منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

تعظیم تاریخ در برابر ظریف؟!

بیانیه لوزان رو خوندند هرکسی هم نسخه خودش رو خوند و گفت نسخه اون یکی غلطه! مهم نیست بالاخره نتیجه اگر خوب باشه به نفع ملت خواهد بود اگر هم دوباره نیش نامردی و خیانت آمریکائیها رو خوردیم باعث میشه عده ای از ما مردم که خیلی اهل دلواپس شدن در مصاف با دشمن نیستیم بفهمیم دشمن دشمنه!

اون چیزی که این وسط یه کم رو اعصاب بود سوت و کف عده ای در فرودگاه و بیرون ریختن یه عده ای به خیابونها و شادی و بوق زدن که انصافا کار درستی نبود. شاید شما دوست عزیز بگید معلومه دارید می سوزید ها که تحمل ندارید شادی اونوریارو ببینید اما خدا شاهده بحث سوختن نیست بحث اینه که آزاده های دنیا دارن تصاویر مارو می بینن پیش خودشون میگن چه امتیاز مهمی توسط ایرانیها گرفته شده که مردمشون دارن پایکوبی میکنن؟؟! قرار شده سه ماه به تعهدات ناجوانمردانه عمل کنند بعدش ببینند جناب اومانو چه صلاح می بینند.

مثل این که ناظم مدرسه بهت بگه سه ماه بچه خوبی باش اگر مبصر کلاس آخر سه ماه تائید کرد خوب بودی آجیل هایی که ازت گرفتم بهت قسطی بر میگردونم بعد شما بزنی و برقصی و با خانواده بریزید تو خیابونها که بچمون به حقوقش رسیده!

زشته نکنید آقا زشته!

حالا این وسط یه عده هنرمند که در هر عرصه ای هنرمندند بیانیه دادند که دکتر ظریف تاریخ در برابر تو تعظیم خواهد کرد و یا پیش پای تو بلند خواهد شد یه همچین چیزی!

برادر من خواهر من افراط بد چیزیه حداقل سه ماه صبر کنید بعد تاریخ رو به تعظیم کسی وادار کنید!

نظرات 1 + ارسال نظر
سید امیرمنصور قدسی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:47 ق.ظ

فیلم شادی دوستان همه چیز فهم را دیدیم،، بنده با همه عوام بودن و بی سوادی و عدم تحلیل صحیح مطالب و اینها برایم جالب بود گویی همه با شادی می خواندند:
خر برفت و خر برفت و خر برفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد