منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

نامه سعد ابی وقاص به مالک اشتر نخعی!

و اما بعد...

ای تازه به دوران رسیده!

چه شده که نگران اسلام و دین شده ای؟ تو حق نداری نگران باشی چون من و امثال من زنده ایم و دیگر نیازی به نگرانی دیگران نیست!

ای تازه به دوران رسیده!

زمانی که من و امثال من در رکاب پیامبر میجنگیدیم تو کجا بودی؟

 ای تازه به دوران رسیده! تو بهتر دین اسلام را می شناسی یا من که از همان اول با پیامبر حشر و نشر داشتم؟؟ما همه جا با پیامبر بودیم سابقه ما را هیچ کس ندارد

ای تازه به دوران رسیده!

 ما به گوش خود از پیامبر احادیث فراوان شنیده ایم سعادتی که تو و امثال تو نداشته اند.

ای تازه به دوران رسیده!

بدان که هرچقدر زور بزنی به کرامات و مقام بالای ما نخواهی رسید.در شرایطی که جامعه در حال عبور از رکود است جنگ با شام چه معنی دارد؟!

ای تازه به دوران رسیده!

نمی دانم چرا علی ابن ابیطالب کارهای مملکت را به دست تازه به دوران رسیده های بیسواد و تندرو سپرده است.

ای تازه به دوران رسیده!

بدان زمانی که تو کودکی بیش نبودی پیامبر اسلام به شمشیر من و طلحه و زبیر افتخار می کرد.

ای تازه به دوران رسیده!

مطمئن باش دین را درست نشناخته ای و ایمانت قطعا از ما کمتر است چون ما خیلی بیشتر با پیامبر بوده ایم.اگر به شما باشد حکومت اسلامی هیچ وقت پیشرفت نخواهد کرد.

ای تازه به دوران رسیده!

دست از تندروی و افراطی گری بردار و بدان که تندروی سیره پیامبر اسلام نبود و ایشان همیشه و با همه مهربان بودند!

به امید هدایت همه کسانی که کمتر از ما با پیامبر بوده اند!


امضاء سعد ابی وقاص 

صحابه پیامبر با سابقه زیاد 

---------------

پ.ن :سند نامه کمی مشکوک است اما خب مایه عبرت آیندگان که هست!!

نظرات 1 + ارسال نظر
عموی ساواکی پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:14 ب.ظ

جالب بود
واقعا حاج حسن باید شکر کنه که زمان امام علی نبود وگرنه توی جنگ صفین به دنبال مذاکرات برد برد می افتاد؟؟؟؟؟؟؟
و شایدم جای ابوموسی اشعری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد