منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

موشک،رسانه،یا فاطمه زهرا(س)

صبح امروز در رزمایشی غرور آفرین و دشمن کوب نسل جدید موشک های وزارت دفاع جمهوری اسلامی با افزایش برد 300 کیلومتری نسبت به کلاس قبلی با موفقیت آزمایش شد. آزمایش موشک توسط ایران به سرعت در راس خبر های اکثر خبرگزاری های دنیا قرار می گیرد و هردولتی بسته به میزان استقلال و یا وابستگی خود نسبت به غرب از این خبر بهره برداری می کند.کشور های اسلامی از افزایش قدرت ایران خوشنود می شوند ودولت های غربی به هراس می افتند البته این نکته هم وجود دارد که عده ای از مردم غرب تحت تاثیر تبلیغات شیطانی و وسیع از نمایش قدرت موشکی ایران هراسان میشوند. هالیود و کمپانی های پشتیبانش سالهاست مردم غرب را ازحمله قریب به وقوع مسلمانان به غرب می ترسانند.تکاپوی غرب به سرکردگی آمریکا جهت جلوگیری از دستیابی ایران اسلامی به انرژی هسته ای هنگامی میتواند در جامعه درونی آمریکا و متحدانش توجیه داشته باشد و دیپلماسی عمومی را در کنار دیپلماسی دولتی به کارگیرد که بتوان مردم را از خطری که تهدیدشان میکند ترساند.بنابراین خطرحمله شرق به غرب سالهاست ملعبه دولتمردان غربی برای حکومت بر مردم است.

در این هنگام رسانه ما نیز باید باقدرت و البته در حد استعداد و توانایی های خود به مقابله برخیزد و افکار عمومی سازماندهی شده جهان را تاحدودی تغییر دهد.

البته میتوان مخاطبان نمایش موشکی ایران اسلامی را در چندین گروه تقسیم بندی کرد:

1-      مسلمانان انقلابی و متعهد و دوستدار ایران

2-      مسلمانان دیگر

3-      مردم غرب

4-      دولتمردان غربی

گروه اول و چهارم تکلیفشان مشخص است یکی از این نمایش بسیار خوشحال و دیگری هراسناک و مذبذب می گردد. برای این دو گروه رسانه ما به تمامی هدف خویش رسیده است.

اما گروه دوم و سوم که جمعیت قابل توجهی را تشکیل میدهد معمولا فراموش میشوند. ترس این دو گروه برای ما خوب نیست رسانه ما باید با قدرت هرچه تمام تر اذهان این دو گروه را با برنامه ها صحیح و هنرمندانه از سموم تبلیعات غربی شتشو دهد.

تا زمانی که این اذهان بیمار است تماشای شلیک موشک ایران ترس را در دلهای آنان می اندازد و هنگامی که ترس در چشمانشان هویداست آنچه که میبینند برایشان دلهره آور و اضطراب زاست.

باید بدانیم این موشک علاوه بر این که یک سلاح جنگی است یک سفیر فرهنگی نیز هست. موجب امید در دلهای مستضعفان و ترس مستکبران است. اما میخواهیم نگران گروههایی باشیم که در این دو گروه نمی گنجند.

مقدمه چینی و ازاین درو آن رد گفتن بس است برویم سر اصل مطلب

از زمان اعلام خبر آزمایش موشکی جدید ایران توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی تا همین ساعت که این یادداشت را می نویسم شبکه های رسمی دنیا بارها و بارها تصویر شلیک این موشک را به نمایش گذاشته اند اما با این تفاوت که این بار روی بدنه موشک نام مقدس فاطمه زهرا(س) دختر پیامبر ختمی مرتبت(ص) نقش بسته است. به محض دیدن این نام مبارک از کج سلیقه گی مسئولین مربوطه در وزارت دفاع بسیارمتحیر شدم .دلیل این کار چه میتواند باشد؟ درست است که شلیک موشک برای ما مردم انقلابی حس غرور انگیز و دشمن شکنی دارد اما برای میلیون ها نفر از مردم جهان شلیک موشک یعنی جنگ و نام جنگ برایشان یعنی دلهره،مرگ و میر، ترس ، وحشت و اضطراب و ما این حس های بد و نامیمون را با نام مبارک الگوی زنان ومردان از ازل تا ابد سیده زنان بهشت دختر و جگرگوشه نبی خاتم(ص) در اذهان مردم دنیا جا میدهیم بدون این که خودمان متوجه باشیم.

بگذارید مطلب را بهتر موشکافی کنم شاید برخی الان با اخم های درهم فرورفته مطلب را میخوانند! فرض کنید دخترکی در گوشه ای از این دنیای خاکی مثلا (شهر برلین آلمان !)این تصویر را میبیند او چون زبان عربی را نمیداند تصویر کلمه ای را می بیند که روی موشکی نقش بسته و شلیک شده است . او از لحظه شلیک ترسیده و این ترس تصویر کلمه روی موشک رادر ذهنش مانگارتر میکند سالها بعد هرچه میخواهند از بزرگواری صاحب آن نام برایش بگویند او تصوی کودکی اش را از یاد نبرده است.

علاوه بر مردم غرب جمعیت قابل توجهی از اهل سنت که این فیلم را مشاهده میکنند وجه این تسمیه را نخواهند فهمید. آنها نام دختر نبی اکرم و اعظم را می بینند که روی موشک نوشته شده است. حیران میشوند و در این حیرانی تنها چیزی که به ذهنشان خطور میکند  تبلیغات ضد شیعی است.

می دانم خیلی آرمانی شد اما باور کنید پیروزی ما در دقت به همین ریزکاری هاست. باید خیلی مراقب افکارعمومی جهان باشیم در آینده ای نزدیک این افکار فوج فوج به ما مراجعه خواهند کرد تا مبانی عمیق اسلام را درک کنند. نمیگویم در برابر افکارعمومی جهان اصول دینی خود را زیر پا بگذاریم به هیچ وجه،! بلکه نباید وسیله تبلیغ علیه خود را خود به خود به دست دشمن دهیم.

سروان معظم بنده و اساتید گرامی در روابط عمومی وزارت دفاع حتما هنگام نمایش تسلیحات و توانمندی های نظامی به این نکات ریزهم توجه فرمایند.گاه میتوان با تصویر کردن گوشه ای از عظمت و بزرگواری اهل بیت میلیونها متر مکعب خاک را گرفت بدون شلیک یک موشک و حتی یک  فشنگ پس هزینه نکنیم نام های مقدس این بزگواران را در برابر چشمان صدها میلیون انسانی که هنوز نمیدانند این نام مقدس چه گره ها که باز نمی کند. با توسل به این بزرگواران و عزیزان و مقربان درگاه الهی "ما میتوانیم "را در کشورمان به نمایش میگذاریم اما روی موشک می نویسیم "برای نابودی شیطان"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد