منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

قدردانی اتحادیه دیزی پزان از مهندس ترکان!

پس از اظهارات سرشار از غرور،عرق،شور،تعصب ملی مهندس ترکان در خصوص توانایی صنعت ایران در برتری بر صنعت جهان فقط! در حوزه های پخت آبگوشت و قرمه سبزی اتحادیه مطبخ داران و دیزی پزان از معاون،مشاورو مهندس رئیس جمهور قدردانی کردند. متن کامل این بیانیه در زیر آمده است:  

 

آبگوشت ,غذای سنتی, تجزیه و تحلیل آبگوشتی آبگوشت

 

جناب مهندس ترکان عزیز و فهمیده

باعث بسی خرسندی است که پس از سالیان سال  فعالیت صنعتگران فعال حوزه آبگوشت و قرمه سبزی یکی از مسئولین عالیرتبه دولتی به برتری این صنایع در جهان و اخذ رتبه یکم بین سایر کشورها اذعان نمود.صنعتگران این حوزه در حالی که سالهای سال حقشان توسط صنعتگران سایر حوزه های تولیدی از قبیل صنایع پتروشیمی، فرش، داروسازی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات نظامی، هسته ای، موشکی،رباتیک،نانو،سلولهای بنیادین و ... خورده شده بود بدون هیچ گونه ایزویی درحل تلاش جهت رشد صنعت ایران بوده اند. 

اشک های تمامی ما هنگام خرد کردن پیاز نثار شما و دولت کریمه ای که همه اقشار ملت را درپرتو لطف معتدلانه اش نوازش می کند.

 ضمن تشکر از حسن ظن شما خواهشمند است از ریاست محترم جمهوری بخواهید تا در سفر استانی بعدی با همان شور و هیجان اعلام عبور از رکود متن زیر را قرائت نمایند تا زحمت کشان عرصه دیزی و قرمه سبزی دعاگوی دولتشان باشند:

"مردم عزیز ایران من می خواهم اینجا اعلام کنم که اکنون ما در حوزه های صنعت دیزی و قرمه سبزی از رتبه های برتر صنعتی دنیا عبور کردییییییم! "

در پایان به پاس این نگاه ریزبین شما که منجر به حیرت تمامی دوستان و دشمنان شده است،یک عدد دیزی بلورین به شما سرور گرامی اعطا می گردد.  

صبح و شامتان  آبگوشتی باد.

نظرات 1 + ارسال نظر
دلقک شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:51 ق.ظ

شما و دوستان شما که فکر کنم تو اون 8 سال همش آبگوشت بز باش . اش شله قلم کار می پختید . خوب این دوره هم آبگوشت و دیزی . مهم اینه غذای فرنگی ندهیم .

البته دوستان شما دست پختی داشتند که الحمدالله عوارض ان هنوز مانده است .

سلام آبگوشت بزباش بخور اما ملیت خودت رو در برابر دنیا تحقیرنکن
دوستان ما و دوستان شما ندارد برادر من هرکس که عزت ایران و ایرانی را زیر سوال ببرد از بز کمتر است! حالا میخواد ازدوستان ما باشد میخواد از دوستان شما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد