراز علاقه سبزها به فیلمش به اوج رسید . موضوع  توهمی است که جناب" ده نمکی" را فرا گرفته است!

البته باید اعتراف کرد که وقتی ابرو باد و مه و خورشیدو فلک در کار باشندتا" اخراجی ها "نفروشد و باز هم خوب بفروشد خب ممکن است جناب" ده نمکی" که پس از جفاهای فراوان درحق فیلمش همچین برد با شکوهی داشته کمی به سمت خود شیفتگی برود. اما باید خودش را کنترل کند.

مخصوصا کسانی که داعیه انقلابی گری و دیانت دارند به هیچ وجه نباید در دام توهم و خود برتر بینی و تکبر بیفتند. حتی اگر بخواهند لج دشمنان رادر بیاورند!

امیدوارم جناب "ده نمکی" این یادداشت ما را بی پاسخ بگذارند و ما را همردیف جریانات ضد اخراجی ها قرار نداده و در مصاحبه ها ما را نچزانند.

برادر گرامی!

شما در دانشگاه امام صادق (ع) سخنی فرموده اید که آرام و قرار را از من گرفت و تا این مجیز را ننوشتم آرام نگرفتم

فرموده اید:

"صحبت امروز خانه های ایرانی کتاب قرآن ،حافظ و اخراجی هاست!"(منبع روزنامه وطن امروز شماره 678-ص7)

این جمله متوهمانه چگونه از شما صادر شده است؟ به همین ماه عزیز در خانه ما که ایرانی هستیم دوماهی است که هیچ نقلی از اخراجی ها نشده است چه برسد که بخواهیم  هم ردیف با کلام الله مجید در باره اخراجی ها بحث کنیم!

برادر گرامی!

در خانه های ایرانی قرآن مجید، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه،مفاتیح الجنان، دیوان حافظ و سعدی و صائب و شاهنامه فردوسی است که یکه تاز است نه فیلم اخراجی ها!

شاید منظور شما از این جمله این است که فیلم اخراجی ها جزء تحلیل های روزانه مردمی شده است. خب این جمله درست تر است و میتوان گفت در خانه های ایرانی صحبت از یارانه ها ،اخراجی ها و ادغام هاست!

برادر گرامی !

فیلمهای شما به دلیل نگاه مردمی و صحبت از دغدغه های ملت مورد توجه مردم شریف ایران قرار گرفته است اما نباید شما سرور گرامی را به سمت توهم برده و خدای ناکرده احساساتی دون شان شما وجودتان را در بر بگیرد.

وقتی توهم مومنی را در بربگیرد دیگر باید فاتحه ایمانش را خواند. پس همه باید مراقب باشیم و هرچه کرده ایم و می کنیم را از خدا و عنایات او بدانیم.

برادر گرامی!

اخراجی ها تمام شد و حرفش را زد و مخاطبانش هم حرف را شنیدند. و اثبات کرد که سینما با ابتذال نمیتواند مخاطب را به خود بکشاند بلکه مردم شیفته فیلم هایی هستند که از زبان خودشان حرف بزند.  امامبادا این اقبال مردمی شما را شیفته خود کند!

می دانم که نقد برادرتان را به گوش جان می شنوید و نیت ما را جز خیر و صلاح خود  نمی پندارید. به امید موفقیت های بیشتر شما

نظرات 2 + ارسال نظر
بهاره مقدم پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ http://dmsobh5.blogfa.com

هنوزم توتوهم ان که سرترن!بیخیال!
مام میگیم حق باشماس!!
کم پیدایید
علی علی

دختران پیشونی سفید جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ http://manjab.blogfa.com

دعوتنامه
سلام
همینقدر که در مورد حجاب حرفهایی برای گفتن دارید مرا را مجاب میکنه تا از شما دعوت کنم به وبلاگ دختران پیشونی سفید سری بزنی و در بخش مطلب 50 ام با عنوان (دیناری برای ترویج حجاب) فکرها و راهکاری خود را ارائه نمایی و اگه تونستی (هر چند زحمته) سایر دوستان را که در این مورد میتونن مطلبی ارائه بدهن از طرف ما دعوت کنی ممنونت میشیم
یا حق
آدرس اینترنتی مطلب پنجاهم :
http://manjab.blogfa.com/post-55.aspx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد