منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

کلید دار خزانه خالی!

جناب رئیس جمهور مدتی پیش در جمع دانشجویان حامی خویش هنگامی که احساس کردند نیاز به کف وسوت و تشویق دارند تا روحیه برای ادامه سخنرانی بگیرند در ذهن خویش و در شرایطی که نمی توانستند با برادر نزدیک تر از خودش به خود مشورت کند به دنبال راهکاری می گشت تا بتواند جمع حاضر را به تشویق ترغیب کند.گزینه های نخ نمای دانشجویان ستاره دار و دریاچه ارومیه و منوریل قم و .... فایده نداشت لذا فرمودند: که دولت را در شرایطی گرفتم که خزانه خالی است! من که هیچ وقت نفهمیدم و اصلا نمونه خارجی و داخلی اش راندیدم که رئیس جمهوری بگوید خزانه کشور خالی است و گروهی حتی از عوام و کم سوادان هورا بکشند و کف بزنند چه برسد با دانشجویانی که تازه به ادعای برخی از خودشان ستاره دار هم هستند!!

آن شب از جمله رئیس جمهوری که با تدبیر است و قرار است امید بدهد و کلید بیاورد هنگ کرده بودم و کف و سوت نخبه های اصلاح طلب ویندوزم را کلا عوض کرد.

این که این جمله صحت دارد یا ندارد ،تا چه حدی صحت دارد؟سه وزیر دولت با تلاش فراوان در حال توجیه این گاف بزرگ رئیس با تدبیر دولت تدبیر هستند که امیدواریم موفق باشند.

اما روی سخن ما با رئیس جمهور محترم نیست زیرا شان این بزرگوار به دلیل کسوتی که دارند بالاتر از این است که مستقیما مورد انتقاد گزنده قرار بگیرند.(قابل توجه دوستان منتقد رئیس جمهور سابق!) بنا براین تمرکز ما روی  دکتر حسن روحانی  کاندیدای ریاست جمهوری دوره یازدهم است.

جناب دکتر روحانی کلید دار اعظم جمع 8 نفره کاندیداها ، شما فرمودید کلید دارید و ملت هم به این کلید داری شما اعتماد کردند خب فرض کنیم با همان کلیدتان درب خزانه را باز کرده و فهمیدید ای بابا ای دل غافل این خزانه خالی است. خب شما که  علاوه بر کلید امید هم داشتید بنابراین چرا با نا امیدی حرف از خالی بودن خزانه می زنید در معرض میلیونها دلی که به شما امید بسته اند. اصلا گیریم امید هم ندارید الحمدلله که علاوه بر کلید و امید ،تدبیر هم دارید خب با تدبیرتان خزانه خالی را پر کنید و دل مردم را خالی نکنید.

شما که می فرمودید زمستان است و هوا بس ناجوانمردانه سرد است احتمالا در پیش فرض های خود می دانستید که سرد بودن زمستان در ردیف خالی بودن انبار های آذوقه است پس می بایست آمادگی ذهنی داشته باشید. چرا همان موقع نگفتید که من با خزانه خالی نمی توانم 100 روزه همه چیز رو درست کنم؟

رفقای شما در تیم تبلیغاتی تمامی اقدامات دولت دهم در سال آخر را زیر سوال بردند از قیمت ارز گرفته تا گرانی های اقلام مصرفی و خودرو اما الان که تمامی آن اقدامات توسط دوستان حضرتعالی پذیرفته شده و حتی توجیه های منطقی نیز بر آنها شده است. دلار که 3000 تومان تائید شد. قیمت خودرودر حال حاضر کف قیمت عنوان شد. تورم لازمه شرایط فعلی است.و هزاران امیدی که دوستان شما هی به ما میدهند.

جناب روحانی شما کلید چه چیزی را داشتید. اصلا زمستانی که میگفتید چه بود؟ من که فکر می کنم منظورتان از زمستان باد خزانی بود که بر دوستان جنابعالی افتاده بود و با عدم پیروزی جنابعالی در انتخابات کم کم اثری از چهره هایی که اکنون مدام در تابلوی رسانه ها هستند نمی ماند !

پ.ن :

اما خداوکیلی، اگر جلیلی رئیس جمهور شده بود و رئیس بانک مرکزیش گفته بود دلار قیمتش همین 3000 تومنه و پائینم نباید بیاد حضرات کارشناسان اقتصادی و نخبگان دلسوز اصلاح طلب میذاشتند جلیلی و رئیس بانک مرکزیش تا صبح زنده بمونند؟؟ این سوال بماند برای وجدانهای بیدار تاریخ!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نورالهی دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ق.ظ http://denkenserfahrung.blogfa.com

سلام و درود.
خوب نوشته اید و حرف دل ماست. مؤید باشید.

نقد آزاد پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.naghdazad.blogfa.com

سلام آقای یزدانی+تسلیت ایام عزای سرور و سالار شهیدان
زیبا بود مثل همیشه...
یک پیشنهاد: کتاب کربلا مبارزه با پوچی های استاد طاهر زاده اگر مطالعه نکرده اید حتما سری بزنید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد