منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

هرچه سریعتر سی وسه روز را ببینید

 محمد حاشر یزدانی 

سی و سه روز عشق، سی و سه روز مظلومیت ،سی و سه روز ایثار، سی و سه روز اسلام ناب محمدی ، سی و سه روز هجمه شیطان، سی وسه روز ایستادگی جانانه ایمان ، اینها قطره ایست در توصیف دریای سی و سه روز مقاومت شیعیان راستین حضرت امیرمومنان در لبنان سرزمین عشق و ایمان.

سی و سه بار سبحان الله  در سی و سه ر وز جهاد برای قدرت ایمان بچه شیعه های جنوب، سی و سه بار الحمد لله  در سی و سه روز برای عنایت و امداد الهی و سی و چهار بار الله اکبر در روز سی و چهارم روز جشن  فتح و پیروزی .

نمیتوان نوک قلم را نگه داشت عاشقانه میتازد و مینوازد سینه کاغذ را .اوج حماسه لبنان وصف نشدنی  و ناگفتنی است. با بوسه بر دستان خدا مردان ،بوسه بر پیشانی پیشانی حزب الله  سید حسن نصرالله.

قلب امام عصر روحی له الفداه و نائبش را شاد کردن کار هرکسی نیست کاری که حزب الله کرد کاری سترگ بود که قدرش را  نمیتوان دانست و درک کرد.

حزب الله شیطان را به زمین زد پوزه اش را به خاک مالید و نعره اش را بلند کرد. حزب الله امیدی در قلب مسلمانان شد سی و سه روز مقدمه بیست و دوروز شد و مقدمه ای  در آینده ای نزدیک برای 11 روز و یک روز ،آری یک روز و شاید حتی یک ساعت زمان  برای نابودی اسرائیل کافی است برای ما و شما

اگر بخواهیم ...

مگر کسی هست که نخواهد؟ قطعا همه میگوییم نه همه مان میخواهیم که آن روز بیاید و ما هم سهمی داشته باشیم در این پیروزی بزرگ اما قبول کنید کمی تنبل و بی خیال هستیم یعنی آرزوی این پیروزی بزرگ راداریم اما خیلی وقت ها حواسمان نیست باید چکارکنیم. اصلا گاهی اوقات فقط دعا میکنیم که این اتفاق بیفتد ولی در قدم برداشتن ضعیف هستیم. گمان خیلی هامان این است که بعد ازظهر روز قدس یعنی پایان تکلیف سال در تلاش برای آزادی قدس و بعد از آن همه چیز محدود میشود به نفرین مادرها و مادربزرگ ها و حرص پدرها هنگام تماشای اخبار حمله صهیونیست ها به مدرسه و یا اردوگاهی فلسطینی.

سالهاست که دولت اسلامی دیپلماسی فعالی در برابر این خنجر فرورفته در قلب سرزمین اسلامی دارد اما دیپلماسی عمومی کمی ضعیف است. گاهی دیپلماسی عمومی خیلی کاراتر از دیپلماسی دولتی است. مردم ما همه باید درصحنه باشند. کدام صحنه؟ مگر همه زمین ها کربلا نیست و مگر همه روز ها عاشورا نیست؟ مگر یا لیتنا کنا معک ورد زبان همه ما نیست. صحنه میدان مبارزه با اسرائیل است.

کداممان وقتی قهوه نستله را میبینیم خون غیرتمان به جوش می آید.پپسی و کوکاکولا هم که جولان میدهند لب تاب های اپل هم همه جا هستند . پس دشمن همین نزدیکی هاست توی آشپزخانه و یخچال و درفتر کار اما  حبیب و حر و مسلم بن عوسجه کجا هستند؟ میدان مهیاست سلاح هم هست مرد میدان میخواهیم کسی هست؟  

 

                

               

 

سی و سه روز اکران شده است از همان  هفته اول باید یک میلیارد بفروشدآیا فروخته است؟ مردم شهید پرور ما باید صف بکشند در برابر سینماها،پدران و مادران دست در دست کودکانشان بیایند و جوهر نفرت از این جرثومه فشاد را در قلب پاک فرزندانشان بنشانند. منبر ها و تریبون ها باید بشورانند مردم را برای دین این فیلم. تا خونی در رگ هنر متعهد ولایی باشد .آیا کرده اند؟ جنبش های وبلاگی کجا هستند؟ وبلاگ های ارزشی حواسشان هست؟ میدانید چه چیزی به نمایش در آمده است؟ میدانید این فیلم یعنی نمایش تاثیر ولایت در روح و جان عده ای جوان که استکبار جهانی را به زانو در آورده اند؟

تبلیغ کنید جار بزنید شور به پا کنید سی و سه روز باید خیلی دیده شود. جوانان مذهبی ما همه باید حضور پیدا کنند سینماها یک دست پرچم های زرد باشد عکس های سید فتح و پیروزی سید ولایت مداری سید زیبایی سید نصرالله.

سانس ها باید دوبرابر شوند و مدیران فرهنگی کشور باید شوک زده شوند تا بدانند ذائقه مردم ما این است. نه عشق و عاشقی یک پیرمرد 80 ساله که فقط یک دیالوگ ساده را در همه فیلم ها تکرار میکند!

سی و سه روز باید حداقل 3 میلیارد بفروشد و اگر بفروشد در میدان فرهنگی سنگری جدید را فتح کرده ایم و اگر نفروشد باور کنید کم کم  سنگرمان را تسخیر میکنند و به حاشیه میبرندمان.

باور کنید دشمن آمار فروش این فیلم را در همه شهر ها گرفته و تحلیل میکند. شکارچی شنبه را نیز گرفته و آنالیز کرده است. او حواسش جمع است آیا ما هم مراقبیم.

کاش همه درک کنیم این شرایط را، کاش منبری های ما فریاد کنند که تا قبل از اربعین سی و سه روز را ببنینید بعد دسته های عزای ابا عبدالله را فراهم کنید! یعنی میشود؟

حوزه های علمیه تشویق کنند طلاب را،تشکل های دانشجویی همه اعضاء را به تماشای این فیلم ببرد ، بسیج مثل همیشه در میدان باشد تا چشم شبیخون فرهنگی در بیاید. تا دود از کله فرهنگ های بی فرهنگی این روزها بلند شود.

آن روز که فرهنگ و حمایت از فرهنگ دینی دغدغه اول دینمداران ما شد روز شکست کامل دشمن است. وقتی سی و سه روز 10 میلیارد بفروشد و فیلم زعفرانیه! 100 میلیون، آن روز روز پیروزی است یوم الله است. آن وقت است که بیست و دوروز هم میفروشد . شکارچی شنبه 2و 3 هم ساخته میشود . سی دی های مرد عنکبوتی برگشت میخورد به همانجایی که بوده است و ما پیروزیم. بجنبید خواهران وبرادران جهاد کنید و هرچه سریعترسی و سه روز را ببینید!

نظرات 5 + ارسال نظر
نیری جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ http://sarbazejangenarm.blogfa.com

متن آتشینی بود
من که ترغیب شدم ببینمش
مطلبتان انگیزه ای شد برای اینکه در تالارهای گفتگوی تبیان بحثی با چنین موضوعی ایجاد کنم. بخشی از مطلبتان را هم در آنجا قرار داده ام اگر دوست داشتین برین ببینید:
http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=416431&forumID=454

چ فرقی می کنه ؟ یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

سی و سه روز اسلام ناب محمدی ؟؟؟؟؟؟ اون هم بدون حجاب ؟ وای بر شما! به کجای می روید ای مسلمانان؟ وااااااای وااااااااااای

خجالت نمیکشی؟ طرف فقط با یه زن دست داده میگین این همه بهش دری وری میگین، این آقا تو فیلمش زن مسلمون رو بی حجاب نشون داده اون وقت میگی اسلام ناب محمدی؟ زحمت کشیدی با این تفکرت.

در ضمن خود بسیجی ها هم حوصله ی دیدن این فیلم ها رو ندارن اونوقت میگی همه بسیج بشن برن این فیلم رو ببینن، این ها هم از همون استقبال های خود جوشه دیگه ؟

سلام
روز شهادت باعث شدید کمی بخندیم گناهش پای خودتون!
سی و سه روز اسلام ناب محمدی یعنی سی و سه روز مقاومت مردم جنوب لبنان .نه این که فیلم سی و سه روز اسلام ناب محمدی است!
(یادداشت رو با دقت بخونید تا آخر و کمی تامل کنید بعد لیست نظرات را باز کرده و نظر بگذارید با تشکر! اگر عجله دارید نیازی به نظر گذاشتن نیست.)
بسیج شین یعنی خودجوش. بسیجمون کنن یعنی غیر خودجوش!

چ فرقی می کنه ؟ دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ

سعی کن روز شهادت نخندی، گناهش پای خودت، به من چه!

تا آخر خونده بودم که نظر دادم.

شما دستور دادی که بسیج شین. به این میگین خودجوش دیگه؟ مثل 9 دی، دستور دادن بیاین راهپیمایی، شد خودجوش، منظورت همین بود دیگه؟ اگه خودجوش اینه که یکی بگه و بقیه اجرا کنن چه خودجوشیه؟ خودجوش یعنی هرکس با توجه به نطر خودش عملی رو انجام بده نه اینکه دیکته بشه. البته برای کسایی که 9 دی رو خودجوش میدون خوب عادیه که "بسیج شین برین فیلم رو ببینین" هم میشه خودجوش.

سلام
باور کن این دفعه رو هرکاری کردم نخندم نشد که نشد خدایا ببخش....
این 9 دی ببین چیکار کرده که برخی از عزیزان هنوز که هنوزه تو کفن که خودجوش بود؟ نبود؟ بسیج شدیم؟ بسیجمون کردن؟ زدیم تو خال؟ یا خالو له کردیم؟ کلا روز محشری بود 9 دی یادش بخیر
در ضمن ما کی باشیم که بخوایم دستور بدیم همه بسیج شن؟؟
مثلا اگه من به دوستام بگم همه بسیج شیم بریم سینما، سینما رفتنمون میشه حرکت غیرخودجوش و دولتی؟ جدی؟ خوبه ها پس کلی کار دولتی تاحالا کردم بدون جیره مواجب ای بابا!

چ فرقی می کنه ؟ سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ

دیگه اشتباهه خودت بوده که جیره نگرفتی، همه هم قشرات که دارن می گیرن، برو بگیر که عقب افتادی.

در ضمن 9 دی هم هیچکاری نکرده، با کلی اس ام اس و تبلیغ یه سری از مردم اومدن توخیابون، سوریه هم همینطوریه ، چند سال دیگه عاقبت هر دوتا کشور و میبینیم. مگه قذافی دوام آورد، ایننا هم مثل همون، خیلی خوشحال نباش

این دفعه دیگه خندم نگرفت...
سلام
همین که هیچ وقت در نظرهات سلام نمی کنی مشخصه خیلی ناراحتی حالا از چی من نمیدونم اما سلام
9 دی هرچی بود خیلی باحال بود خیلی چطور شما هی به 25 خرداد بنازید و بگید 12 میلیون نفر اومدن خودجوش! خب بذار ماهم حال کنیم بگیم هزارنفر! اومدیم خودجوش!
کلا حال کن داداشم بذار ما هم خوش باشیم
اگر هم تا چند سال دیگه اونجوری که میگی شد دیدارمون به قیامت حلال کن.

چ فرقی می کنه ؟ چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام
(کلا عادت نداشتم که توی کامنت هام سلام کنم، چه اینجا چه سایت های دیگه، کاری به ناراحتی نداره)

من جزو اون 12 میلیون نبودم، برای اینکه بیشتر بشناسی من حتی سال 84 به امید اینکه شاید کشور یکم عوض شه و مدیریت قبلی نیاد سر کار به آقای احمدی نژاد رای دادم، اما دیدین که حال و روز کشور به چه وضعی افتاد، تو سال 88 فکر میکنی اگه موسوی رای میآورد فرقی می کرد؟ الان حال وروزمون بهتر بود؟
2 تا نکته:
1- خانه از پای بست ویران است ...
2- از بحث منحرف شدیم، خداییش فیلم 33 روز فیلم به درد بخوری بود؟ یا اون چند موردی که مثال زدی ؟
منم می تونم نقاشی بکشم، یه مکعب میکشم میگم خانه ی خدا رو کشیدم، بعد هم میگم ببینید چه مفهوم بالایی داره، اما نقاشی من کجا و کار یه نقاش بزرگ در حد فرشچیان کجا؟ قابل مقایسه است؟
فیلم خوب ساختن فقط انتخاب یه موضوع خوب نیست، پرداختش مهمتر از موضوعشه، نمیدونم "فهرست شیندلر" رو دیدی یا نه، اما اینقدر عالی ساخته شده که منی که میدونم یهود الان که هیچی ، توی جنگ جهانی هم مظلوم نبود، اما از دیدن این فیلم لذت بردم.
چرا فیلم های به اصطلاح مذهبی ما توی ذوق میزنه؟

سلام
آخیش حالا شد
این و میگن دو کلمه حرف حساب
داداش من خب از همون اول این همه قشنگ حرف بزن هی میزنی تو جاده خاکی و قس علی هذا
از نظر خوبت استفاده کردم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد