منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

منتظران

پویشی برای خواستن آمدنش

آشغالهایت را هم به آنها نفروش!


هر شب ساعت 9 می بایست کیسه به دست به درب خانه بیایی و آشغالهایت را بیرون بگذاری تا ماشین حمل زباله بردارد و ببرد. اگر دیر کنی احتمالا آشغالهایت تا فردا شب دم در خانه بماند هم آبرویت را ببرد و هم رهگذران بر رفتگانت درود فرستند.

پس کلا کار سختی است که عمدتا بر دوش مردان خانه است.مردان خانه که مشغول کارهای بسیار مهمی چون تماشای شبکه مستند(صحنه هایی همچون خورده شدن یک گاومیش توسط دو ببر گرسنه و لیس زدن استخوانهای به جا مانده توسط شغال ها!)  و حل جدول  هستند خب همچین کارمتفرقه ای سنگین است دیگر..

تا اینجا همه ما در یک فضای  ذهنی مشترک عمومی به یادمان افتادآشغال ها چقدر مزاحمند و ای کاش یکی بود که مسئولیت بردن آنها از آشپزخانه تا دم در را برعهده میگرفت!

فرض کنید برگه تبلیغاتی داخل حیاط خانه پیدا شود که شرکتی اعلام کرده همه آشغالهای شما را از داخل آشپزخانه در هرساعتی که شما طالب باشید تحویل گرفته و به جای نامعلومی میبریم.قطعا چشم هایتان برق میزند و فورا میپرسید واقعا؟ هروقت که خواستم؟از داخل آشپرخانه؟ خب هربار آشغال بردن چقدر برامون هزینه داره؟

شرکت محترم اعلام میدارد هیچ! ما کاملا مجانی آشغالهایتان را هرزمان که شما به ما خبر دهید از شما تحویل گرفته و می بریم و دیگر لازم نیست شما زحمت کشیده هرشب ساعت 9 تا دم در بیایید و یا اگر یادتان رفت تا شب بعد از بوی آشغال نتوانید در آشپزخانه بایستید!

همه ما با نهایت شادمانی برگه تبلیغات شرکت را برداشته و به دنبال آدرس و تلفن شرکت جهت گرفتن اشتراک می گردیم. بی برو برگرد. رویای راحت شدن از دست آشغالهای مزاحم !چقدر خوب چه شرکت خوبی واقعا که هنوز آدمهای خوب پیدا می شوند!

تا اینجا رو کاملا با ما هستید؟ توی فضا قرار گرفتید؟خب ادامه ماجرا

روی برگه تبلیغاتی نوشته شرکت"آشغال آپ"وابسته به صهیونیسم جهانی با بیش از نیم قرن تجربه آشغال زدایی، شعبه اصلی تل آویو خیابان دن آراد!

مشکوک شدید؟سوالات زیادی در ذهنتان نقش بست؟ سوالها را بیخیال شوید. چه عیبی دارد؟ خب باشد، شرکت اسرائیلی باشد، از ما پول که نمی گیرد، آشغالهایمان را می برد .مثلا با آشغالهای ما می خواهد چه کند؟بمب بسازد بریزد روی سر مردم فلسطین؟ با آشغال؟عمرا

اما این فکرها به سراغتان خواهد آمد این که چرا یک شرکت صهیونیستی باید بیاید آشغال های ما را تحویل بگیرد و ببرد آن هم کاملا مجانی؟بیاید داخل خانه ما؟تا آشپرخانه؟یعنی هر شب یک صهیونیست تا داخل خانه ما سرک بکشد؟خب چرا مجانی؟ صهیونیست هایی که جان می دهند برای یک سنت بیشتر بدون دریافت پول؟؟عجیب است نه ؟معلوم است که عجیب است. بعید است تعداد زیادی از ما به این شرکت زنگ بزنیم و مشترک شویم. با خودمان میگوییم نامردها معلوم نیست چه نقشه جدیدی کشیده اند.

احسنت! آفرین برشما مردم فهیم و زیرک و باهوش که آشغالهایتان را هم به صهیونیست ها نمی دهید...و حتی اجازه نمی دهید برای برداشتن آشغالهایتان وارد حریم خصوصیتان شوند.حتی با نظارت کامل خود شما!

پس چرا با اشتراک در "واتس آپ" ،" وایبر" ،"لاین" و امثالهم  تمامی اطلاعات روحی،جسمی،شخصیتی،خانوادگی،اجتماعی،سیاسی را به راحتی و به ثمن بخس تقدیم آژانس های صهیونیستی می کنید.

اطلاعات شما در فولدری به نام خودتان لحظه به لحظه تکمیل شده و در محلی نامعلوم!(مثلا) ذخیره می شود برای روز مبادا. شاید برخی شما پوزخند بزنید همانند پوزخندی که مشترکین شرکت آشغال آپ به ما زدند!

سوالاتی که برخی با پورخند از ما میپرسند:

اسرائیل شماره من و دوستانم را میخواهد چه کند؟

عکس های سفر شمال ما به چه دردش میخورد؟

شورش را در آوردید تکنولوژی است دیگر نباید از دنیا عقب ماند!

 اما بیایید با هم فکر کنیم بارها و بارها از این و آن و رسانه ملی و غیره از خطرات شبکه های مجازی شنیده ایم اما امان از توجیه!

مثلا اسرائیل شماره تلفن من به چه دردش میخوره؟این که دختر خالم حامله است چه دردی ازاونا دوا میکنه!عکس های زیارت مشهد من رو کدوم صهیونیست میخواد سواستفاده کنه؟ برید بابا یه تکنولوژی خوب مجانی اومده تا مردم راحت با هرجا و هرکس حرف بزنند بالاخره نباید از تکنولوژی عقب موند!

جالبه خیلی از ما ها از محصولات غذایی شرکت های صهیونیستی استفاده نمی کنیم مثل کوکا کولا،پپسی،نسکافه،نستله،فانتا،سون آپ و ....و اعتقاد داریم خریدن این محصولات یعنی کمک به اسرائیل اما اطلاعات گرانبهای خودمون رو به راحتی میفروشیم فقط به خاطر این که خدماتی مجانی بگیریم؟ یعنی اگر یه روزیه شرکت صهیونیستی کوکا و پپسی مجانی تو میدون آزادی پخش کنن صف می کشیم بیشتر بخوریم؟! یعنی درد ما فقط پوله؟هرچی مجانی بود باید بریم توش!

فرض کن توی میدون انقلاب یه دکه باشه که کارت تلفن مجانی در اختیار بگذاره به شرط این که به مکلامات شما گوش کنه سریعا صف می کشید؟ لا اقل اگر هم استفاده کنی برای مکالامات معمولی نه برای هر جیک و پیکی که داری ؟

همه اعضاء شبکه های مجازی صهیونیستی خواسته و ناخواسته درحال کمک به به تکمیل بانک اطلاعاتی آژانس بین المللی یهود هستند. تعارف نداریم مخصوصا بعد از انذار همه مراجع امنیتی دیگر عذری باقی نمانده و همه ما میدانیم عضوغیر رسمی بانک اطلاعاتی صهیونیستها شده ایم اما خود را به خواب می زنیم تا از خدمات مجانی این شبکه ها استفاده کنیم!

اگر در میان ما کسی هست که با خواندن این یادداشت نگران شده است خواهشا همین الان واتس آپ و وایبر و امثالهم رو از رو گوشیش پاک کند تا اولین قدم رو جهت ایجاد نقص در بانک اطلاعاتی جهانی آژانس یهود برداشته باشد.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
گروه فرهنگی سنگر شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:28 ب.ظ http://masajedsangarand.ir

باسلام و تبریک حلول ماه بندگی
واحد فرهنگی سنگر آماده تبادل لینک و همکاری با شما می باشد در صورت تمایل لینک سایت ما (masajedsangarand.ir) را در سایت خود قرار دهید و با ما تماس بگیرید
Email: info@masajedsangarand.ir
Sms : 30004866000932
یا زهراء

ورشنان دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:18 ق.ظ http://varashnan.lxb.ir

سلام من مدیر وبلاگ ورشنان هستم از وب شما خوشم امد خواستم بهتون تبریک بگم وب عالی دارید.من شمارا لینک کردم واز شما دعوت میکنم به وب من هم سر زنید ونظر تان را بنوسید.اگر تمایل داشتید مرا لینک واگر هم تمایل نداشتید برای شما ارزوموفقیت روزافزون دارم....التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد