منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

ظرفیت های گمنام اصولگرایی

استفاده از تمام ظرفیت های جریان اصولگرایی نقل تمامی  مصاحبه ها و اظهار نظرهای صاحب نظران و تریبون داران جریان اصولگرایی  خطاب به نامزد ها ، جبهه ها و جریانات داخل جریان اصولگرا در نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری است. و حکایت از این دارد که در این شرایط بهتر است از همه ظرفیت های جریان اصولگرایی استفاده شود.حرفی صحیح که نه تنها در این شرایط بلکه در تمامی شرایط می بایست از تمامی ظرفیت جریان اصولگرایی استفاده کرد. اما تعریف  ظرفیت شاید بین برخی از ما تفاوت داشته باشد. ما ظرفیت جریان اصولگرایی را ظرفیتی کامل مینگریم جریان اصولگرایی را همچون رودی زلال و نسیمی آرام می شناسیم که در تمامی اقصی نقاط کشور جاری و ساری است. ظرفیت این جریان ازچوپان های دشت های زاگرس گرفته تا جاشوهای غیور جنوب و کارگران ذوب آهن و معدن ،دانشجویان متعهد و اساتید دانشمند و گمنامی هستند که برای  آبادانی کشور در تلاشند. اینها همه ظرفیت جریان اصولگرایی هستند. ما با این نگاه مخالفیم که هرگاه از ظرفیت جریان اصولگرایی صحبت می شود منظور جمع شدن 6 یا 7 نفر از افراد مشهور به دور هم جهت اداره کشور تفسیر گردد.

آیا اگر کسی از این چند نفر استفاده کرد اهل خرد جمعی بوده و اگر کسی این عزیزان را جهت همکاری مناسب ندید ظرفیت سوزی کرده و اهل خرد را خانه نشین ساخته است؟

آیا شهید شهریاری از ظرفیت های بی بدیل جریان اصولگرایی نبود؟ آیا از ظرفیت مدیریت اجرایی این بزرگوار استفاده شد؟ آیا اصلا برخی از ما ایشان را می شناختیم؟ نه ! دشمن او را بهتر از ما میشناخت و بزرگمردی از تبار عشق به آرمان های انقلابی را از ما گرفت. شهید مسعود  علیمحمدی، شهید احمدی روشن ، شهید داریوش رضایی نژاد.

خدارا شکر تیر دشمن به سمت دکتر عباسی کارا نشد تا این ظرفیت گرانبها با تدبیری از جنس تدبیر های سوم تیری(یادش به خیر!) دکتر احمدی نژاد بر کرسی ریاست سازمان انرژی اتمی بنشیند. تا خاری برچشم دشمنان باشد و استفاده از ظرفیت های جریان اصولگرایی.

صاحب نظران جریان اصولگرا سازو کاری بیندیشند تا تمامی ظرفیت های ناشناخته جریان اصولگرایی کشف ، شناسایی و به کارگیری شوند. در این صورت پویایی زائد الوصفی سراسر کشور را فرا خواهد گرفت.

پس اساتید و بزرگان جریان اصولگرایی وقتی صحبت ازظرفیت میکنند بهتر است ظرفیت را معنی در استفاده از سران جبهه ها و ائتلاف ها نکنند این عزیزان 1درصد ظرفیت هستند و ما 99 درصدیم!

بنابراین اگر جبهه ای نامزد مستقل معرفی کند نمی توان اورا متهم به عدم استفاده از ظرفیت جریان اصولگرایی کرد. زیرا ممکن است این جبهه نتواند با آن یک درصد کار کند اما بتواند حداقل 50 درصد از آن 99 درصد را احیا کند.

البته در مثال جای مناقشه نیست مبادا قصه 1درصد و 99 درصد ما به علت شباهت خارجی اینگونه معنی گردد که آن یک درصد هم مثل همان یک درصد است نه اینطور نیست و یک درصدی که دراین یادداشت نام میبریم پیشکسوتان ، مدیران و دلسوزان متعهد نظام اسلامی هستند اما اگر جبهه ای و جریانی از 5-6 نفر از این عزیزان استفاه نکرد ظرفیت سوزی نکرده است.

ظرفیت شناسی کنیم و رویش های بدیع انقلاب و سربازان امام خامنه ای را بشناسیم.آفتاب نسل سوم بسیار روشن تر از نسل های قبل است.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ب.ظ http://basnet.ir

با سلام و احترام، مطلب جنابعالی در شبکه وبلاگی مجاهدان مجازی نشر گردید.
خواهشمندیم با قرار دادن نشان اعضا شبکه وبلاگی مجاهدان مجازی در وبلاگ خود به ایجاد همبستگی بیشتر کمک نمایید.
مسیر دریافت نشان اعضا: http://basnet.ir/page/logo
با تشکر
Basnet.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد